Renault a Fiat budou mít vlastní DSG
Fiat
Bude dvouspojková převodovka zanediouho stejně běžná jako dnes posilovač řízení?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Fiat
Bude dvouspojková převodovka zanediouho stejně běžná jako dnes posilovač řízení?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
S DSG jsem zatím nejel, ale podle ohlasů se chová v automatickém režimu stejně hladce jako konvenční automaty – a to včetně manévrování v nízkých rychlostech – např. při parkování. Je to pravda? Pokud ano, jak je možné, že u dvouspojkové převodovky se automaticky ovládaná spojka chová dobře (myslím teď hlavně rozjezdy a pocukávání krokem) a u sekvenčních je to problém? Vždyť to fuguje uplně stejně, ne? – akorát že DSG má ty automaticky ovládané spojky 2, rozjezd se ale týká stejně jen jedné z nich. Nebo je to prostě tím, že např. BMW to u SMG neumí kloudně naladit, kdežto VW ano? To se mi nějak nezdá…
SMG nie je dvojspojkova, ale len jednospojkova, nee?
No jasně, že je jednospojková, ale chování při rozjezdu je přeci principielně stejné, jak jsem psal výše, nebo ne? Jde prostě o to, že elektronika umí dobře zacházet s prokluzem jedné ze spojek – jestli tam je pak ještě druhá, by mělo v tu chvíli být jedno. A je to fakt jen elektronikou a jejím naladěním, nebo mají sekvenční jednospojkové ještě jiný problé o kterém nevím? Fakt je mi totiž divné, že by BMW neumělo kloudně naladit elektroniku a VW jo…