Red Bull X1 – formule bez omezení
4 fotografiemotorsport
Patnáct set koní a stovku za 1,4 sekundy má X1 stále jen teoreticky, ale už existuje alespoň jako model v měřítku 1:1. Teď už ho jen rozhýbat.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
4 fotografiemotorsport
Patnáct set koní a stovku za 1,4 sekundy má X1 stále jen teoreticky, ale už existuje alespoň jako model v měřítku 1:1. Teď už ho jen rozhýbat.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jim Hall a Gordon Murray mají z toho větráku určitě obrovskou radost. Tahle koncepce je oslavou jedněch z nejodvážnějších konstrukcí (a konstruktérů) v historii motorsportu.
A jestli to opravdu postaví, tak to někomu utrhne hlavu.
Bylo by to sice velice nebezpecne, ale byl by to navrat k formuli jedna, u jejihoz sledovani by byl divak napumpovan adrenalinem a vzruseni by nekolikanasobne prekracovalo predstavitelnou mez…proste by to byla stara dobra F1, teda s temi aerodinamickymi kryty kol by se asi tezko pri pitstopu vymenovala kola, ale urcite by to nebyl problem vyresit. A dalsi vec, do formule by se mel vratit klasicky pitstop…za chvili z toho totiz bude zavod silnejsich RC aut, protoze pro vetsi bezpeci bude ridic se simulatorem sedet v paddocku a ridit vuz odtamtud.