Renault Laguna 2.0 dCi

18 fotografiíRenault Laguna

Podle představitelů značky si tohle auto brousí zuby na německou konkurenci. Už to říkali několkrát, že?

Diskuze

32 komentářů

    Lovap

    Kurňa, chodte niekam aj s tými "dokonalými" podvozkami. Jediné čo na "dokonalých" podvozkoch, ktoré do neba vychvaľujú novinári cítim je tvrdosť. Ja chcem podvozok pohodlný, nie športovo tvrdý. A k dizajnu – no, mne sa nová Laguna veľmi páči. Je elagantná, uhladená, nemá ani náznak športovosti – a tak to má byť – keď chcem športové auto, kúpim si športiak a nie sedan, no nie? Ďalej – nezdieľam Váš obdiv k novej C5 a to z jednoduchého dôvodu – už to nie je (pre mňa, samozrejme) Citroen. Ja si pod pojmom Citroen predstavujem elegantné, veľmi pohodlné autá s  viac-menej avantgardnými tvarmi – a to nová C5 nie je. Je príliš športová – vidieť to najmä na partiách okolo kolies a interiér je doslova pretlačítkovaný (opticky). Za seba hovorím, že nová Laguna je svojim poňatím viac Citroen ako nová C5.

    antoda

    Tak se tu nevztekej a honem si tu lagunu utíkej koupit 🙂

    Charger

    No jo, jenže abys měl podvozek pohodlný tak ho musíš mít taky "dokonalý". Jednoduchá zadní náprava ti prostě pohodlnost nedokáže zaručit.

    ivan

    Aj autor repotaze tvrdi ze podvozok je mimoriadne prilnavy v zatackach sa karoseria nenaklana. Podla mna

    je to uz ohodnotenie na vybornu. Tym nespochybnujem

    kvality Mondea. Len prosim postavte vedla seba Mondeo,

    Lagunu, Pasat, a trebars Acord, na slalomovej drahe a zmerajte im cas. Pocity su jedna vec a cas druha.

    A podla mojich skusenosti sa rozdiel prejavi az v extremny situaciach. Ruku na srdce dostavame sa do nich casto?

    Nemyslim si ze technologicky modernejsia ale aj narocnejsia

    multilink napravu musi byt vzdy lepsia ako perfektne

    vyladena a modernou technikou doplnena "tuha" naprava.

    Myslim ze aj tu jeden priklad a ako na potvoru ho zas

    dal prave Renault so svojim Meganom RS. Ked objektivne

    je tento typ rychlejsi v casoch ako u konkurentov.

    Charger

    A ty jezdíš s rodinným sedanem na čas, nebo na pocity? Nehledě na to že i tak by to podle mě v tom slalomu Laguna nevyhrála (sázel bych na Accord). A Megane RS je zejména ve verzi R26 výrobný a je to můj oblíbený hothatch spolu s Cliem 182, ale Megane taky neváží skoro 1700kg. BTW: Zkuste se projet v peugeotu 307 a pak ve Fordu Focus. Přestože má Focus daleko sportovnější naladění podvozku, tak je díky víceprvkové zadní nápravě zejména ve městě znatelně pohodlnějším autem (nehledě na nepříjemné rázy od zadní nápravy Peugeotu…:-))

    Jenyk

    Nedá se to číst. Ať si to čtou vaši inzerenti, když tak stojí o co nejvíc zobrazení. Stejně si nepamatuju, jaké reklamy tam byly.

    daniel

    jestli nahodou prave proto, ze si nevsimate reklam, nejsou clanky rozdeleny;) ja nevim jak vy, ale serverum celkove neposilam ani korunu a predpokladam, ze to je stejne komercni projekt, jako treba casopisy, za ktere platime a stejne nemohou zit bez reklamy…

    Yaroukh

    tak nějak; rozdělení článků mě taky s…, ale důvody chápu a dokud bude web zadarmo, bez reklamy to nepůjde

    Jenyk

    Ale dá se to dělat jakž-takž přijatelně (autorevue) a úplně blbě (tady).

    Josef Bárta

    Lidi, četl jsem tuhle o laguně s přiřiditelnou zadní nápravou – britští novináři ji testovali na nějakém okruhu a zajela ho rychleji než cayman s…to není tak zlé, ne?;-)

    Kubinn

    A s tim caymanem jezdili někde okolo volnoběžnýh otáček, nebo jen celou trať couvali? 😀

    Zdeněk

    Postavili ji tuším proti Boxteru a měla stejný, nebo lehce horší čas.

    Na nějakém opravdu hodně členitém okruhu, kde je ovladatelnost důležitější než výkon motoru, by to nemusel být problém.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Byla to zadní náprava, která se chystá do Laguny Coupé a disciplínou byl slalom. Ten se samozřejmě dá nastavit tak, aby se rozdíly co nejvíce smazaly, ale i tak zahraniční kolegové tvrdili, že to byla nejlepší předokolka, jakou řídili. Na tenhle systém se opravdu těšíme.

    Tibor

    Když se podíváte na schéma systému řízení zadních kol (který se bude časem montovat i do Lagun), je jasné proč inženýři zvolili torzní nápravu – prostě ty systémy spolu souvisí. Takže dle mého šlo o odůvodněné uplatnění systému zadní nápravy a ne o to, že by víceprvkovou neuměli…

    A zpráva pro autora článku – úvodní text je fakt dost mimo. Zkuste se vyjadřovat víc k věci.

    Yaroukh

    Můžu bejt zvědavej? V čem je ten text mimo?

    Pepis

    Vyjadri se k veci radsi Ty, protoze takhle opravdu nevim, co Ti vadi…

    Vlasta

    Ahoj někde jsem četl, že má nová Laguna active drive (pootáčejí se zadní kola) je to pravda? a má to každá nová Laguna?Díky

    king

    bude mit az pozdeji

    king

    jel jsem s ni, prekazi mi loketni operka, a madlo me tlaci do nohy, jinak super

    kokoška

    Koubku,ty jsi fakt vůl.Ty anonymní krabice v letech o kterých píšeš vyhodnocovali novináři kteří na rozdíl od tebe něco věděli jako automobily roku a ne jednou.To by všichni museli být pitomci a ty genius.Pravda bude ovšem přesně opačná.Ty jsi jen ubohý blbeček,který papouškuje překlady kolegů z ciziny a vlastní zkušenosti máš tak leda s vytuněnou Š 120.

    Pepis

    Myslis treba tak povedena auta roku jako treba Citroën XM nebo Renault 25? Tak ta bych nechtel ani zadarmo. Schvalne, kdo z vas ano?

    king

    nahodou r 25 turbo v kuzi byla docela dobra, az na tu spotrebu

    martinST

    No nevim, zrovna XM a R25 byla 2 nejpohodlnejsi auta sve doby. Tyhle auta maji neco do sebe…

    Charger

    Ted jsi dokázal, že volem jsi akorát ty…

    Mike

    Vy jste jen další idiot, co umí jen kritizovat. Nevím kde jste vzal, že by šlo jen o překlady. Když jste tak chytrý, jděte za některým z importérů, požádejte ho o vůz a udělejte test. Pak se můžeme bavit o tom, jaký jste novinář. Tenhle web čtu mj. proto, že má vlastní názor a není to jako auto.cz, kde donekonečna chválí vozy skupiny VW a napíšou, že Rolls-Royce s úpravou od Mansory, je něco jako umělecké dílo

    Emel

    No, v minulé generaci byla pro mě osobně Laguna výrazně lepší než příliš tvrdé Mondeo… tak uvidíme, jak to bude v nové generaci. Natáčecí náprava jako zajímavost proč ne, ale u rodinného auta mě zajímají jiné věci.

    rmc

    možná to bude mít laguna těžké s mondeem co se sportovních vlastností týče… ale s autem natož takovým člověk nejezdí závody v zatáčkách ale především jezdí dlouhé trasy po dobrých cestách..navíc tyhle dlouhé trasy tráví člověk v interiéru a kdybych měl srovnat mondeo a lagunu tak to skoro nejde.. interiér mondea je skrátka na blití ale jízdní vlastnosti jsou skoro dokonalé… v tomhle segmentu člověk opravdu nemůže chtít vše…

    Mike

    Design je poněkud zvláštní, ale i ten bych překousl. Jenže pokud se tomu za 3 roky začne "sypat" elektronika čehož se obávám, tak to za ty peníze nestojí

    Raro

    Honzo preco uz nedavas videa z autowebu na youtube??? diki za odpoved

    vítek

    Nejhorší test, co jsem tady viděl.

    Navíc "nový" design stránek který stojí taky za h….

    autoweb mě bavil,články jsem hltal s otevřenou hubou, v poslední době je to ale opravdu o ničem…

    Larry

    Elektronika se tomu moc sypat nebude, ona tam skoro zadna neni… Nejsou senzory tlaku v pneumatikach, opotrebeni brzdovych desticek a pro jistotu ani cidlo hladiny kapaliny v odstrikovacich:-)

    pestak

    U motoru M9R 2.0 CDI se po ujetí 70 000km zadřelo ojniční ložisko cena opravy 150 000 Kč

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist