Renaul Koleos 2.0 dCi
19 fotografiíRenault Koleos
Trochu pozdě, ale přece, přichází Renault se svým vlastním SUV. I když, ono tak úplně jeho vlastní není... ale na tom nakonec nesejde, nás především zajímá, jestli je to kvalitní auto.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
19 fotografiíRenault Koleos
Trochu pozdě, ale přece, přichází Renault se svým vlastním SUV. I když, ono tak úplně jeho vlastní není... ale na tom nakonec nesejde, nás především zajímá, jestli je to kvalitní auto.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
8.9l kombinace na 100 je dost žravý motor v téhle kategorii??? za kolik jezdí konkurence??? horko těžko se dostanete pod tech 8.9l na 100… z vlastni zkusenosti tria Citroen/Peugeot/Mitsubishi s motorem 2.2hdi se pod 10l nedostalo ani omylem…
Subaru Forester 2.0D kombinovana spotreba 6.3. V reale
vraj nie je problem dosiahnut.
Nissan X-Trail 2.0 6-7l. Dlouholeté zkušenosti.
No měli jsme ho půjčený a z HK do Brna a zpět jsme měli (jen s pohonem jedné nápravy) spotřebu kolem 9 litrů. Překvapilo nás ale velmi nepřesné a labilní řízení v "modu" jen předokolka. Při zapnutí 4×4 to bylo o poznání lepší!
…Renault a SUV, to je fakt kombinace.
Zhodit ze skály.
hhh
Tak jako co myslíš?
Kdyby se mě někdo zeptal, jak vypadal korejský design před pěti roky, odkážu ho na Koleos.
:-D:-D:-DDDDDDDD "Thumbs up":-)))))))))
Asi tak! Je to humus. Máš pravdu!
A jel jsi v tom, že tak žvaníš??? Je v tom méně místa ne v Citronovi,ale jede to stejně, možná lépe, podívej se na srovnávací testy třeba v auto motor sportu !!!
To je kára….keby mi je niekto núkal ani sekundu neváham…
…a poviem nie…
LOL, to je dobré:-DDDDDD
Chválím pěkné nové záběry. Líbil se mi průjezd listím. A překvapil mě výběr hudby – Prodigy? 🙂 Tu hudbu mám vážně rád, ale sem se podle mě zase tolik nehodila. Nemůžu si pomoct, původní ozvučení videí mi bylo sympatičtější. V tom "novém" trendu se mi líbilo jen u Mini.
Čteš my myšlenky. Prodigy bejvali moje srdcovka, ale tady to moc nesedlo.
Docela mě překvapilo, že neznáte standartní přístup renaultu k tempomatu. Spouštěcí přepínač nemá jenom Koleos ale i jiné modely a rozhodně to není na škodu. Ono totiž můžete přepínač nechat zapnutý stále a pak Vám budou tlačítka na volantu fungovat furt.
Ale není od věci si ho na normální ježdění vypínat. Protože pokud si omylem zavadíte o tlačítka na volantu, třeba ve městě, tak to může být pěkná mela.
Navíc má přepínač ještě tu funkci, že v druhé poloze místo tempomatu zapne omezovač a přiřadí k němu ony tlačítka na volantu.
Když můžeš brnknutím o něco způsobit melu, pak je možná něco špatně s ergonomií.
Nevím jestli se Vám to ještě nestalo, ale skutečně, když někde ve městě točíte volantem sem a tam, tak se prostě omylem může stát že něco zmáčknete. Takže ten přepínač vidím jako jednoznačné plus.
Jinak Vy jste nikdy nezmáčkl na mobilu nebo třeba PC jinou klávesu něž jste chtěl ? Takže mají všechny mobily a PC klávesnice špatnou ergonomii ?
Je docela rozdíl mezi tím, když mezi NĚKOLIKA DESÍTKAMI kláves bouchnu o jednu vedle a udělám překlep, a tím, když brnknu o tempomat a "nastane pěkná mela".
Takže se nebudu pokoušet odpovídat na tu manipulativní otázku v závěru, a zopakuju, že výše popsané, dle mého skromného názoru, ukazuje na nedotaženou ergonomii, která se pak zachraňuje dalším přepínačem někde na konzoli.
Nic osobního.
Mám nového Koleose v nejvyšší výbavě za 660 tis včetně DPH motor 127 kW,najeto 20 tis.km,průměrná spotřeba 8,2l/100 km . Jízda v Koleosu je fantastická-tichý a výkonný motor,v autě pocit úplného bezpečí.brzdy fantastické,v zimě pohon 4×4 bezkonkurenční.Musím se smát,když škoda scaut stojí cca 750 tis.
Tak je.
Mam na něm najeto 13 tisíc. A stale je v něm pojetí velice příjemné a bez problemu. Mam automat a spotřeba okolo 8,8 lt. Prostě parada.
Presne tak, naprosty souhlas. Najeto 10tis, nejvyssi vybava a jeste lepsi cena – 500tis. Hmm, vetsina SUV ma interier otresny. Oproti tomu vcelku levny Koleos ma interier uchazejici. Jiste, v nejlevnejsi verzi je to hnus, ale to nad kazde auto. Navic auta kazdy hodnoti subjektivne, ja bych rozhodne nemenil. Nevim jak moc zere chrochtadlo, diesely nesnasim, ale muj 2.5 benzin si dle jizdy rekne o 10-12litru. Nejvetsi rozdil je znat pri jizde po dalnici, do cca 120km je spotreba nizsi, 130+ zacne velky narust. Mimo dalnici a mesto kupodivu ok. Popsane jizdni vlastnstio v testu jsou uplna blbost, nevim v cem autor sedel, mozna nejaky divny kus. Urcite nejezdim pomalu a to ani zatacky a nejake houpani, naklaneni?? Samozrejme, neni to sportak. Zatim Koleos velka pochvala, naprosto splnuje co jsem od nej cekal. Nejvetsi prekvapeni motor, ktery je neslysny. Super pocit bezpeci, perfektni a pohodlny na dlohe jizdy.
Vypichnute tlacitko na tempomat je ok, nevim moc jak jinak chytre vyresit prepinani omezovac/tempomat nez onim ovladacem, takove prkotina me skutecne vubec nevadi. Perfekt je handsfree karta, obavam se ze jinak uz resene zamykani a startovani nikdy chtit nebudu.
Celkove je auto perfektne vybavene, ukazte mi jine takto vybavene auto, 4×4, za podobnou cenu?? Rozhodne bych nemenil, zatim maximalni spokojenost.
Nyní mám na něm najeto 38 tisíc. V létě to ukazovalo spotřebu 7,5 lt/100 km. Jedná se o nafťák dvoulitr s automatem. Teď asi 7,8 lt. Všechno funguje a ani stávající sněhové kalamity nedělají problémy – vyjelo to kamkoliv, aniž bych musel dávat 4×4. Automaticky si to najde potřebný záběr. Převodovka Tiptronic 6 super. Snad jediná výtka – do města má trochu malý rejd a na malé místo k parkování je to někdy docela blbý.
rád bych viděl toho hodnotitele,možná kdyby testoval létající koště tak tomu by asi rozuměl,jinak neví o čem mluví.zdraví pilot
mám ve svém scenicu úplně stejný systém tepmomatu a omezovače. je to naprosto v pohodě. za 200t. km se mi nestalo, že bych někde něco nechtíc zmáčknul.. jestli se tohle může stát, tak leda u blondýny, co má řidičák týden a vypustěj jí samotnou do Prahy. běžnému motoristovi nikdy!