reklama-na-toyotu-gt86-zakazana-352x198.jpg

Reklama na Toyotu GT86 zakázána

Žhavé novinky o autech

...aspoň tedy ve Velké Británii. Prý tato reklama navádí k agresivnímu a nebezpečnému řízení. Skutečně? Není třeba jen trochu moc pichlavá?

Diskuze

8 komentářů

    honza

    jestli tohle někdo zakazuje, je to vážný důvod k zamyšlení kam směřujeme…Reklama zaměřená na děti nevadí,na chlast nevadí, a tohle vadí? Proboha čemu? Že má někdo radost z auta a přináší mu zážitky? Mě se to líbí.

    Martin P.

    svět spěje do řiti… brzo dostane kazdé auto gps.. a nebo omezovače na 50km/h…

    mára

    Protože radost z auta je přece špatná ááááno. Nikdy jsem o Toyotě neuvažoval, ale už kvůli tomuhle bych si třeba GT86 z principu koupil. Kdybych na ní teď měl. 😀

    ať jdou všichni do prdele

    Peter

    Ten, kto túto reklamu zakázal je pravdepodobne nejaký skrachovaný zakomplexovaný vodič trojvalcovej fabie, ktorý nenávidí všetky auta silnejšie ako 100 koní (len preto, že si ich nemôže dovoliť) a každý, kto má len trochu radosť z jazdy je vrah a cestný pirát.

    Vita

    Zdá se mi, že žijeme v době falešné svobody a demokracie. Za komančů se zakazovali filmy, protože neodpovídaly ideologii, dnes se opět zakazují věci, protože neodpovídají ideologii. A čím dál tím zvrácenější ideologii. Ale jedna věc mě uklidňuje .. úřad v GB, který posuzuje reklamy (ASA) je celý pěkně pošahaný a zakazuje relativně neškodné reklamy napříč spektrem .. tak snad to tu ještě není tak špatné 🙂

    traktorista

    ne ne ne, ovecky, hezky odvadejte dane, my vam dame tolik prace, ze ani nebudete vedet kde vam hlava stoji a za cim se pachtite. To my v bruselu umime nejlip. A nedejboze chtit si na peniz neco uzit, potazmo poridit, nenene, spatky k soustruhu

    trent

    Vzhledem k tomu, že reklama je počítačová animace, tak nějak nemůže k ničemu moc navádět. A jistým lidem může připadat provokativní. Jako, že si někdo troufne mít vláknovou žárovku či jedovatou úsporku ve více kusech a ještě s ní svítit. A že si někdo sedne do auta pro radost z jízdy. Jak už bývá zvykem v pohádkách i v reálu, hlavní hrdina je zatahován do skutečně nebezpečných situací, do kterých se pochopitelně nedostal vlastní vinou, ale které pro něj připravila vyšší moc. Naneštěstí to není Bůh, ale lidé, kteří se za něj vydávají. Reklama, ač zasazená do budoucnosti, je velmi aktuální.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist