Renault Laguna 2.0 dCi
18 fotografiíRenault Laguna
Podle představitelů značky si tohle auto brousí zuby na německou konkurenci. Už to říkali několkrát, že?
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
18 fotografiíRenault Laguna
Podle představitelů značky si tohle auto brousí zuby na německou konkurenci. Už to říkali několkrát, že?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kurňa, chodte niekam aj s tými "dokonalými" podvozkami. Jediné čo na "dokonalých" podvozkoch, ktoré do neba vychvaľujú novinári cítim je tvrdosť. Ja chcem podvozok pohodlný, nie športovo tvrdý. A k dizajnu – no, mne sa nová Laguna veľmi páči. Je elagantná, uhladená, nemá ani náznak športovosti – a tak to má byť – keď chcem športové auto, kúpim si športiak a nie sedan, no nie? Ďalej – nezdieľam Váš obdiv k novej C5 a to z jednoduchého dôvodu – už to nie je (pre mňa, samozrejme) Citroen. Ja si pod pojmom Citroen predstavujem elegantné, veľmi pohodlné autá s viac-menej avantgardnými tvarmi – a to nová C5 nie je. Je príliš športová – vidieť to najmä na partiách okolo kolies a interiér je doslova pretlačítkovaný (opticky). Za seba hovorím, že nová Laguna je svojim poňatím viac Citroen ako nová C5.
Tak se tu nevztekej a honem si tu lagunu utíkej koupit 🙂
No jo, jenže abys měl podvozek pohodlný tak ho musíš mít taky "dokonalý". Jednoduchá zadní náprava ti prostě pohodlnost nedokáže zaručit.
Aj autor repotaze tvrdi ze podvozok je mimoriadne prilnavy v zatackach sa karoseria nenaklana. Podla mna
je to uz ohodnotenie na vybornu. Tym nespochybnujem
kvality Mondea. Len prosim postavte vedla seba Mondeo,
Lagunu, Pasat, a trebars Acord, na slalomovej drahe a zmerajte im cas. Pocity su jedna vec a cas druha.
A podla mojich skusenosti sa rozdiel prejavi az v extremny situaciach. Ruku na srdce dostavame sa do nich casto?
Nemyslim si ze technologicky modernejsia ale aj narocnejsia
multilink napravu musi byt vzdy lepsia ako perfektne
vyladena a modernou technikou doplnena "tuha" naprava.
Myslim ze aj tu jeden priklad a ako na potvoru ho zas
dal prave Renault so svojim Meganom RS. Ked objektivne
je tento typ rychlejsi v casoch ako u konkurentov.
A ty jezdíš s rodinným sedanem na čas, nebo na pocity? Nehledě na to že i tak by to podle mě v tom slalomu Laguna nevyhrála (sázel bych na Accord). A Megane RS je zejména ve verzi R26 výrobný a je to můj oblíbený hothatch spolu s Cliem 182, ale Megane taky neváží skoro 1700kg. BTW: Zkuste se projet v peugeotu 307 a pak ve Fordu Focus. Přestože má Focus daleko sportovnější naladění podvozku, tak je díky víceprvkové zadní nápravě zejména ve městě znatelně pohodlnějším autem (nehledě na nepříjemné rázy od zadní nápravy Peugeotu…:-))
Nedá se to číst. Ať si to čtou vaši inzerenti, když tak stojí o co nejvíc zobrazení. Stejně si nepamatuju, jaké reklamy tam byly.
jestli nahodou prave proto, ze si nevsimate reklam, nejsou clanky rozdeleny;) ja nevim jak vy, ale serverum celkove neposilam ani korunu a predpokladam, ze to je stejne komercni projekt, jako treba casopisy, za ktere platime a stejne nemohou zit bez reklamy…
tak nějak; rozdělení článků mě taky s…, ale důvody chápu a dokud bude web zadarmo, bez reklamy to nepůjde
Ale dá se to dělat jakž-takž přijatelně (autorevue) a úplně blbě (tady).
Lidi, četl jsem tuhle o laguně s přiřiditelnou zadní nápravou – britští novináři ji testovali na nějakém okruhu a zajela ho rychleji než cayman s…to není tak zlé, ne?;-)
A s tim caymanem jezdili někde okolo volnoběžnýh otáček, nebo jen celou trať couvali? 😀
Postavili ji tuším proti Boxteru a měla stejný, nebo lehce horší čas.
Na nějakém opravdu hodně členitém okruhu, kde je ovladatelnost důležitější než výkon motoru, by to nemusel být problém.
Byla to zadní náprava, která se chystá do Laguny Coupé a disciplínou byl slalom. Ten se samozřejmě dá nastavit tak, aby se rozdíly co nejvíce smazaly, ale i tak zahraniční kolegové tvrdili, že to byla nejlepší předokolka, jakou řídili. Na tenhle systém se opravdu těšíme.
Když se podíváte na schéma systému řízení zadních kol (který se bude časem montovat i do Lagun), je jasné proč inženýři zvolili torzní nápravu – prostě ty systémy spolu souvisí. Takže dle mého šlo o odůvodněné uplatnění systému zadní nápravy a ne o to, že by víceprvkovou neuměli…
A zpráva pro autora článku – úvodní text je fakt dost mimo. Zkuste se vyjadřovat víc k věci.
Můžu bejt zvědavej? V čem je ten text mimo?
Vyjadri se k veci radsi Ty, protoze takhle opravdu nevim, co Ti vadi…
Ahoj někde jsem četl, že má nová Laguna active drive (pootáčejí se zadní kola) je to pravda? a má to každá nová Laguna?Díky
bude mit az pozdeji
jel jsem s ni, prekazi mi loketni operka, a madlo me tlaci do nohy, jinak super
Koubku,ty jsi fakt vůl.Ty anonymní krabice v letech o kterých píšeš vyhodnocovali novináři kteří na rozdíl od tebe něco věděli jako automobily roku a ne jednou.To by všichni museli být pitomci a ty genius.Pravda bude ovšem přesně opačná.Ty jsi jen ubohý blbeček,který papouškuje překlady kolegů z ciziny a vlastní zkušenosti máš tak leda s vytuněnou Š 120.
Myslis treba tak povedena auta roku jako treba Citroën XM nebo Renault 25? Tak ta bych nechtel ani zadarmo. Schvalne, kdo z vas ano?
nahodou r 25 turbo v kuzi byla docela dobra, az na tu spotrebu
No nevim, zrovna XM a R25 byla 2 nejpohodlnejsi auta sve doby. Tyhle auta maji neco do sebe…
Ted jsi dokázal, že volem jsi akorát ty…
Vy jste jen další idiot, co umí jen kritizovat. Nevím kde jste vzal, že by šlo jen o překlady. Když jste tak chytrý, jděte za některým z importérů, požádejte ho o vůz a udělejte test. Pak se můžeme bavit o tom, jaký jste novinář. Tenhle web čtu mj. proto, že má vlastní názor a není to jako auto.cz, kde donekonečna chválí vozy skupiny VW a napíšou, že Rolls-Royce s úpravou od Mansory, je něco jako umělecké dílo
No, v minulé generaci byla pro mě osobně Laguna výrazně lepší než příliš tvrdé Mondeo… tak uvidíme, jak to bude v nové generaci. Natáčecí náprava jako zajímavost proč ne, ale u rodinného auta mě zajímají jiné věci.
možná to bude mít laguna těžké s mondeem co se sportovních vlastností týče… ale s autem natož takovým člověk nejezdí závody v zatáčkách ale především jezdí dlouhé trasy po dobrých cestách..navíc tyhle dlouhé trasy tráví člověk v interiéru a kdybych měl srovnat mondeo a lagunu tak to skoro nejde.. interiér mondea je skrátka na blití ale jízdní vlastnosti jsou skoro dokonalé… v tomhle segmentu člověk opravdu nemůže chtít vše…
Design je poněkud zvláštní, ale i ten bych překousl. Jenže pokud se tomu za 3 roky začne "sypat" elektronika čehož se obávám, tak to za ty peníze nestojí
Honzo preco uz nedavas videa z autowebu na youtube??? diki za odpoved
Nejhorší test, co jsem tady viděl.
Navíc "nový" design stránek který stojí taky za h….
autoweb mě bavil,články jsem hltal s otevřenou hubou, v poslední době je to ale opravdu o ničem…
Elektronika se tomu moc sypat nebude, ona tam skoro zadna neni… Nejsou senzory tlaku v pneumatikach, opotrebeni brzdovych desticek a pro jistotu ani cidlo hladiny kapaliny v odstrikovacich:-)
U motoru M9R 2.0 CDI se po ujetí 70 000km zadřelo ojniční ložisko cena opravy 150 000 Kč