Reklamace nového auta

Dobrý den,mám dotaz jak se mohu bránit,koupil jsem si nový Renault megan v roce 2016 po roce a půl provozu je jedna závada za druhou plný kufr vody ,přehrání softvéru auto nestartovalo a příští týden bude výměna rozvodů a kladek z důvodů vytahaneho řetězu motor chrastí a to mám najeto 23000 km vše opravuji vramci záruky , ale já už tomu autu nevěřím ,auto mě stálo 350000kč a jen něco pořád řeším než jezdím da se auto vratit nebo jak se mohu branit, poraďte mi prosím co mám dělat.Nejraději bych auto vratil už mu vůbec nevěřím. Moc děkuji za každou radu. S pozdravem Demjanovič

Odpověď

Viz článek na toto téma zde:

https://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-pri-prodeji-aut-spotrebiteli/

12.3.2018 10:26| autor: JUDr. Tomáš Beran
Více o tématu: autaautonovýRenault

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist