Renault Espace (od 2002)
10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Model Espace je považován za skutečný rodinný stěhovák, když dokáže pohodlně přepravit až sedm cestujících. Jako ojetý ale mnohdy není v nejlepším stavu.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Model Espace je považován za skutečný rodinný stěhovák, když dokáže pohodlně přepravit až sedm cestujících. Jako ojetý ale mnohdy není v nejlepším stavu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
ty zavady co vyjmenovava zastupce AAA jsou az na ty typicke renaultacke problemy s elektronikou ciste spotrebni zalezitosti a ne zavady (oblozeni, kotouce, spojka).
Drandím Espace IV již 4 sezóny. Po první jsem myslel, že půjde z domu. Vykrvácel jem do něj asi 60tis. Od té doby to musím zaklepat a vše OK. Asi bych se nabál jít do něj znovu.
Problém Renaultu je v tom, že ho mají často lidi, co se o něj nestarají, tahají se plečky bez historie.
K tomu přideje neznalost servisů na rozdíl od škodovky.
A máte příšerné hodnocení, lidi by byli idioti, kdyby Renault kupovali a byla by to pravda.
Renault ale vydělává.
Ohledně problémové elektroniky: 240 000´- 300 000km, řešil jsem alt -vyhozený vodník nahrazen klasikou a
rozlámaný kabel k abs čidlu. Navíc koroze je exkluziv proti lišákovi sharanu – 12 let starý a řešil jsem jen orezlou špičku hrany střechy (asi 1cm).
Nafta nemá smysl, na naši suchou nejsou ty motory stavěný, ale dneska je to jedno occa 4 výrobci vstřikování dodávají podobný mix všem automobilkám.