Renault Laguna Coupé 3.5 V6 Initiale
7 fotografiíRenault Laguna
Líbivé tvary, kvalitní interiér, charismatický šestiválec a hi-tech podvozek s řízením všech kol. Je to dokonalé kupé, nebo jsme něco přehlédli?
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
7 fotografiíRenault Laguna
Líbivé tvary, kvalitní interiér, charismatický šestiválec a hi-tech podvozek s řízením všech kol. Je to dokonalé kupé, nebo jsme něco přehlédli?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
zadek je fakt krásnej, ale predek se mi vubec nelibi, hlavne ten naraznik s tim gigantickym grilem fuj.. 🙁
Za tohle vás nejeden čtenář bude trhat na cucky. Všude jinde se pěly ódy. Škoda, že si to auto nemůžu někde zkusit, zajímalo by mě jak by obstálo ( po odmyšlení náhonu na předek) ve srovnání se sůbem, případně s bavkem.
No nevím, doporučovat jako ideální motorizaci pro luxusní GT naftový motor?!? Já bych určitě volil benzínový dvoulitr turbo s manuálem.
A srovnávat Lagunu Coupé se Sciroccem mi taky moc nesedí. Laguna je přece jen o třídu výš (podívejme se na nabídku motorů, Laguna doulitrem turbo začíná, Sciro jím končí), je to mnohem víc GT a míň sportovní auto než Sciro a proti řízení čtyř kol nemá VW co postavit.
To jsou ovšem jen subjektivní věci, především díky za zajímavý test.
Přesně… Konkurent pro Scirocca je nový Megane Coupe 2.0 T… To at se srovnava… Konkurence pro Lagunu je Peugeot 407 Coupe… Ktery je mnohem drazsi….
Pokud se Laguna snaží být GTčkem, moc jí to nejde – zejména ve verzi s tímto motorem má opravdu až nepříjemně tvrdý podvozek.
Že nemá Volkswagen co postavit proti natáčeným zadním kolům? Nemá proč by něco stavěl – Scirocco se řídí daleko lépe a intuitivněji i s "běžnou" zadní nápravou. Velikostí jsou to stejná auta a Scirocco je pohodlnější na delší cesty a zábavnější v zatáčkách. Konec příběhu…
stejně bych si radši koupil očesanou 320Ci v žebráku než tenhle francouzskej humáč
a i přesto přese všechno bych si radši vybral VW… nový scirocco se mi fakt moc líbí a nejenom zezadu jako tohle(když jsem ho poprvé viděl hned mi taky napad Aston)… a hlavně Renault mi přijde že si tak trochu hraje na něco co neni a nejsem si jistej kolik aut za tyhle peníze prodá… ale asi je to vo preferencích…
Pekny test. Ku koncu je spomenute ze prakticky nema priamu konkurenciu. Mne ako najpriamejsia konkurencia pripada Peugeot 407 Coupe.
Taky mám za to,že je vhodnější porovnávat Mega a Sciro,než Lagunu a Sciro.Osobně bych sáhnul po Laguně a je mi jedno,že bych se cestou do Říma "nudil".Je podstatně elegantnější a přitažlivější.Výběr motorů je skvělí a výbava nemá chybu.Ovšem vše je otázkou vkusu.
autíčko dobré, ale zajímalo by mě, jak třeba jede základní dvoulitr benzín, nebo jedna pětka v dehtu. Je mi jasné, že tyto verze jsou přijatelnější, lidi na to rádi kouknou, pomazlí se s představou apod… Ale 99% si to nikdy nekoupí. A v tom může být zakopaný psík….:-)
"Jedna petka v dehtu"?!? To beriem ako fajn srandu a ze si bud v tom okamihu myslel na Megane alebo si myslel na "Dvojlitr v dehtu"!
Vie niekto o kolko je takato riaditelna zadna naprava narocnejsia (a nachylnejsia na poruchy) oproti klasike? A aku to asi ma zivotnost a kolko bude stat repas po par 10-tkach tisic kilometrov?
Osobne mi to prijde ako trosku zbytocna sranda ked dnes uz niektori naozaj pustaju von auta s fantasticky odladenymi viacprvkovymi zadkami… . (A tomu ze to hodili aj do 7-cky uz vobec nerozumiem)
Auto je to krásný, a ten interiér je prostě paráddní. Celkově video pěhný a ta "veverka" mě teda pobavila :-). No ale zase sem tam slyšel ty tradiční "newtnometry", no fuj.
co je špatnýho na ňůtnmetrech?
Nevim,proč všude jsou tak vydiveni ze zadni řiditelne napravy!! Kdo se jen trochu vyzna v autech tak vi že BMW toto mělo již před asi tak pus/minus 20lety ne?? a ted to používa u vozu řady 5 a 7 … a u Renaultu z toho dělaji sedmy div světa. 🙂
Tome, Tome, aktivně řízená zadní náprava v BMW5? To sis asi s něčím popletl, ne?
V teto nabidce ma BMW 7 a BMW 5 zadni řiditelnou napravu.!!! to vim jistě.
Víš prd. Před dvaceti lety seřiditelná zadní náprava používala, ovšem byla na úplně jiném principu. Tahle v Laguně spolupracuje s ESP a je řízená počítačem, proto ty dokonalé jízdní vlastnosti (ve slalomu je rychlejší než Porsche Boxster). BMW 7 představilo zadní nápravu na stejném principu, ovšem až téměř rok po Renaultu, Renault byl první. BMW 5 řiditelnou zadní nápravu nemá, ačkoli to "víš jistě". 😛