Renault Laguna Coupé 3.5 V6 Initiale

7 fotografiíRenault Laguna

Líbivé tvary, kvalitní interiér, charismatický šestiválec a hi-tech podvozek s řízením všech kol. Je to dokonalé kupé, nebo jsme něco přehlédli?

Diskuze

17 komentářů

    Majkl

    zadek je fakt krásnej, ale predek se mi vubec nelibi, hlavne ten naraznik s tim gigantickym grilem fuj.. 🙁

    Kyle

    Za tohle vás nejeden čtenář bude trhat na cucky. Všude jinde se pěly ódy. Škoda, že si to auto nemůžu někde zkusit, zajímalo by mě jak by obstálo ( po odmyšlení náhonu na předek) ve srovnání se sůbem, případně s bavkem.

    Beaumont

    No nevím, doporučovat jako ideální motorizaci pro luxusní GT naftový motor?!? Já bych určitě volil benzínový dvoulitr turbo s manuálem.

    A srovnávat Lagunu Coupé se Sciroccem mi taky moc nesedí. Laguna je přece jen o třídu výš (podívejme se na nabídku motorů, Laguna doulitrem turbo začíná, Sciro jím končí), je to mnohem víc GT a míň sportovní auto než Sciro a proti řízení čtyř kol nemá VW co postavit.

    To jsou ovšem jen subjektivní věci, především díky za zajímavý test.

    Pietor

    Přesně… Konkurent pro Scirocca je nový Megane Coupe 2.0 T… To at se srovnava… Konkurence pro Lagunu je Peugeot 407 Coupe… Ktery je mnohem drazsi….

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Pokud se Laguna snaží být GTčkem, moc jí to nejde – zejména ve verzi s tímto motorem má opravdu až nepříjemně tvrdý podvozek.

    Že nemá Volkswagen co postavit proti natáčeným zadním kolům? Nemá proč by něco stavěl – Scirocco se řídí daleko lépe a intuitivněji i s "běžnou" zadní nápravou. Velikostí jsou to stejná auta a Scirocco je pohodlnější na delší cesty a zábavnější v zatáčkách. Konec příběhu…

    pes

    stejně bych si radši koupil očesanou 320Ci v žebráku než tenhle francouzskej humáč

    Inferno

    a i přesto přese všechno bych si radši vybral VW… nový scirocco se mi fakt moc líbí a nejenom zezadu jako tohle(když jsem ho poprvé viděl hned mi taky napad Aston)… a hlavně Renault mi přijde že si tak trochu hraje na něco co neni a nejsem si jistej kolik aut za tyhle peníze prodá… ale asi je to vo preferencích…

    Jeden

    Pekny test. Ku koncu je spomenute ze prakticky nema priamu konkurenciu. Mne ako najpriamejsia konkurencia pripada Peugeot 407 Coupe.

    Kobyla

    Taky mám za to,že je vhodnější porovnávat Mega a Sciro,než Lagunu a Sciro.Osobně bych sáhnul po Laguně a je mi jedno,že bych se cestou do Říma "nudil".Je podstatně elegantnější a přitažlivější.Výběr motorů je skvělí a výbava nemá chybu.Ovšem vše je otázkou vkusu.

    Shpoony

    autíčko dobré, ale zajímalo by mě, jak třeba jede základní dvoulitr benzín, nebo jedna pětka v dehtu. Je mi jasné, že tyto verze jsou přijatelnější, lidi na to rádi kouknou, pomazlí se s představou apod… Ale 99% si to nikdy nekoupí. A v tom může být zakopaný psík….:-)

    Rudo

    "Jedna petka v dehtu"?!? To beriem ako fajn srandu a ze si bud v tom okamihu myslel na Megane alebo si myslel na "Dvojlitr v dehtu"!

    Vie niekto o kolko je takato riaditelna zadna naprava narocnejsia (a nachylnejsia na poruchy) oproti klasike? A aku to asi ma zivotnost a kolko bude stat repas po par 10-tkach tisic kilometrov?

    Osobne mi to prijde ako trosku zbytocna sranda ked dnes uz niektori naozaj pustaju von auta s fantasticky odladenymi viacprvkovymi zadkami… . (A tomu ze to hodili aj do 7-cky uz vobec nerozumiem)

    tutanchamon

    Auto je to krásný, a ten interiér je prostě paráddní. Celkově video pěhný a ta "veverka" mě teda pobavila :-). No ale zase sem tam slyšel ty tradiční "newtnometry", no fuj.

    pes

    co je špatnýho na ňůtnmetrech?

    Tom

    Nevim,proč všude jsou tak vydiveni ze zadni řiditelne napravy!! Kdo se jen trochu vyzna v autech tak vi že BMW toto mělo již před asi tak pus/minus 20lety ne?? a ted to používa u vozu řady 5 a 7 … a u Renaultu z toho dělaji sedmy div světa. 🙂

    the Greek

    Tome, Tome, aktivně řízená zadní náprava v BMW5? To sis asi s něčím popletl, ne?

    Tom

    V teto nabidce ma BMW 7 a BMW 5 zadni řiditelnou napravu.!!! to vim jistě.

    Franta

    Víš prd. Před dvaceti lety seřiditelná zadní náprava používala, ovšem byla na úplně jiném principu. Tahle v Laguně spolupracuje s ESP a je řízená počítačem, proto ty dokonalé jízdní vlastnosti (ve slalomu je rychlejší než Porsche Boxster). BMW 7 představilo zadní nápravu na stejném principu, ovšem až téměř rok po Renaultu, Renault byl první. BMW 5 řiditelnou zadní nápravu nemá, ačkoli to "víš jistě". 😛

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist