Renault Laguna (od 2007)

9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Třetí generace Renaultu Laguna mezi ojetinami vyniká příznivou cenou. Tu sráží špatná pověst, kterou model získal kvůli poruchovosti předchůdce.

Diskuze

23 komentářů

    Beaumont

    Zadní řiditelnou nápravu (jmenuje se to 4Control) je samozřejmě možno získat i u liftbacku a kombi (Grandtour), ovšem pouze u některých verzí – dřív GT nebo teď u stupně výbavy nazvaného přímo 4Control. A s tímto systémem odpadají veškeré případné stížnosti na jízdní vlastnosti, protože funguje opravdu skvěle.

    bahnhof

    Tento \“článek\“ je natolik špatný, že si snad ani nezaslouží komentář. Přecejen ale, jedna věc mě natolik bije do očí, že si slůvko neodpustím.

    \“absence zpětné vazby řízení\“

    – Neustále omýlaný bazarnický/internetový nesmysl ohledně Renaultů, často dokonce těmi, co v něm seděli tak maximálně jednou.
    Vy snad preferujete, když přejedete jámu na tankodromu jako je D1, že vám volant uletí někam za roh? Že vám dálniční panely budou mlátit i do dlaní?
    Není lepší, když občas ten volant můžete bez obav pustit a poškrábat se třeba za uchem nebo se napít, než když ho musíte furt pevně držet, protože má UÁU velkou \“zpětnou vazbu\“ při potkání sebemenší díry?

    janoš

    Zajímavé, že když čtu novinářský a bazarnický pohled na vůz, tak se diametrálně liší. Navíc je vidět, že v AAA nepostřehli, že viz výše 4Control můžou mít všechny karosářské verze. A takové závady můžu po pár letech dát ctrl-v k většině vozům, takže pro mě slabší článek, jen aby AAA měla reklamu.
    Další věc francouzská auta si nehrajou na sportovní se kterými se řežou zatáčky, takže je na to je potřeba se dívat od začátku. I když Renaulta jsem neměl, ale co jsem četl jinde a známí co ji mají, tak Laguna poslední generace je co se týče kvality jinde než ta minulá, jak co se týče kvality materiálů, tak zpracování. Z článku mi přijde, že je jedno zda si koupim minulou generaci, nebo tuto, tak obě stojí za pendrek. No nic škoda času čtením článku a reagováním na něj 🙂

    Alonso

    Ten kdo psal tento článek se ani neobtěžoval se v tom autě projet. Jediné co je pravda – pokud neberu v úvahu opotřebené stabiližační tyče(otázka 2 – 3tisíc kč)a vydrží na rozbitých cestách i 40tisíc. Jezdím totiž po velmi nekvalitních cestách, tzn. to můžu potvrdit. Ale jak již se psalo výše, podobné problémy, ne-li závažnější se budou projevovat na všech ojetých automobilech!!! – ta druhá věc je, že Laguna nezvládá(komfort)krátkých nerovností. Bavím se o pneumatikách 18\“ 225/45!!! Pokud však nerovnosti projedete ve velké rychlosti zadek si trochu poskočí ale z rovnováhy vás to nedostane. Řízení je příjemně tuhé a přesné, akorát se do něj přenášejí rázy z nerovností. O nějakém naklánění v zatáčkách nemůže být řeč. Motor 2,0 dCi 110kw má menší nevýhodu v tom, že pokud popojíždíte na 2-ku, musí mít aspoň 1900 ot/min, jinak trvá rozjez jako by auto nejelo. Lagunu III mám skoro 3 roky je to super auto. konečně Renault s dorými sedadly. 900km bez velké únavy není problém. V zimě je super kontrola nedotáčivosti, kdy vám ESP automaticky brzdí zadní kola a nahrazuje tak ruční brzdu. (pokud na snihu máte hodně vytočené kola a auto jede rovně). S elektronikou absolutně žádný problém!! Nejlepší věc je ta, že nemusíte vytahovat klíče!!! Další vychytávka je to, když je slabá baterie, tak se na displeji objeví hláška – nechejte nastartovaný motor baterie se dobíjí. To je supe pokud se jezdí kratší trasy. v zimě i při -22 auto naskočí do 5 sekund!!! Zdravím všechny kritiky i fandy. Pište vaše názory. Nemám 4control jak se s tím jezdí?

    Ragnotti

    Vy uz radsej o jazdenych autach nepiste. Tento clanok je o nejakom inom aute a nie o LIII. 1) Pokles ceny je napr. u Audi A4 kde nove stoji 40tis euro a 5 rocne 10tis! Ja neviem o com pisete ale Renault lacno kupite novy ale este stale slusne predate. 2)Naucte sa jazdit s elektrickym servom, spatnu vazbu ma inu. 3)Znamy od AAA Auto kupil Lagunu II, na ktorej stocili kilometre, riadiaca jednotka vykazovala 120tis a auto malo na kluci zapisanych 170tis. V kupnej zmluve km radsej neuvadzate. Nechapem ze takato firma este existuje a este tu vypisuje mudrosti. Ked nemam na nove radsej si doveziem sam ako kupovat kramy od aaa a spol.

    Tom

    ty jsi taky dement co? Od aaa jsme koupily auto, které bylo stočené,ale rozhodně ho nestičily oni,ale ten kdo jim ho už přivezl, což ti klidně potvrdí a dokážou kdy a kolik km auto mělo a,že dnes má jiné km, jen stačí otevřít hubu. A, že ve smlouvě km neuvádějí??? Až vylezeš z hospody, tak se na nějakou jejich smlouvu vůbec podívej!!! km tam samozřejmě jsou a je tam i dopsáno, že neodpovídají skutečnosti. Kterej jinej bazar ti to přizná vševěde?
    Příště,když budeš chtít psát lži a nesmysly, aspoň si ověř, jak to funguje.

    byvaly ctenar

    aha, takze nejaky clovek od aaa vydavajuci sa za \“spokojneho\“ zakaznika bude nadavat bezdovodne…
    A potom ze slusna firma, ved to uz je co za patetickost zamestnavat ludi a kazat im komentovat v mene fiktivnych zakaznikov? Odporucam pozriet cesku stranku ktora sa venuje referenciam autobazarom, a velmi trefne oznamenia admina z ktorych nick-ov sa ,prihovaraju, (teda bud utocia alebo klamu)
    Co sa tyka Autowebu, sledoval som vas dlhe roky, ale uz som nad vami zlomil hul ako sa u vas hovori.
    Nechat si dat pisat/uverejnit taketo clanky, navyse takejto \“informativnej hodnoty\“ to uz je moc. Tato stranka nema buducnost nakolko neobsahuje ziadne prinosne informacie (teda ak niekomu stacia oukej) a tie informacie co su tu, tak castokrat s takymi chybami, ze… (napr. nevedomost autora textu, ktory testoval Jeep Grand Cherokee 5,7 V8 HEMI o samotnom systeme HEMI a mnohe ine, ktore ani nemienim spominat)
    Farewell Autoweb

    byvaly ctenar

    aha, takze nejaky clovek od aaa vydavajuci sa za \“spokojneho\“ zakaznika bude nadavat bezdovodne…
    A potom ze slusna firma, ved to uz je co za patetickost zamestnavat ludi a kazat im komentovat v mene fiktivnych zakaznikov? Odporucam pozriet cesku stranku ktora sa venuje referenciam autobazarom, a velmi trefne oznamenia admina z ktorych nick-ov sa ,prihovaraju, (teda bud utocia alebo klamu)
    Co sa tyka Autowebu, sledoval som vas dlhe roky, ale uz som nad vami zlomil hul ako sa u vas hovori.
    Nechat si dat pisat/uverejnit taketo clanky, navyse takejto \“informativnej hodnoty\“ to uz je moc. Tato stranka nema buducnost nakolko neobsahuje ziadne prinosne informacie (teda ak niekomu stacia oukej) a tie informacie co su tu, tak castokrat s takymi chybami, ze… (napr. nevedomost autora textu, ktory testoval Jeep Grand Cherokee 5,7 V8 HEMI o samotnom systeme HEMI a mnohe ine, ktore ani nemienim spominat)
    Farewell Autoweb

    já nadávám bezdůvodně? A nečteš jen to co se to hodí? On si tady vymýšlí nesmysly a všichni mu to ta máme žrát co 🙂 typickej slovák, vidí co potřebuje a dělá,že má pravdu.
    Jo a áčka nemají podle tebe žádného spokojeného zákazníka? Co blázním, jistě,že ne, proto tady jsou pořád s námi 🙂 hezký den

    jo jo jasne citam iba to co chcem… 🙂 ty si teda pripad, a ako je to s tebou? ked nemas argumenty tak zacnes so statnou prislusnostou??? Dost ubohe…
    Krasny den 😉

    jo jo jasne citam iba to co chcem… 🙂 ty si teda pripad, a ako je to s tebou? ked nemas argumenty tak zacnes so statnou prislusnostou??? Dost ubohe…
    Krasny den 😉

    jo jo jasne citam iba to co chcem… 🙂 ty si teda pripad, a ako je to s tebou? ked nemas argumenty tak zacnes so statnou prislusnostou??? Dost ubohe…
    Krasny den 😉

    Tom

    v první řadě to stačí napsat 1x 🙂 a na státní příslušnost se u vás slováků hodí upozornit, všichni jste stejní. Cpete se sem do českých diskuzí a nabízíte svoje velkohubé názory 🙂 když už napíšeš lež, tak se přiznej jako chlap a neobhajuj to donekonečna (jako ty km,že nejsou ve smlouvě, a, že ti áčka stočily auto). Až budeš mít koule se omluvit a přiznat se k chybě,tak sem lez, jinak si choď chytračit na slovenské diskuze.

    rozkaz pane šéfe! Neviem aku funkciu zastavas aby si mi vravel na ake fora smiem pisat a na ake nie. Tiez dobre nerozumiem v ktorej casti mojho prispevku som klamal a navyse sa ti nemienim za nic ospravedlnovat, gule mam o tie sa ty neboj. A navyse, nastastie nie som odkazany na kupu jazdeneho \“auta\“ z aciek (a nie len nich), takze vypust paru 🙂
    To co si predviedol v druhej vete svojho prispevku, dovol mi sa len pousmiat 😀 Velmi pateticky pokus o moje zhodenie 🙂
    A tie tvoje kecy o \“chytraceni\“ na slovenskych forach, no prepac, ale to uz sa neda vydrzat 😀 😀
    Pekne si sa predviedol, to teda ano.

    4control a GT

    Ano, mohu potvrdit skvělé jízdní vlastnosti modelu GT s natáčecí zadní nápravou, 2.0 turbo benzin i po 100.000 najetých km a taktéž motor 150 kW ve skvělé formě.

    Krbař

    4control a GT

    Ano, mohu potvrdit skvělé jízdní vlastnosti modelu GT s natáčecí zadní nápravou, 2.0 turbo benzin i po 100.000 najetých km a taktéž motor 150 kW ve skvělé formě.

    Krbař

    Krbař

    Zdravím Alonso, vlastním Lagunu GT 2008 s benzínovým turbem, je to již pátý Renault a jízda s tou natáčecí zadní nápravou je skvělá. Souhlasím s tebou, mám 225/45 18\“ a jízda je stále komfortní. Jinak měl jsem jak diesely, tak benziny, ale tohle 2.0 turbo je hodně povedený, spotřeba Praha a dálnice 10-11 l, což vzhledem k výkonu a ke stylu jízdy též výborný.

    s AAA zrovna nemám nejlepší zkušenosti

    způsob prodeje – maskování problémů, při poukazování na vážné problémy určitých vozů které mi vnucovali z toho dělali banalitu, stočené kilometry prý jen trochu (reálně min 125000-150000). Prodej auta – nabídka cca 1/4 běžné prodejní ceny a hloupé řeči o tom, že ceny neznám a že nedávné investice nemají žádnou hodnotu.

    brembo

    kecáš … v áčkách prodávají vědomě stočený auta a potvrzujou to ? vzdyt vsude pisou jak davaji garance na kilometry. to me fakt prekvapuje ale asi jo, kdyz to pises..

    honza

    Ahoj,
    mám L III GT 2,0T 2009-jízda za samonatáčení nápravou se super. Na polygonu v Mostě mě nebyli schopni při smyku otočit, natáčení náprava + ESP je bezkonkurenční.

    Aleš Motyčka

    Pánové zdravím, článek je vyvážený a z mého pohledu velmi pravdivý. Mám (teda měl jsem, protože jsem Lagunu III i s 4 control poslal do světa) Co se týká poruch tak vezmu výčtem – porucha elektroniky vozu, palubovka pípala že je něco s motorem. Nutno přehrát soft, zázračné klíče když se točíte kolem auta tak otvírali a zavírali dokola. Brát zatáčky s 4 control kdy nevíte kdy to s autem trhne byla hrůza. A české cesty, jízda třeba po kostkách a menších nerovnostech byl děs a běs. V 60 tis. prasklá sedačka, vrzající plasty !!!!! No nic po trápeních jsem to poslal do bazaru. Nestačil jsem se divit kolik jsme na tom jako firma prodělali. Ne nadarmo když jsem se podíval do statistik prodejů tak Laguna je ve střední třídě až někde osmá a to už na ni dýchá i Hyundai. Stačí se mrknout na weby kde jasně ukazují že Laguna III je propadák. Za měsíc se v celém česku prodá jen 30 vozů…..to je teda skvělá vizitka. Už nikdy Renault LAGUNA III s čímkoliv. Článek je super.

    Tyberium

    A vy se divíte? Když to bylo firemní auto a všichni se na něm vyřádily. Vždy to je o chování se k dané věci a dodržování servisních pravidel.

    Ivo

    Zdarec,
    mám ve svých 31 letech 6 Renaulta, měl jsem R 19, Laguna první, Laguna II 2x, R Vel Satis, a nyní Renault Laguna III 2.0 DCI 96 Kw – kterou mám cca měsíc první dojmy jde vidět, že se Laguny opravdu posunuli dopředu. Sedadla jsou velice příjemná i když se zprvu zdají tvrdá. Možná co bych vytkl jen to, že auto ožívá 1900 otáčkách do té doby je auto líné což může být i v daných případech nebezpečné, ale pak Vás zarazí do sedadla. Podvozek bych řekl příjemný a k autu vyvážený. Velice příjemná spotřeba cca 6,3 v průměru. A takové ty kecy, že Octavia 2.0TDI 103 Kw jezdí okolo 5l i ve městě je nesmysl kamarádka má Octavii dva měsíce starou a ve městě jezdí i 8,5l a to nejezdí nějak agresivně.
    Co je také příjemné, že některé Laguny III mají výdechy vzduchotechniky i na zadní sedadla u konkurence to není obvyklé.
    No a na závěr bych dodal že Renault byl donucen u Laguny napravit už tak pochroumanou pověst spolehlivosti kterou přinesla dvojka, a docela se jim to podařilo na auto je 99%

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist