VW Jetta 1.9 TDI: Dávka elegance navíc.
12 fotografiíVolkswagen Jetta
Čekání spousty majitelů víkendových nemovitostí je u konce: Golf s kufrem je zpátky... a má své původní jméno.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
12 fotografiíVolkswagen Jetta
Čekání spousty majitelů víkendových nemovitostí je u konce: Golf s kufrem je zpátky... a má své původní jméno.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
je to vazne kus peknyho auta. ta reklama, co jim bezi, nelze 🙂
..i prsto ze namam rad TDIcka muzu s klidem rict ze tahla 1.9ka je mnohem brutalnejsi a ortodoxnejsi nez ten dvoulitr..
Ortodoxnější, jako ve smyslu zastaralejší?
Brutálnější, jako ve smyslu, že dělá brutální kravál?
To máš tedy pravdu… 😉
Jezdil jsem s dvoulitrovym TDI dva dny a musim rict, ze me auto dost prekvapilo. Pohodlne, utulne a jizdni vlastnosti taky velmi dobre – pretacivejsi reakce diky zadnimu previsu byly prijemnejsi nez tupa nedotacivost golfa.
Skoda te ceny .. v relativne dobre vybave se dostane pres 800 tisic a tam uz by clovek sahnul asi do jine znacky ..
Mám předchozí typ – BORU v plné výbavě se 150ti koňovým (nepřečipovaným) TDI a 6ti stupňovým manuálem. Spotřebu se mi nedaří dostat přes 5 l nafty i když jezdím rychle. Svezl jsem se na předváděcí jízdě s JETTOU 2,0 TDI a nic mě na ni nenadchlo ve srovnání se starší BOROU, která stála 770 000, JETTA v téže výbavě je o dalších 100 000 výš ….
Ten motor uz v dnesnom aute nema co robit. Je to katastrofa zhodit v celku podarene auto takymto motorom. Pocas celej jazdy vsetky pocity prehlusuje nekultivovany motor s tymto motorom je to jednoducho zle auto. Moj typ je jednoznacne 2l FSI, su to pocitovo uplne ine auta…
myslim ze to jsou jedny z nejlepsich motoru v nafte nemci holt umi
Cože, stará pumpe-düse? Tos upad, ne? Prober se, common-rail je o pěkný kus dál…
spotrebou a vykonem(nemyslim papirove) na tom mozna o trochu lip budou, skoda toho hluku a nekultivovanosti…no uvidime,jak se VW s commonrailem popere…
Úplně normálně,převezme HDíčka od PSA a je to.Hádejte se,ale v rámci úspory nákladů se přeci VW nebude mordovat s vlastním vývojem.
Kdo psal ten článek? "Odborník"!!! Stará Jetta, Vento i Bora měly kufr 500 litrů. Vím to měl jsem některé. A těch 430 nad kterými se rozplýva není nic moc, to má dneska i Korejec…
TDI je hlučný, ale slyšeli jste nové motory opelu? To samý…
Nevím, co kdo vidí v TDI, HDI atd. Slušný zátah jen v rozsahu 2000 otáček… kde je radost z jízdy. Jakékoliv benzínové turbo Vas zaborí do sedačky v 1700 – 1900 otáčkách a točí 2000,3000, 4000, a ještě pořád neřadíme… 5000 a teď už možná…
S polemikou benzín/nafta máte pochopitelně pravdu, ale spousta lidí si nechce, nebo nemůže dovolit živit přeplňovaný benzínový motor a hlavně ani tak nevyžaduje radost z jízdy, jako spíš úspornost a funkčnost. Navíc do dnešního provozu jsou moderní diesely většinou vhodnější (i když to je opět otázka k polemice).
Pokud jde o velikost kufru, je na místě má omluva, protože došlo k překlepu: zavazadelník nové Jetty má skutečně o 72 litrů více, než měla Bora (jejíž zavazadelník měl podle VW 455 litrů), správný údaj tedy zní 527 litrů. V textu je to již upraveno.
Vycházel jsem ze zjevně chybných pramenů – sami v redakci objem zavazadelníků neměříme, což jistě pochopíte. V každém případě je pravda, že kufr je extrémně hluboký a člověk menší postavy nemá šanci dosáhnout na jeho konec.