Reklamace vozidla

Dobrý den
V únoru 2017 jsem zakoupil nové vozidlo Škoda Kodiaq s prodlouženou pětiletou zárukou.K dnešnímu dni jsem vozidlo již 10x reklamoval někdy pro opakující se závady.Tyto byly vždy uznány jako záruční a bezplatně odstraněny.Nyní se projevila další závada jenž jsem opět reklamoval a čeká se na dodání náhradního dílu.Tedy opět uznaná záruční oprava.Vzhledem k počtu reklamací kdy je tento počet neadekvátní k najetým 30 000 km bych rád vozidlo vrátil a odstoupil od kupní smlouvy.Jaké jsou mé možnosti ? Předem děkuji za radu a přeji pěkný den Petr Z

Odpověď

Dobrý den,

zde velmi záleží na tom, zda se některé poruchy opakují a nebo spolu i nějak souvisí, pokud by tomu tak bylo, tak by se závada dala považovat za neodstranitelnou a zde by šlo žádat o vrácení peněz a odstoupit od smlouvy. Pokud máte zájem, tak nás kontaktujte pře níže uvedený odkaz a můžeme se domluvit konkrétněji, co ve Vašem případě podniknout.

Tomáš Blecha
Právní ochrana řidičů

6.2.2020 11:12
Více o tématu: ŠkodaŠkoda Kodiaq

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist