Renaul Koleos 2.0 dCi

19 fotografiíRenault Koleos

Trochu pozdě, ale přece, přichází Renault se svým vlastním SUV. I když, ono tak úplně jeho vlastní není... ale na tom nakonec nesejde, nás především zajímá, jestli je to kvalitní auto.

Diskuze

25 komentářů

    wylly

    8.9l kombinace na 100 je dost žravý motor v téhle kategorii??? za kolik jezdí konkurence??? horko těžko se dostanete pod tech 8.9l na 100… z vlastni zkusenosti tria Citroen/Peugeot/Mitsubishi s motorem 2.2hdi se pod 10l nedostalo ani omylem…

    fofo44

    Subaru Forester 2.0D kombinovana spotreba 6.3. V reale

    vraj nie je problem dosiahnut.

    Andrew

    Nissan X-Trail 2.0 6-7l. Dlouholeté zkušenosti.

    René

    No měli jsme ho půjčený a z HK do Brna a zpět jsme měli (jen s pohonem jedné nápravy) spotřebu kolem 9 litrů. Překvapilo nás ale velmi nepřesné a labilní řízení v "modu" jen předokolka. Při zapnutí 4×4 to bylo o poznání lepší!

    Johny.Rico

    …Renault a SUV, to je fakt kombinace.

    Zhodit ze skály.

    Fuzzy_Stone

    hhh

    Johny.Rico

    Tak jako co myslíš?

    Yaroukh

    Kdyby se mě někdo zeptal, jak vypadal korejský design před pěti roky, odkážu ho na Koleos.

    Johny.Rico

    :-D:-D:-DDDDDDDD "Thumbs up":-)))))))))

    Asi tak! Je to humus. Máš pravdu!

    René

    A jel jsi v tom, že tak žvaníš??? Je v tom méně místa ne v Citronovi,ale jede to stejně, možná lépe, podívej se na srovnávací testy třeba v auto motor sportu !!!

    88JA88

    To je kára….keby mi je niekto núkal ani sekundu neváham…

    …a poviem nie…

    Johny.Rico

    LOL, to je dobré:-DDDDDD

    Andrew

    Chválím pěkné nové záběry. Líbil se mi průjezd listím. A překvapil mě výběr hudby – Prodigy? 🙂 Tu hudbu mám vážně rád, ale sem se podle mě zase tolik nehodila. Nemůžu si pomoct, původní ozvučení videí mi bylo sympatičtější. V tom "novém" trendu se mi líbilo jen u Mini.

    Yaroukh

    Čteš my myšlenky. Prodigy bejvali moje srdcovka, ale tady to moc nesedlo.

    off

    Docela mě překvapilo, že neznáte standartní přístup renaultu k tempomatu. Spouštěcí přepínač nemá jenom Koleos ale i jiné modely a rozhodně to není na škodu. Ono totiž můžete přepínač nechat zapnutý stále a pak Vám budou tlačítka na volantu fungovat furt.

    Ale není od věci si ho na normální ježdění vypínat. Protože pokud si omylem zavadíte o tlačítka na volantu, třeba ve městě, tak to může být pěkná mela.

    Navíc má přepínač ještě tu funkci, že v druhé poloze místo tempomatu zapne omezovač a přiřadí k němu ony tlačítka na volantu.

    Yaroukh

    Když můžeš brnknutím o něco způsobit melu, pak je možná něco špatně s ergonomií.

    off

    Nevím jestli se Vám to ještě nestalo, ale skutečně, když někde ve městě točíte volantem sem a tam, tak se prostě omylem může stát že něco zmáčknete. Takže ten přepínač vidím jako jednoznačné plus.

    Jinak Vy jste nikdy nezmáčkl na mobilu nebo třeba PC jinou klávesu něž jste chtěl ? Takže mají všechny mobily a PC klávesnice špatnou ergonomii ?

    Yaroukh

    Je docela rozdíl mezi tím, když mezi NĚKOLIKA DESÍTKAMI kláves bouchnu o jednu vedle a udělám překlep, a tím, když brnknu o tempomat a "nastane pěkná mela".

    Takže se nebudu pokoušet odpovídat na tu manipulativní otázku v závěru, a zopakuju, že výše popsané, dle mého skromného názoru, ukazuje na nedotaženou ergonomii, která se pak zachraňuje dalším přepínačem někde na konzoli.

    Nic osobního.

    ivan

    Mám nového Koleose v nejvyšší výbavě za 660 tis včetně DPH motor 127 kW,najeto 20 tis.km,průměrná spotřeba 8,2l/100 km . Jízda v Koleosu je fantastická-tichý a výkonný motor,v autě pocit úplného bezpečí.brzdy fantastické,v zimě pohon 4×4 bezkonkurenční.Musím se smát,když škoda scaut stojí cca 750 tis.

    pale

    Tak je.

    Jardys

    Mam na něm najeto 13 tisíc. A stale je v něm pojetí velice příjemné a bez problemu. Mam automat a spotřeba okolo 8,8 lt. Prostě parada.

    Bbobb

    Presne tak, naprosty souhlas. Najeto 10tis, nejvyssi vybava a jeste lepsi cena – 500tis. Hmm, vetsina SUV ma interier otresny. Oproti tomu vcelku levny Koleos ma interier uchazejici. Jiste, v nejlevnejsi verzi je to hnus, ale to nad kazde auto. Navic auta kazdy hodnoti subjektivne, ja bych rozhodne nemenil. Nevim jak moc zere chrochtadlo, diesely nesnasim, ale muj 2.5 benzin si dle jizdy rekne o 10-12litru. Nejvetsi rozdil je znat pri jizde po dalnici, do cca 120km je spotreba nizsi, 130+ zacne velky narust. Mimo dalnici a mesto kupodivu ok. Popsane jizdni vlastnstio v testu jsou uplna blbost, nevim v cem autor sedel, mozna nejaky divny kus. Urcite nejezdim pomalu a to ani zatacky a nejake houpani, naklaneni?? Samozrejme, neni to sportak. Zatim Koleos velka pochvala, naprosto splnuje co jsem od nej cekal. Nejvetsi prekvapeni motor, ktery je neslysny. Super pocit bezpeci, perfektni a pohodlny na dlohe jizdy.

    Vypichnute tlacitko na tempomat je ok, nevim moc jak jinak chytre vyresit prepinani omezovac/tempomat nez onim ovladacem, takove prkotina me skutecne vubec nevadi. Perfekt je handsfree karta, obavam se ze jinak uz resene zamykani a startovani nikdy chtit nebudu.

    Celkove je auto perfektne vybavene, ukazte mi jine takto vybavene auto, 4×4, za podobnou cenu?? Rozhodne bych nemenil, zatim maximalni spokojenost.

    Jardys

    Nyní mám na něm najeto 38 tisíc. V létě to ukazovalo spotřebu 7,5 lt/100 km. Jedná se o nafťák dvoulitr s automatem. Teď asi 7,8 lt. Všechno funguje a ani stávající sněhové kalamity nedělají problémy – vyjelo to kamkoliv, aniž bych musel dávat 4×4. Automaticky si to najde potřebný záběr. Převodovka Tiptronic 6 super. Snad jediná výtka – do města má trochu malý rejd a na malé místo k parkování je to někdy docela blbý.

    rád bych viděl toho hodnotitele,možná kdyby testoval létající koště tak tomu by asi rozuměl,jinak neví o čem mluví.zdraví pilot

    Honza

    mám ve svém scenicu úplně stejný systém tepmomatu a omezovače. je to naprosto v pohodě. za 200t. km se mi nestalo, že bych někde něco nechtíc zmáčknul.. jestli se tohle může stát, tak leda u blondýny, co má řidičák týden a vypustěj jí samotnou do Prahy. běžnému motoristovi nikdy!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist