Renault Clio 0.9 TCe
24 fotografiíRenault Clio
Nové Clio má spoustu předností a vlastně by to bylo "prima a fajn auto", jenže to by vpředu nesmělo mít tenhle přeplňovaný tříválec.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
24 fotografiíRenault Clio
Nové Clio má spoustu předností a vlastně by to bylo "prima a fajn auto", jenže to by vpředu nesmělo mít tenhle přeplňovaný tříválec.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jeden z nejhorších testů které jsem na nové Clio četl . Co asi Renault provedl panu Žakovi ? Chtěl bych poprosit všechny ty, kteří uvažuji o koupi nového malého vozu, aby hlavně nedali na tuto slátaninu a šli jsi vůz raději sami vyzkoušet.
nevim, zdá se mi, že pan Žák celkem nové Clio chválil až na ten motor, čemuž bych se ani nedivil, takže úplně nechápu vaše pohoršení. Pokud potřebujete jezdit POUZE po městě, asi má svůj význam, ale sám bych šel rozhodně do jiné motorizace. Jinak se mi osobně Clio moc líbí
Dacia Sandero s tymto motorom = rovnake recenzie… Proste motor proti zdravemu rozumu…
Tomu zlému Žákovi se Clio docela líbí, hlavně tedy podvozkem a dokonce i ergonomií, kterou bych rozhodně u francouzského auta čekal horší. Ale ten motor 0,9 l se vážně nepovedl. V Dacii Sandero fungoval trochu lépe, ale pořád je to pojízdné neštěstí. Uvidím, jak se to bude chovat s motorem 1.2 16V, snad to bude lepší, i když slabší.
Já nevím, všechno co jsem četl já, tak je to test jako přes kopírák. Auto docela dobré, motor naprostá tragédie. Takže mě to nějak nevybočuje 🙂 300k za takovou trosku je opravdu silné kafe. Za 260k seženete třeba Ibizu 1.2 TSI 77kW což je lepší auto s lepším motorem a nedivil bych se ani, kdyby bylo větší (rozměry jsem nestudoval). Nechcete Španěla? Tak co třeba Fabie se slabší verzí tohoto motoru k mání už za 250k. Nojo, možná nebude mít ve výbavě pár blbostí jako tempomat, který v malém autě je stejně k ničemu. Kdyby tam za tu cenu dali 1.2 tce, třeba by to bylo o něčem jiném, ale takhle… škoda no. Třeba po jednou po faceliftu…
Já nevím, všechno co jsem četl já, tak je to test jako přes kopírák. Auto docela dobré, motor naprostá tragédie. Takže mě to nějak nevybočuje 🙂 300k za takovou trosku je opravdu silné kafe. Za 260k seženete třeba Ibizu 1.2 TSI 77kW což je lepší auto s lepším motorem a nedivil bych se ani, kdyby bylo větší (rozměry jsem nestudoval). Nechcete Španěla? Tak co třeba Fabie se slabší verzí tohoto motoru k mání už za 250k. Nojo, možná nebude mít ve výbavě pár blbostí jako tempomat, který v malém autě je stejně k ničemu. Kdyby tam za tu cenu dali 1.2 tce, třeba by to bylo o něčem jiném, ale takhle… škoda no. Třeba po jednou po faceliftu…
S autem jsem nejel.. ale za současného stavu bych si pořídil klasickou 1.2, ta tahá i Modus, který je větší a těžší, takže si myslím že pro 90% cílové skupiny bude dostačující. Připlácet za 3 válec se nevyplatí. S novou 1.2 tce 88kw bude auto mnohem lepší, má stát ve verzi GT 365.ooo, snad se objeví i v horších výbavách a nižších cenách. Renault vydal nové auto a chce se tlačit kvalitou (5 let záruka), tak drží ceny výš.. asi dle hesla.. zlevnit se dá vždycky :).
Neřekl bych, že i v malém autě tempomat nenalezne využití, já se svým starším Civikem 7g bych ho na cestě do Holandska za kamarádem celkem uvítal, jediné co je na tomto autě \“vražda,\“ je motor, což je škoda vzhledem k tomu jak Clio jezdí. Jaká je teda alternativa pro kupce, který nechce diesel? 0,9 s monstrózním turbo-lagem, nebo ještě slabší 1,2 16V? Clio RS s 1,6t s automatem za 550t? To asi ne-). Ty motory co Renault pro Clio nabízí jsou opravdu tragedie. Přitom i dneska se dá udělat slušná atmosféra, viz třeba GT-86, jen se někomu chce a někomu ne.
Nové clio jako celek je opravdu povedené a cool autíčko. Clio máme v naší rodině moc rádi, měli jsme tři předchozí generace a zvažujeme do firmy koupi i té čtvrté. Ovšem ne v této motorizaci, počkáme si na verzi GT. Stačilo mi asi 50 km za volantem této 0.9 a děkuji nechci. Zajímalo by mě kam až ekologičtí aktivisté zajdou, proti nám ŘIDIČŮM…
Prý turbo jako ze záoceánakého parníku, asi se pan redaktor nepodíval do motorového prostoru. Turbo je malé a s nejmenším plnícím tlakem na trhu. Jinak motor je dostačující a na jízdu příjemný. Mám s ním najeto 30 000 km.
Hodnocení ESP – canc. howk.