Renault Laguna Coupe 3.0 dCi

9 fotografiíRenault Laguna

Jen se na ni podívejte. No není nádherná? Je tak elegantní, že by vás nepřekvapilo, kdyby z ní nějaká celebrita vystupovala na červený koberec.

Diskuze

31 komentářů

    martinST

    …ikdyz s vami souhlasim, ze diesel k tomuto autu sedi, nevim proc ho nesrovnavate s benzinovym 2.0T. Neni o tolik slabsi ani pomalejsi, je to benzin a hlavne, jak pisete o 170tis levnejsi, coz uz je velky rozdil. Myslim, ze 3.5 V6 je v nabidce jen pro velmi uzkou skupinku lidi, kteri proste chteji V6. Jinak se mi laguna opravdu libi, krasne auto!

    Roman Trojna

    Nesrovnavam kvuli prevodovce. Dvoulitr ma manual a obavam se, ze v ten moment se charakter auta zmeni. V momente, kdy budete mit pod rukou manual, budete chtit jezdit divoceji a obavam se, ze v ten moment ukaze Laguna Coupe slabiny, ktere zde i popisuje Petr. Pokud bude slabsi benzin mezi novinarskymi auty, vyzkousime ho.

    Petr

    Určitě to bude fajn … vaše testy jsou velmi dobré. Dokážete se oprostit od toho, že každé auto musí mít dokonalé chování na limitu, uvažujete realisticky a zaroveň poskytujete relevantní informace. To se jen tak nevidí … ne u nás

    Fuzzy_Stone

    souhlas do posledního slova. Všiml jsem si téhle tendence už X testů zpátky. Chválím za sebe nejvíc

    Jenyk

    Převodovka je jedna věc a druhá je ten motor. Skutečně nejde srovnávat byť i přeplňovaný čtyřválec s tímhle šestiválcem. To jemné a přítom výhružné a slibné mručení zpod kapoty…to se musí zažít.

    Petr

    Jo musí a máš pravdu, ale ne u Renaultu … v 370Z je to o něčem jiným, ale tady je to o ničem …

    Andrew

    Co jsem koukal na testy vašich kolegů, motoristických novinářů, tak z Laguny tak unesení nebili. Resp. zanechala velmi dobrý dojem asi všude, na Renault prý revoluční interiér, tenhle diesel taky všichni chválí (údajně poputuje i do Infinity), ale kvalita jízdního komfortu už se všem tak úplně nezamlouvala. A jak píšete – sporťák to není, takže by člověk ten komfort očekával.

    Ta bílá Laguně vůbec nesluší – vypadá jak angličák z poutě. Bude to chtít tmavší aby vypadala luxusněji nebo nějakou divočejší (žlutou, oranžovou, červenou?) aby vypadala sportovněji. Ale určitě velmi povedený a především konkurenceschopný Renault. Snad se zlepšování týká i spolehlivosti, především elektroniky. To je asi největší slabina všech Renaultů.

    Petr

    Autor, proste ma takovy nazor … berte recenzi jako namet pouze … znam more lidi, co by po shlednuti recenze na 3er utikali objednavat bez zkusebni jizdy a pak by ve vysledku byli zklamani, protoze preference maji jinde. Vzdy je treba vybirat sam za sebe a zkusit auto ridit … pokud vylezete a mate usmev od ucha k uchu, pak vam nevadi ani ten leasos na bavoraka:) …pokud je to obracene tak je to tragedie. Me osobne Laguna nesedla … pri ostre jizde clovek nevi, co se deje pod kolama … ridtelnou zadni napravu bych ozelel … prida na stabilite, ale jak se to urve, tak konecna. Rizeni ani design se mi nelibi, je to z meho pohledu bezpohlavni francouz, ktery ve me nevzbuzuje naprosto zadne emoce. Ale u mnoha lidi tomu asi bude jinak …

    Lubo

    Renaulty naozaj nemusim ale po zhliadnutí tohoto videa sa môj nazor trosku zmenil a toto auto s tymto motorom by som si za istych podmienok mozno aj zaobstaral…

    Johny.Rico

    … No, víte co vám řeknu? Poslouchalo se to jak balada, opravdu. Bylo to tak navyprávěno, že by se za to nemuseli stydět ani tvůrci večerních romantických filmů. Jakoby jste mluvili o ženě, kterou obdivujete a čím dál víc se do ní zamilováváte! Ale víte co? Mě se to moc líbilo!

    To auto vypadá opravdu skvěle (někomu nahoře se nelíbí barva, mě moc a sedí Laguně), interier je božský a ty sedáky, no, opravdu jsem se rozplýval. Fakt nemusím fr. auta, ale tohle a pak nová C5 Tourer v V6 HDi a v plné výbavě vlastně za pakatel oproti premiovým vozům, no, nemyslím, že by to byla hned špatná volba.

    Nad spotřebou jsem byl uchvácen, taky nad tím, co jste řekli o automatu a kompletně o motoru! Opravdu jsem si nemyslel, že Laguna Coupe je tak dobré auto a jsem jen rád, že to někdo řekne. Myslím, že si to zaslouží. Vypadá skvěle a určitě bych ji chtěl vídat více!

    btw: Ani jsem si nevšiml, jak jsem byl v tom poslouchání pohádky, že tam není vlastně živý výstup… což beru jako jedinou chybičku v tomto testu. Dobře víte, jak to vypadalo u Insignie. Živý výstup prostě do videotestu patří, tak ho prosím dělejte. Je fakt, že tady to vynahrazovalo auto, ale prosím, už ne bez "živého vstupu".

    Skvělý test, super komentář (asi jeden z nej, co jsem kdy slyšel a to na Renault!!!) a skvělé auto. Děkuji za tento test! Líbil se mi víc, než na Panameru, a ten byl úžasný.

    Au revoir.

    SkylineGT-R

    Suhlas, pocuvalo sa to velmi dobre, znie to tak poeticky. To urcite berte ako kompliment, nie naopak. Je z toho citit, ze text peclive pripravujete. (alebo improvizujete a mate obrovsky talent ;-)) Tiez mam radsej zive vstupy, ale ked to nevyjde vzdy, nevadi, snad to bola vynimka.

    Johny.Rico

    Nooo, už jsme tu 2x neměli živý vstup, tak nevím, zda se tu nezavádí nějaká nová móda :-/

    Roman T.

    Vzhledem k obcasnym technickym obtizim s natacenim onboardu nam to jeste parkrat budete muset odpustit, nicmene to nebude pravidlem.

    SkylineGT-R

    Este sa mi paci, ze vzdy spravne pochopite ucel auta a tomu prisposobite hodnotenie. Aj ked v pripade Laguny Coupe sa mi zda, ze prave ospevovany 4-control je trochu zbytocny, vzhladom na komfortny charakter auta. Prave ta reakcia na volant moze podla mna pri pohodovom tempe byt rusiva. Ale potom by nebolo o com pisat v prospektoch, to je fakt… ale ideal by bol minus 4-control, plus multilink 🙂

    Urcite to je vyhodna kupa a pre urcitu skupinu super auto. Podla mna problem je v tom, ze kto chce kupe, uvazuje skor emocionalne ako racionalne a neprenesie sa cez low-cost image Renaultu.

    rossi20VT

    Pěkný test, jen bych doporučil redukci slova "jednoduše", opakuje se v testech jednoduše 🙂 tak často, že se na něj vyloženě zaměřuji a zbytek si jednoduše nevychutnám… .

    Fuzzy_Stone

    Tat tenhle Renault vyloženě zaujal. S šestikvaltovej automat s 3.0 naftou, to je zaručená kvalita posledních min 5 let u BMW, tak proč by to nefungovalo tady. Jestli se to frantíkům povedlo jak říká pan Trojan, bude to fantasický svezení.

    Johny.Rico

    Já myslím, že bude. Ten výkon na to bude opravdu dostatečný. Kdo pak chce benzín?

    Tonda V.

    Na videu jsem si vsimnul, ze na palubovce sviti udaj 6,6l/100 km. Plus minus takovou spotrebu ma kamaraduv Scenic II s 1,9 dCi a to ten motor ma 50% vykonu oproti 3,0.

    A k tem zadnim svetlum – pripomnely mi trochu Aston Martin DB9

    Johny.Rico

    Taky jsem si toho všiml, je to moc dobrý výsledek!

    Fuzzy_Stone

    s BMW 3.0d jsem se raz na jedné jízdě dostal na 5,4 l. Při obyčejné přesouvací jízdě práv ten výkon motoru dovolí jet mu na půl plynu oproti dvoulitrům a spotřeba se dostává na stejnou úroveň. Starý známý fakt.

    Vojta

    Bravo, bravo a ještě jednou bravo ! Krásný test a jak už tady předemnou kolegové zmínili, bylo to nádherné odpočinkové video.

    Johny.Rico

    Přesně tak chlape 🙂

    Nováček

    Doporučil bych autorovi článku zajít si do technického muzea. Tam ho snad napadne jaký je rozdíl mezi krásným kupé a …….. Renaultem.

    slaine

    Myslíš třeba poté, co si prohlídne tohle: http://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/200702/1961-renault-alpine-a110-19w.jpg 🙂

    Johny.Rico

    Hm, nic moc chlape…

    Roman T.

    Nádherná kupé z šedesátých a sedmdesátých let najdou z pohledu krásy své přemožitele opravdu jen těžko. Ale asi se na světě najde jen velmi málo lidí, kteří by s nimi běžně, denně, chtěli i jezdit. Design starších kupátek má určitě i stinné stránky z pohledu bezpečnosti a aerodynamiky. A jen velmi malému počtu automobilek se podařilo to, co Porschi s modelem 911. Jenže to je asi 3x dražší, než Laguna Coupe…

    pravidelný divák

    Mě nejvíc dostalo slovní spojení naftová laguna 😀 Při té představě sem se prostě musel smát. Výborný test, ostatně jako každý od pana Trojny.

    valdert

    Na začátku testu jsem si myslel, že autor se zbláznil. Novináři asi nemají fantazii. A vůbec, musí se řídit klišém? Zadní náhon pro Lagunu, dávat přednost benzínům? Každý auto chce svý.Laguně zadní náhon nejde už z principu. Proč vozidlo zasahující do GT musí mít zadní pohon? Pokud se povede podvozek, přidá se správný a vyhovující pohon, elegantní karoserie, vznikne legenda. Nechtějte to pro Lagunu. Laguna doplňuje trh a to náročný. A doplňuje jej velmi přesně. Kolik lidí si zde asi tohle vozidlo koupí? Kdo je konzerva, koupí si německý automobil, kdo má prachy koupí Bentley, nebo Maserati.Kdybych chtěl podobný vůz, klidně koupím Lagunu i v dieselu. Je fajn a právě proto, že má přední pohon se zadní řiditelnou nápravou. Na takové vozy jsem totiž zvyklý 🙂 .

    ondrej

    no GT s prednim pohonem asi opravdu ne:) vsak se podivejte, jake vykony vetsinou GT maji:) tak asi proto zadni pohon, ne?

    wrx

    nerozumite nadsazce?

    petr

    clovece, proberte se:) jak, ze GT nema mit zadni nahon? :)) jakoze by bentley mel mit nahon na predni kola? :)))))

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist