renault-a-fiat-budou-mit-vlastni-dsg.jpg

Renault a Fiat budou mít vlastní DSG

Fiat

Bude dvouspojková převodovka zanediouho stejně běžná jako dnes posilovač řízení?

Diskuze

3 komentáře

    Šála

    S DSG jsem zatím nejel, ale podle ohlasů se chová v automatickém režimu stejně hladce jako konvenční automaty – a to včetně manévrování v nízkých rychlostech – např. při parkování. Je to pravda? Pokud ano, jak je možné, že u dvouspojkové převodovky se automaticky ovládaná spojka chová dobře (myslím teď hlavně rozjezdy a pocukávání krokem) a u sekvenčních je to problém? Vždyť to fuguje uplně stejně, ne? – akorát že DSG má ty automaticky ovládané spojky 2, rozjezd se ale týká stejně jen jedné z nich. Nebo je to prostě tím, že např. BMW to u SMG neumí kloudně naladit, kdežto VW ano? To se mi nějak nezdá…

    olso

    SMG nie je dvojspojkova, ale len jednospojkova, nee?

    Šála

    No jasně, že je jednospojková, ale chování při rozjezdu je přeci principielně stejné, jak jsem psal výše, nebo ne? Jde prostě o to, že elektronika umí dobře zacházet s prokluzem jedné ze spojek – jestli tam je pak ještě druhá, by mělo v tu chvíli být jedno. A je to fakt jen elektronikou a jejím naladěním, nebo mají sekvenční jednospojkové ještě jiný problé o kterém nevím? Fakt je mi totiž divné, že by BMW neumělo kloudně naladit elektroniku a VW jo…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist