Reklama se chystá do aut. Již brzy ve vašem infotainmentu…

Auto je svatostánek, ve kterém si zapnete oblíbenou streamovací službu, zapojíte flashku nebo přehrajete staré dobré CD a poslechnete si svou oblíbenou muziku. V klidu. Bez reklam. Bez upištěného zeleného vetřelce rozdávajícího tablety. Tedy alespoň dosud.
titulka-reklama-se-chysta-do-aut.jpg Zdroj: archiv redakce

Pamatujete si tu otravnou reklamu, ve které paní popisovala, jak jí jistý krém zbavil svědění… ehm… privátních partií? Paní v televizi se nám prostě potřebovala svěřit a bylo jedno, jestli se zrovna vysílal program pro děti, akční trhák, nebo prezidentský proslov – pravda v posledním případě alespoň byla šance, že by reklama byla tematická.

Krém sem, krém tam – však to znáte. Ale není to jen krém proti kvasinkové infekci, reklama se na nás prostě valí ze všech stran a snaží nám neustále něco vnutit. Marketérům se to ale stále nezdá dost a rádi by nám rvali reklamy do chřtánu až k udávení i v autě.

Nejnovější vize platformy pro vnucování reklamy od firmy Telenav je následující. Pokaždé, když v autě zastavíte, reklamní platforma si pro sebe ukradne displej infotainmentu a začne zobrazovat reklamu. Přestože by se měla zobrazovat pouze při zastavení a neměla tak strhávat řidičovu pozornost, přímo se nabízí situace, kdy řidič zaspí na křižovatce zelenou, protože zrovna studuje slevovou nabídku nejbližšího fastfoodu.

Výtěžek z reklamy má údajně pomáhat výrobcům vozů poskytovat konektivitu pro vestavěné služby, kterou by jinak uživatel musel platit.  Firma se sice dušuje, že reklamy budou převážně statické, a že nebudou obsahovat audio. Ale to jsou jen sliby reklamní společnosti, obavy jsou proto docela namístě.

12.1.2018 7:00| autor: Martin Kusyn | zdroj: http://www.siliconbeat.com/2018/01/05/your-car-may-soon-serve-you-ads-how-about-a-pizza/?utm_source=fark&utm_medium=website&utm_content=link&ICID=ref_fark

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist