Renault Mégane 1.9 dCi Privilége
13 fotografiíRenault Mégane
Dokáže nás překvapit i nový Renault Mégane s naftovým motorem?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
13 fotografiíRenault Mégane
Dokáže nás překvapit i nový Renault Mégane s naftovým motorem?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jediné co se mi nelíbí na tomto autě je přední SPZ, která kazí celkový vzhled přední části.Měli ji umístit níž.
test zakončený otázkou jak již tradičně od pana Žáka. Nicméně fajn vědět že Megan pěkně vypadá a i v celku jezdí. Good
Tak to přirovnání první generace k tomu, že je dobrá leda na crash, se povedlo 🙂
"Jeden můj dobrý známý, který ji vlastní, dokonce prohlásil, že je dobrá leda tak k tomu, abyste s ní nabourali do deformovatelné překážky rychlostí 64 km/h…"
Dufam, ze si ten vas znamy nieco podobne mysli aj o svojej zene 🙂 Nevie si vybrat auto, ktore potrebuje?
Inak neviem na co sa hrate s tymito komentarmi, pani novinari. To auto dokaze mozno ako jedine na SK a aj CZ cestach tlmit tie priserne nerovnosti, ktore doma mame. Nie sme a nebudeme Nemecko. A kvoli tejto schopnosti mam ja aj moje okolie Megane II velmi rad.
Bez do pr… s Meganem II http://www.renault.czweb.org/
Megan II je krap, a tahle generace neni o moc lepsi.
Ještě jsi v tom autě ani neseděl a už víš, že je to křáp. To jsi jistě opravdový odborník a všichni spolužáci na základní škole tě za to určitě obdivují, ale tady jsi jen k smíchu. 🙂
Dokáže je slušně tlumit (ale i tak s tou jednoduchou zadní nápravou to není nic extra), ale za jakou cenu? Takový rozbředlý podvozek at si nechají..Focus taky slušně tlumí nerovnosti a přitom dokáže udržet karoserii pěkně stabilní a ještě je s ním i radost jezdit…
No … neviem ako vy ale ja rozhodne nejazdím pre potešenie z jazdy, ale aby som sa odviezol z A do B, pokiaľ možno spoľahlivo a pohodlne. A to mi môj Megane II (zatiaľ) plní každý deň – má 220 tis km a pohoda …
Focus 1,6 100k zerie min o liter viac ako Megane 2 1,6 109k. Podvozok na forde je hlucny a motor tiez nie je najtichsi. Takze sa zase z toho forda nepo len preto ze to novinari napisu. Megane som nikdy nejazdil, takze ho nebudem ani odsudzovat a tento je naozaj moc pekny.
Dobrý deň, máme tento nový mégane vo výbave authentique a zatiaľ máme najazdených 8000 km a musím povedať, že to auto ma neuveriteľne prekvapilo a sme maximálne spokojný. Mám možnosť ho porovnávať s Octáviou a novým Golfom a ten komfort, radosť z jazdy a hlavne jazdné vlastnosti sú neporovnateľné. Stačí ak je za Vami 1000 km cesta do Bratislavy a späť a z auta vystúpite bez únavy a bolesti chrbta, ktoré som mal zakaždým keď som túto trasu absolvoval golfom a to už od polovice cesty. Rovnako som príjemne prekvapený aj z jazdných vlastností, predovšetkým podvozku a kvality prevedenia interiéru. A rovnako je to aj so spoľahlivosťou tohto auta. Doposiaľ sme nejali nijaký problém, čo sa u octávie povedať nedalo, ta bola po 3000 km v servise.
Suhlas, jazdil som s nemeckymi autami (VW Golf, Passat) a s kamaratom na novom A4 Quattro 3 TDI do Nemecka a musim povedat, ze vzdy som vystupoval totalne dolamany.. Posed v nemeckych autach ze je dobry?? Kulove!! Je na hov.. Mal som moznost vyskusat Megane II 1,9 Dci 88 kW (najazdil som asi 10tis. km), nie je to uplne super auto, ale citil som sa v nom prijemne. Aj dobry pocit z interieru, tichy motor. A naozaj tlmi nerovnosti na "cestach" strednej EU velmi dobre.. A na to ma najma sluzit. Je to taky maly tank na ceste.