Reklamace

Dobrý den,

budu ve značkovém servise reklamovat již potřetí stejnou závadu / kovové zvuky v zavazadlovém prostoru / na automobilu, který jsem u nich zakoupil, tuto závadu se nepodařilo nadvakrát opravit, lze žádat o slevu na zakoupený automobil, jakou ??Případně jak servis donutit aby závadu již konečně odstranil, děkuji za info.

S pozdravem Jaroslav

Odpověď

 

Viz článek na toto téma zde:

https://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-pri-prodeji-aut-spotrebiteli/

17.2.2018 11:07| autor: JUDr. Tomáš Beran

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist