Renault Laguna Coupé V6 3.0 dCi
13 fotografiíRenault Laguna
Stylové kupé dostalo úplně nový třílitrový diesel s automatickou převodovkou. Dokáže nás oslovit?
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
13 fotografiíRenault Laguna
Stylové kupé dostalo úplně nový třílitrový diesel s automatickou převodovkou. Dokáže nás oslovit?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
podle fotek se nad tím autem rozplývám, a už jsem jednu viděl ve vínové metalíze, nádherné auto. Kdyby jezdila jak vypadá…uf
Je to opravdu hezké auto… nevím jak jezdí, ale pro mne je zcela jasnou volbou Alfa Brera, tolik charakteru, krásy a originality na silnici nepotkáte ani v podobě Porsche 911. Ale každý má rád to své. Renaultu každopádně dávám za 1.
Brera, to je to obtloustlé želé s motory GM? Charakter měly staré Alfy jako třeba 75ka, né tohle (jen můj názor) 🙂
nevím s čím to autor článku jezdil, ale laguna coupe to určitě nebyla… sám měřím skoro 190cm a v autě si pohodlně sednu "za sebe" prostor je srovnatelný s vámi zmiňovaným BMW 3 coupé… no a co se týče jízdy, určitě je komfortnější než ta, co nabízí Audi A5, jen je pravda, že na to řízení si člověk musí zvyknout, reaguje to až moc mrštně… což se prostě ke stylu GT nehodí… ale na zakroucené silnici je to docela zábava … zajímavé jak v předchozím článku ale zrovna podvozek chválíte a uvádíte ho jako velké plus toho auta…
"Motoru dobře asistuje i šestistupňová automatická převodovka. Má rychlé reakce" – dovolte abych se zasmál 🙂 to jsem asi jezdil se zcela jiným autem. Převodovka motoru dobře asistuje – ale jenom pokud jedete rozvážně a s plynovým pedálem pracujete opravdu opatrně. Pokud upřednostníte sportovní jízdu, tak dlouho přemýšlí kdy přeřadit a i samotné přeřezení trvá celkem dlouho. O rychlých reakcích nemůže být ani slovo. Ale jinak velmi velmi slušné svezení.
Pokud s Lagunou jezdíte rozumně, převodovka odvádí svou práci velmi dobře (na poměry francouzských aut). Jestli s autem rád jedete jako dobytek, i automat v BMW 335i vám pak musí připadat pomalý, zmatený a celkově špatný.
"Pokud s Lagunou jezdíte rozumně, převodovka odvádí svou práci velmi dobře" – s tím naprosto a stoprocentně souhlasím. Ale sportovní jízdu jednoduše nestíhá – hlavně jí trvá dlouho než se rozhodne konat. Pozn. Jako dobytek se k autům nechovám, co vy?
Nemozem si pomoct, ale subjektivne sa mi zda, ze Francuzi to na autowebe maju o poznanie tazsie, ako Nemci…
S Renaulty z posledních pár let jsem sice nejel, ale co můžu soudit z těch starších, tak se moje pocity a myšlenky poměrně podobají těm, které zazněly ve článku. Auta s ne příliš vydařeným podvozkem ani interiérem (v současné době asi už lepší, starší modely ale nic moc), mizerné spolehlivosti a designem, který mě osobně zrovna není moc po chuti (i co se tohoto auta týká). Ale vždycky se mi líbily jejich motory. Neřeknu vám teď s jakými jsem přesně jezdil (nicméně jen benzíny), ale vždycky jsem měl z těch motorů dobrý pocit a příjemě se s nimi jezdilo. Takže mi nedělá problém věřit, že i tento diesl bude super. Ještě doladit to auto kolem něj 🙂