-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
-
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Dopadne to jako s toyotama/mazdama pred 15ti lety. pokud bude existovat stejna motorizace bez nataceni, tak si to nikod nekoupi. Protoze je to mnoho techniky navic. Kdyby to bylo ve vsech LAGUNACH a nemohl by kupujci rict " chcu pevne kola" tak by se to prodavalo ale takto… Navic ta laguna sama o sobe neni zadny zazrak… Vidam ji casto nazivo a nic moc teda.
Myslím, že se s tím prodával svého času nějaký malý Peugeot a že šel docela dobře na odbyt. Nevím ovšem, zda tím byly vybaveny všechny verze.
Já obecně fadím technologickým novinkám (i když toto je spíše vzkříšení), takže pokud bych si chtěl kupovat auto ve stejné třídě, počkal bych si na ohlasy stran slibované kvality a případných problémů a šel bych do toho.
Otevřu si dva články (do panelů) naráz, ale diskuse z obou se mi otvírají do stejného(třetího) panelu.
A ještě vypadá Autoweb strašně! ):o)