Renault Laguna (1994 – 2000)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Francouzské automobily byly vždy synonymem pohodlí. Platí to i pro první generaci modelu Laguna, který si komfortem získal přízeň mnoha řidičů.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Francouzské automobily byly vždy synonymem pohodlí. Platí to i pro první generaci modelu Laguna, který si komfortem získal přízeň mnoha řidičů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Renault Laguna mam uz 6rok a jsem velmi spojojeny
zadna velka zavada ,proste krasny a hooodne pohodlny vuz
A taky naprosto nesportovní a neposkytující žádnou zpětnou vazbu. Jezdil jsem s ním. Kdo hledá pohodlí, tak pro ně to je dobrá volba i když francouze moc nemusím..
co to je za blbost – nesportovni? ne kazdej chce auto s drevenym podvozkem, kterej ho na kazdym malym vymolu kopne do zadku …na nase "kvalitni" silnice se francouzsky auta svym charakterem podvozku hodi …kdyz budu bydlet v Nemecku, tak si klidne koupim neco sportovnejsiho, protoze vim, ze tam trpet nebudu, ale tady? mozna jako druhy auto na obcasny vyblbnuti se nekde v ustrani, jinak to nema smysl
Motor je dobrý. Podprůměrná spolehlivá určitě není. Aspoň ne u mé Laguny r.v. 2000 s 1,9 dCi. Nikdy mě ve štychu nenechala a vzhledem k tomu, že u nás na městě jezdí spousta těchto lagun, tak určitě nebude tak špatná…
To si musis na sportovni jizdu koupit V6:) akorat by me zajimalo ktery 3.0 12v mel 126kw?
V rodine máme 3 Laguny v max. výbavách – 2.0 8V (1997), 2.0S 16V (1996) a 3.0 V6 24V (1997) – ani na jednu nedáme dopustit! Jediný problém bol s Lagunou 2.0 8V, ktorej raz nezoplo ventilátor (predratý káblik čidla) chladiča a chladič roztrhlo. Inak všetky makajú na 100%. Poruchy ventilátora kúrenia nenastávajú, pokial má auto pravidelne každých 15-20.000km menený PELOVÝ filter. Kto to nemení, tak sa sťažuje na poruchovosť (a tak mu treba).
Čo sa korózie týka, tak tiež nieje problém – podvozok OK, aj ked sem-tam sa už dačo nájde a lemy, prahy sú ako nové. Korózia sa vyskytne iba u neudržovaných autách a hlavne u búraných autách.
musim potvrdit vlada(nahoda, ze se potkame i tady:D)…oba mame s vladem V6 24V 140kW(pro info byly delany jeste V6 12V 123kW)…a uz mam taky druhou lagunu…predchozi byla 1,8 8V…jsou to spolecne s 2,0 8V neznicitelny motory, ale jak vladovi, tak me uz bylo tohle slabsi…jak tady uz nekdo pise, laguna urcite neni sportak a tim myslim i V6…je to jen rychlejsi sedan…ale o dost…je to krasne, jak vas kopne na dalnici tempomat do ledvin, kdyz zmacknete jedno maly tlacitko…ale k veci…koroze bych se nebal rozhodne u nebouranych aut…jsou to vsecko pozink karoserie, takze pokud reznou dvere ci prahy v jinych mistech, nez tech, ktera by se dala osoupat, tak je to stopro nejakym unfalem…jinak laguny jis preferuji taky nejeden rok a zatim vse pouze spotrebni veci(rozvody, filtry, olej, brzdy, cepy atd. atd.)
zDRAVÍM A SOUHLASIM JA MAM 2000 S MOTOREM 1.8 16V A PROTOŽE ZA SVUJ ŽIVOT UZ JSEM NĚCO VYSTŘÍDAL KOLEM AUT TAK MAM SAKRA PRÁVO HODNOTIT A PROTO ŘÍKAM ŽE NA LAGUNU NENECHAM DOPUSTIT JA JI MAM V PLNÉ VYB. A FAKT JE TO SUPER AUTO A DNES KDY TO UŽ NIC NESTOJI TAK NENÍ O ČEM A NA POŘÁDNEJCH KOLECH TO NEMÁ CHYBU A MOTOR JE DRŽÁK JAKO PRASE A JE OSVĚDČRNEJ A JE STEJNĚ S 3.0 24V NEJLEPŠI NEŽERE A JEDE LIP NEŽ TEN ZDECHLEJ2.0 CUS
Také sem měl měl lagunu z roku 95 1,8 i a byla bez problemů ted mám 99 combi 1,9 dti a sem spokojeny už tři roky bez problemů 🙂
mám lagunu 2 roky a spokojenost zs všech stran.pořád je to komfortní vozítko.
je to konfort opravdu obdivujíci i výbava vozu na ten rok skvělí ale náprava vozu mín kvalitní čepy aložiska nemaj životnost ani poloviční ohledně němcu
to je problem francouzskych korabu. je to sice pohodlne, ale bohuzel pro to trpi i vice silentbloky. nechci ted ale hanit znacky, ale radsi jezdim v pohodlnych autech, ackoli tam musim vice menit silentbloky, nez v nejakych nemeckych koncernistech, kde po trech vlakovych prejezdech a deseti kilometrech jizdy zacinam pocitat vsechny klouby v tele. ale je to jen muj pocit, jak se rika…sto lidi, sto chuti.
jinak je tady jeste jedna vec…laguny proste maji dusi. nejsou to jenom auta, ale jsou to proste laguny. mel jsem uz aut hodne a nikdy jsem nemel k zadnymu autu takovy vztah jako k moji lagune(prezdivam ji Sekacka – protoze zere i travu kolem cesty:D – je to V6 24V a kombinovana spotreba je, bohuzel, 10,5l/100km)
ahoj může mi prosim někdo poradit kde najdu v laguně relé čerpadla, diagnostika mi ukázala závadu na relé, ale nevím kde je. Je to combi, 18,66kw, rok výroby 94
dej na na lagunaklub.cz tam ti určitě poradí tady ti celkem nikdo neporadí 🙂 jsem tam taky přihlášený a dozvěděl jsem se tam spousty informací. Jinak mám Lagunu 2.0 8v 83kw a je to držák má už najetých 220000km a pořád šlape jako hodinky nějaké vady by byly ale není to tak hrozné a opravy by se taky daly jenom je to francouz a vlastní oprava čehokoliv je o nervy 🙁 jinak super auto 🙂
Díky moc za radu,zkusím to a uvidim.
Ahoj mohl by my někdo poradit? Mam lagunu r.v95, 2.0 8V a z ničeho nic my to chciplo na křižovatce a od te doby to nejde nastartovat. (benzin tam mam). co tomu může byt. Dik
taktez odkazu jako xander_cage. zajdi si na lagunaklub. poradi ti tam, co budou moct…
dekuji za radu
Už to sice není moc aktuální, ale tohle auto jsem míval. Měl jsem úplně všechny popisované závady + ještě spoustu dalších. Po těhlech zkušenostech už fakt Renaulta nechci.
Pokud myslis loziska prednich kol tak to je tim , ze se tam dostava sul a loziska rozezere…..uz jsem to resil x krrat na meganovi tam taky nejsou…ted mam lagunu a postup je jednoduchej …vezmi silnej provazek (takovej aby se vesel kolem toho sroubu za kterym je lozisko a tesnil) vezmes vazelinu a namatlas to za to…potom si uriznes zhruba obvod toho provazu a kladivkem ho tam naklepes…na obe predni kola a ver tomu nebo ne loziska menit beznym opotrebenim nebudes….Leda bys vymachl nejakej vymol…..V rodinne na meganu je to udelany uz 11 let…od te doby se to nedelalo ani jednou…je to r.v. 1996 …za ty 4 roky co to tam nebylo se lozisko na jednom kole menilo 1x a na prave 2 x za pouhe 4 roky….Udelejte to tak jak rikam a verte tomu s loziskama mate po problemech
Pokud myslis loziska prednich kol tak to je tim , ze se tam dostava sul a loziska rozezere…..uz jsem to resil x krrat na meganovi tam taky nejsou…ted mam lagunu a postup je jednoduchej …vezmi silnej provazek (takovej aby se vesel kolem toho sroubu za kterym je lozisko a tesnil) vezmes vazelinu a namatlas to za to…potom si uriznes zhruba obvod toho provazu a kladivkem ho tam naklepes…na obe predni kola a ver tomu nebo ne loziska menit beznym opotrebenim nebudes….Leda bys vymachl nejakej vymol…..V rodinne na meganu je to udelany uz 11 let…od te doby se to nedelalo ani jednou…je to r.v. 1996 …za ty 4 roky co to tam nebylo se lozisko na jednom kole menilo 1x a na prave 2 x za pouhe 4 roky….Udelejte to tak jak rikam a verte tomu s loziskama mate po problemech
Ne vzdy zalezi na autu samotnym , ale predevsim zalezi na majiteli jak se k autu chova a co vi o tom co vymenovat po pravidelnych intervalech…napriklad kabinovej filtr…nedivte se vy kdo ste ho vcasne nevymenili ze vam odesel ventilator …je to vase chyba. Nedavno jsem nekde cetl vyrok nejakeho cloveka , kterej napsal , ze se mu na dalnici pri zataceni rosvitila kontrolka tlaku oleje a ze stim jel po dalnici dalsich 100 km dal a najednou se z auta zahulilo a turbodmychadlo bylo v haji…a clovek na to napsal , ze uz v zivote ne Renaulta !! …To je hluboka myslenka kdyz si sam vymrda auto a potom jeste napise ze uz si renaulta nikdy nekoupi….Ale nechavam lidi v te myslence klidne zit dal a jen se usmivam jak nekteri jedinci dokazi byl hloupi. At si poridi neco koncernoveho , nebo treba skodovku…nejlepe s motorem TDI protoze to je preci drzak…nemusite menit volej , filtry nic , mozna do toho nebudete muset ani lejt naftu a furt to bude jezdit…hodne stesti 😉
Mám Lagunu 99 manuál V6 24V sedmým rokem, posledních 3,5 tis. km mi PP ukazuje prům. spotřebu 9,5l. Jezdím první třídu, dálnici i město vč. Prahy, občas na to šlápnu na dálnici, jinak jezdím víceméně v zák. limitech. Takže spotřeba paráda, kamarádovo Legacy s 2.0 bere stejně. Na tuhle motorizaci jsou bohužel dost drahé některé náhradní díly.
Přesně o tom to je. Kdo má k autům vztah nad úrovní prostého uživatele co sedne a otočí klíčkem, tomu se auto odmění. S jistou nadsázkou říkám, že auta mají svou duši a jak se o ně staráte, tak se auta chovají k vám. Vím, že to zní ujetě a spiritisticky. Na druhou stranu, jsem strojař a vím, že kvalitní údržbou lze prodloužit životnost stroje/součástek téměř nepočitatelně. Lagunu nemám, ale uvažuji o její koupi. Roky jsem jezdil s Meganem kombi rv.2000 a byl s ním spokojenej. Předtím jsem vlastnil R 21 sedan s motorem 1.7, rv.1989. Toto auto bylo předchůdcem Lagun a přiznávám, že jsem jej doslova miloval. Při jeho koupi bylo na tachu 155tkm, když mne \“MIG\“ opouštěl (z důvodu nemoci), měl najeto 236tkm. Stejný typ měl i můj kamarád-automechanik. Ten s ním najel 450tkm a potté jej prodal kvůli potřebě pořízení většího vozu (Espace).
Předchozí osobní zkušenosti s Fordem, Škodou, Daewoo, Hyundai, Fiatem, Peugeotem a Citröenem ve mne zanechaly slabost pro francouzská auta.
Měl jsem služební P206 1.1 2001 – malé ale pohodové auto, poté Berlingo 1.9 2004 – motor hodně podobný jako v C15 ale opět bez problémů.
Navíc, Renault patří mezi první tři nejprodávanější značky v ČR, trh je jimi doslova zaplaven. Náhradních dílů je třeba na Laguny, Megany, R19, Scéniky nepřeberné množství.
Po 6 letech a 95 000Km provozu můžu říct, že auto naprosto super, o závadách žádných nevím a o elektronice už vubec. Nikde me to nenechalo, vyměněny brzdy, náplně(olej kazdych 10tis Km misto 15, rozvody,filtry, žhavici svicky pouze!!! Turbo, vstriky vse puvodní, i tlumiče a funguje jak má.Koroze žádná, sice mám auto v garazi, ale tam moc času netráví, jezdí denně. jediné, co mi vypovědělo je klimatizace- netesnost trubky a uniklo chladivo. Spotřeba v lete 4,7l a v zimě 5,5l a co víc si přát. Kvalitní, pohodlné a ještě pěkné auto. Měl jsem před dieslem benzinovou 1.8i 66kW a také bez závad, ale kvůli nezaviněné nehodě jsem ji musel odvézt na vrakovistě. Ono to dnes není o tom, že auto není kvalitní, ale o přístupu k němu! Prostě je vidět, že Renault umí vyrábět kvalitní auta.
Dobry den chtěl bych se zeptat mam renolt laguna 1,8 66kw 16v z roku 1997 a při startu mi někdy nesvítí kontrolky od benzínu a telploty motoru. A taky se mi stava že při jízdě se mi vypne měření teploty motoru prostě ta rafička klesne uplně dolu … Je tohle to normalni u tohodle auta? nebo je to něco važnějšího? Předem děkuji za odpověď.
Dobry den mam Renault Lagunu r.v 1998 2.0 benzin. Obracím se na tu to recenzi ,protože s jistou závadou si neví rady ani počítač.začalo to v prosinci normálně sem přijel domu a na druhy den už jsem nemohl nastartovat chytlo mi to až po 4 dnech měl sem to i na počítači a ten neukázal žádnou závadu a už mi to udělalo po 3 a benzin sem tankoval 20 litru.
S tím, že auto trápí častá koroze, nemůžu absolutně souhlasit. Možná nějaké vyvařované zbořky.To nevím. Ale já mám 1.8 16v roč.1999. Je mu tedy 15 let,ale korozi na autě absolutně nenajdete. Jediné lehce chycené místo byl nosník mezi motorem a chladičem pod autem. Je mi smutno když si uvědomím že moje Lagunka přecejen stárne, i když pořád dělá dobrou službu,ale auto s takovou veselou atmosférou na palubě,krásně prosvětleným a elegantním interiérem, který je opravdu o pohodlí, už nikdy mít nebudu. Takové auta se už totiž NEDĚLAJÍ
Nová auta včetně Renaultu, jsou v interiéru strohá,černá, smutná! Navíc motor má solidní výkon a dobrý nástup krouticího momentu. Dá se s ním jet i sportovně. Od 1700 otáček táhne bez jakýchkoli protestů. Přitom spotřeba na delší vzdálenosti,pokud nemáte moc těžkou nohu,se dá ukočírovat i na 6,5l. Ne však, když budete jezdit po kopcích. Okolo komína na studený motor v létě caa. 7,3. v zimě caa 8,0l. Navíc dnešní downsazing si nemyslím že by byl to nejlepší. Obsah v atmosféře nemůžeš turbem nahradit. Pocitově určitě ne!
Dobrý den, chtěl se zeptat zda se v renaultu Laguna 2000 1.6 16v se vám rozsvicí rezerva… nebo zda ukazatel nemají… děkuji