Reklama na Toyotu GT86 zakázána
Žhavé novinky o autech
...aspoň tedy ve Velké Británii. Prý tato reklama navádí k agresivnímu a nebezpečnému řízení. Skutečně? Není třeba jen trochu moc pichlavá?
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Žhavé novinky o autech
...aspoň tedy ve Velké Británii. Prý tato reklama navádí k agresivnímu a nebezpečnému řízení. Skutečně? Není třeba jen trochu moc pichlavá?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
jestli tohle někdo zakazuje, je to vážný důvod k zamyšlení kam směřujeme…Reklama zaměřená na děti nevadí,na chlast nevadí, a tohle vadí? Proboha čemu? Že má někdo radost z auta a přináší mu zážitky? Mě se to líbí.
svět spěje do řiti… brzo dostane kazdé auto gps.. a nebo omezovače na 50km/h…
Protože radost z auta je přece špatná ááááno. Nikdy jsem o Toyotě neuvažoval, ale už kvůli tomuhle bych si třeba GT86 z principu koupil. Kdybych na ní teď měl. 😀
ať jdou všichni do prdele
Ten, kto túto reklamu zakázal je pravdepodobne nejaký skrachovaný zakomplexovaný vodič trojvalcovej fabie, ktorý nenávidí všetky auta silnejšie ako 100 koní (len preto, že si ich nemôže dovoliť) a každý, kto má len trochu radosť z jazdy je vrah a cestný pirát.
Zdá se mi, že žijeme v době falešné svobody a demokracie. Za komančů se zakazovali filmy, protože neodpovídaly ideologii, dnes se opět zakazují věci, protože neodpovídají ideologii. A čím dál tím zvrácenější ideologii. Ale jedna věc mě uklidňuje .. úřad v GB, který posuzuje reklamy (ASA) je celý pěkně pošahaný a zakazuje relativně neškodné reklamy napříč spektrem .. tak snad to tu ještě není tak špatné 🙂
ne ne ne, ovecky, hezky odvadejte dane, my vam dame tolik prace, ze ani nebudete vedet kde vam hlava stoji a za cim se pachtite. To my v bruselu umime nejlip. A nedejboze chtit si na peniz neco uzit, potazmo poridit, nenene, spatky k soustruhu
Vzhledem k tomu, že reklama je počítačová animace, tak nějak nemůže k ničemu moc navádět. A jistým lidem může připadat provokativní. Jako, že si někdo troufne mít vláknovou žárovku či jedovatou úsporku ve více kusech a ještě s ní svítit. A že si někdo sedne do auta pro radost z jízdy. Jak už bývá zvykem v pohádkách i v reálu, hlavní hrdina je zatahován do skutečně nebezpečných situací, do kterých se pochopitelně nedostal vlastní vinou, ale které pro něj připravila vyšší moc. Naneštěstí to není Bůh, ale lidé, kteří se za něj vydávají. Reklama, ač zasazená do budoucnosti, je velmi aktuální.