Renault Clio (1990 – 1998)
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Nástupce Renaultu 5 se dnes řadí mezi nejlacinější ojetiny. I proto se s ním setkáte spíše v soukromé inzerci než v autobazarech, kde dávají přednost mladším vozům.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Nástupce Renaultu 5 se dnes řadí mezi nejlacinější ojetiny. I proto se s ním setkáte spíše v soukromé inzerci než v autobazarech, kde dávají přednost mladším vozům.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jeli ste s tímto autem někdy? Už 5 let jezdím s r. v. 1991, motor 1,4, bez jediné zády, převodovka opravdu přesná, kvalty rozhodně nehledám, na okresce mi neujede skoro nikdo (hmotnost 830 kg :), a řízení opravdu velmi přesné (bez posilovače).
Přidávám se, mám osobní zkušenost s 1.2 r.v.1993. Auto sem měl 5 let, auto mělo své mouchy např. každý rok výměna ložisek předních kol, ale prevodovka byla precizní, nikdy se mi nestalo že bych nezařadil rychlost jakou sem chtěl.
Ahoj, taky jsem ho měl.
Jako osmiletý jsme ho koupili se 130 tkm, dnes s ním jezdí má sestra a má přes 260 tkm. Pořád jezdí.
Nikdy jsem s ním neměl větší problém. Všechno byla údržba spotřebních věcí. Jediné 2 věci: asi ve 135 tkm výměna startéru, teď nedávno alternátor. Jinak spojka, převodovka původní, prostě bez problému.
Bylo to super auto, sjezdil jsem s tím spoustu zemí a nemůžu na něj nadávat. Posilovač řízení byl OK, řazení přesnější než na novém Traficu… Fakt spolehlivé, na 1.2 svižné a pohodlné auto. Měl jsem ho rád.
Clio mám už skoro dva roky. Úžasný auto. Za tu dobu jsem měnil z vážnějších věcí výfuk, na který značka docela trpí, a ložiska. Teď mě čeká již pátá výměna. No co. Clio je výborné! S tímto motorem neobyčejně svižné, na dálnici patří k lídrům (vyzkoušeno i 170km/h). Řazení je příjemné, lehké a přijde mi i přesné. Párkrát se mi stalo, že jsem tam dal něco jiného, ale to přičítám sobě i únavě. Spotřeba u mě 5,7-6,2l/100 km. Clio je i velmi pohodlné. Mám možnost ho srovnávat s Fabií II HTP. Clio vítězí v pohodlí, řazením bez dorazů a tím nádherným tichem:-). Už jste někdy jeli s HTP? Při 80-ti km/h řve jako Clio při 160! Pro Fábii hraje bezpečnost, větší kufr a mém případě pět dveří. Cliu věčná sláva!
Ano ano, je to super autíčko, jezdil jsem s ním rád a to byl v automatu..
Měl jsem v minulosti tři Clia první generace před faceliftem, jak 1.2, tak 1.4 a nemůžu si stěžovat. Výborný jízdní vlastnosti, svižný motor, pohodlí… Byť mám dnes Fabii v naftě, auto mi přirostlo k srdci natolik, že jsem si pořídíl kousek z 93.roku s motorem 1.8 16v (předchůdce Williamsu). Bohužel je karoserie ve špatném stavu a musí projít renovací, ale už teď se moc těším až bude hotovo a budu se moci v tomto suprovém autě zase projet…