Reklamace

Dobrý den,

budu ve značkovém servise reklamovat již potřetí stejnou závadu / kovové zvuky v zavazadlovém prostoru / na automobilu, který jsem u nich zakoupil, tuto závadu se nepodařilo nadvakrát opravit, lze žádat o slevu na zakoupený automobil, jakou ??Případně jak servis donutit aby závadu již konečně odstranil, děkuji za info.

S pozdravem Jaroslav

Odpověď

 

Viz článek na toto téma zde:

https://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-pri-prodeji-aut-spotrebiteli/

17.2.2018 11:07| autor: JUDr. Tomáš Beran

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist