Renault Clio Grandtour 1.2

39 fotografiíRenault Clio

Jak k sobě jde požadavek na rodinné kombi společně s omezeným rozpočtem? Renault podle všeho má co nabídnout.

Diskuze

4 komentáře

    Jonatán

    Děkuji za test a výsledek spotřeby. Pravdivý. Ach jo, donedávna jsem bojoval s údajem o spotřebě jen s majiteli naftožroutů, brzy přibudou další se spotřebou clia 4,5lů na sto.

    Tomáš Ď.

    Autor bohužel trochu pozapomněl na to, co vlastně Renault tímto modelem zamýšlel. Toto aksi nemá být primárně rodinné auto pro partu řízkařů na cestu do Chorvatska – ale zcela stoprocentně především „dvoumístné“ městské auto pro maminy, obratné, lehce řiditelné, do kterého se vejde kočárek, je bezpečné a navíc je…hazké. Takovouto výše uvedenou cílovou skupinu rozhodně rychlosti 150 km/h netrápí a zrychlení 15s je pro ni až až.

    Abych ale jen neteoretizoval – sám jsem ho měl s tímto motorem na 1000 km zapůjčené. Při dálniční rychlosti průměrně 120 km/h (Praha-Jihlava a zpět) činila výsledná spotřeba 5,7 litru, což mi osobně připadá skvělé. Nad sedm jsem se nedostal ani ve městě. Místa vzadu je snad jen pro děti, interiér je opravdu místy tak trochu „Mexiko“ (za ty chromované ozdoby co umí leda tak oslňovat by měli konstruktéra zastřelit).

    Věta že za 300 tisíc je podobných aut velký výběr mě poněkud překvapila – opravdu bych rád věděl, kolik je na trhu malých kombíků s klimatizací, brzdovým asistentem, tempomatem, velkoplošnou navigací, mp3 přehrávačem a bluetooth handsfree, denním svícením, koženým volantem s ovládáním rádia, světelným a dešťovým senzorem, hagusama, sklopnýma sedadlama včetně předního, litýma kolama… Zkuste si podobnou výbavu naklikat třeba u Fabie (která je navíc na konci generačního života). Opravdu se vejdete do tří set tisíc ???

    Jumbo

    Súhlasím s Tomáš Ď. Ten kto si kupuje Clio s 1.2-kou určite nebude chcieť trhať rekordy v akcelerácii a maximálnej rýchlosti. Je určené hlavne do a mimo mesta a vie jazdit pri kludnej jazde aj za 5-5,5…pri 100 hm/h na dialnici tak 6 …chronický trúbiči a drtiči podlahy nech si kúpia inú vozbu

    Petr Mazúr

    Pro mne Skvost mezi „malými“ kombíky, jak cenou, velikostí a dostatečným výkonem. Doplňky v základu, které hranatá Škoda Fabia 1,0 HTP nikdy nebude mít

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist