Mercedes-Benz GL320 CDI
19 fotografiímercedes-benz gl
Nejmohutnější Mercedes moderní doby se tváří jako drsňák, ale zároveň chce svým interiérem posádku konejšit. Jak to zvládá?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
19 fotografiímercedes-benz gl
Nejmohutnější Mercedes moderní doby se tváří jako drsňák, ale zároveň chce svým interiérem posádku konejšit. Jak to zvládá?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je t nádhernej gazík….. ale ty ceny, to už radši menší ML a v mnohem lepší výbavě.
Gazík? GAZÍK??? Hoďte na něj někdo deku, nebo ho zabiju! :)))
cauky honza, kde ste to fotili? Velmi sa mi to prostredie paci na bike turu.
Focení probíhalo tentokrát nedaleko České Lípy, konkrétně kousek od autodromu v Sosnové. Ale celý tenhle kraj oplývá pěknou přírodou 😉
Diky za info Honza. Idem si to popozerat na webe co a ako..:)
Honzo, môžeš porovnať ako sa s hmotnosťou vyrovnáva GL a Range Rover? Ten Range je o 200 kg ťažší…
S Range Roverem jsem jel naposled o Vánocích a srovnávat jízdní vlastnosti obou aut od stolu si netroufnu. I přesto mám ale pocit, že aktivní podvozek faceliftovaného Range si s jeho hmotností poradí znatelně lépe. Pamatuju se, jak jsme v redakci obdivovali schopnost aktivních stabilizátorů vyrovnávat náklony v zatáčkách – o tom se v GL mluvit nedá.
Ale jak říkám – tohle je vzpomínání od stolu. Snad se někdy dostaneme k přímému srovnání…
trochu ma rozosmutnilo to vase vysledne hodnotenie. pre mna je gl-ko absolutny vrchol segmentu suv. po prve, je to mercedes, najprestiznejsia z premiovych znaciek, po druhe je navrhovane ako sedemmiestne, takze prirovnanie s range roverom je v tomto zasadnom parametre uplne mimo a po tretie, je sice dost drahe, ale treba vziat do uvahy, co vsetko ponuka uz v zakladnej vybave a dat to do kontextu, co vsetko treba doplacat v premiovom segmente, aby ste si slusne vybavili auto (naprv v bmw zvykne byt v standarte len manualna klima!).
gl-ko je pre mna definiciou luxusneho suv – zvonku posobi impozantne, zvnutra je priestranne so 7 sedadlami, dobre vyzerajucim interierom a vybavene na pohodlne presuvanie (automaticka prevodoka a klima, pohodlne sedacky, atd). za kolko dava suv z nula na 100, aku ma maximalnu rychlost a ci maju sedacky dobre bocne vedenie je podla mna uplne nepodstatne. so suv sa ani nezavodi, ani nechodi do terenu.
Lidí, kteří skutečně využijí 7 míst, je mizivé procento. Mercedes je nejprestižnější z prémiových značek? Asi jak pro koho. Pro mě je Range jasně prestižnější. Kromě toho Mercedes nemá zrovna vysoké standardní vybavení, i když se v poslední době trochu vylepšil…
Když si GL vybavíš stejně, jako Range, vyjde ti dráž – a jediný rozdíl jsou ta dvě místa navrch. Pokud je někdo nutně potřebuje, prosím – ale pokud ne…
Ano, s SUV se skutečně nezávodí, to je nesmysl, ale kdo si koupí Range, GL, nebo ještě hůř třeba G-class a níkdy s ní nevjede do terénu, je u mě prachsprostý pozér…
no v range roveri by som sa v strede zadnej lavice velmi nerad vozil. to je auto pre 4 osoby.
gl je jedno z mala suv, ktore ma nielen stred lavice, ale aj sedadla 6 a 7 normalne vyzitelne a este sa da aj nieco vlozit do kufra.
suv samozrejme do terenu nepatri. to je tak na zasnezenu cesticku k luxusnej chate niekde v alpach alebo skalistych horach. do terenu je lada niva alebo LR defender. alebo potom este nejaky ten pickup ako navara.
Ano, GL skutečně vyniká přemírou vnitřního prostoru. Je ale otázkou, jaké procento zákazníků takový prostor skutečně potřebuje. Statisticky jezdí aut obsazených více než třemi pasažéry absolutní minimum. O pěti lidech nemluvě.
Ano, je pravda, že většina luxusních SUV se do terénu nepodívá a pokud se bavíme o ryzím segmentu SUV (např. BMW X3), je to dobře. Jenže GL i Range Rover jsou spíš luxusní off-roady a přestože nejsem naivní, abych si myslel, že to jejich majitele pohne k terénnímu řádění, trvám si na svém – používat takhle schopné auto jen na silnici je velká škoda a dotyčný majitel by si v takovém případě klidně vystačil se silničním MPV…
Vyuziti postu mist nemuzete posuzovat podle pomeru v Ceske republice. Model GL je zameren na americky trh (jak to ostane uvadite v textu), kde si spousta zakazniku stezovala, ze MLo nema 7 sedadel, a cekala prave na GLo, ktere prislo na trh pozdeji. Napsat, ze interier Gla nebo Mla je podobny jako u S-klasse je dost odvazne. Plasty a kvalita zpracovani je u S-klasse na ponekud vyssi urovni.
ved to je uzasne, ze ten, kto chce auto pre max 5 a tuzi po mercedese moze si kupit ml. kto chce sedaciek viac, ma moznost ist do gl. s mpv by som to samozrejme neporovnaval. ved niekomu, komu sa paci dvojmieste kupe predsa nepoviem – pozri si slovenske cesty a rychlostne limity – staci ti smart.
myslim, ze je to zatial super – automobilky ponukaju fantasticke mnozstvo typov aut a motorizacii. ak samozrejme komisia suv a sportove nezatrhne pre vsetkych. dovtedy si mozeme uzivat vyber :o)
hmm, zaujimavy nazor na to kolko udi jazdi v USA v aute. Este si asi v USA nebol. Tam pripada 1 auto na 1 cloveka. Tam ked vidis viac ako 4 ludi v 1 aute tak su to pristahovalci ako Mexici alebo Poliaci. A 7 miestny Medved je uplna haluz. Ludia ktory potrebuju 7 miestne auto v USA si mozu dovolit akurat KIU Carneval alebo nejaku americku kravu a nie GL medak. Proste v bohatej americkej rodine, ktora by si moha medak dovolit ma kazdy clen rodiny svoje auto. Muz ma limuzinu, zena velke SUV aby mohla chodit na nakupy, syn ma Imprezu WRx, dcera Mazdu 6 ktoru dostali na matury. + muz ma doma aj sportiak na vikend, najcastejsie je to porsche.
skuste si v zime 4.tonovy pick up (4×2) s turbo dieslom a LSD v zakrute 🙂
stoji to za odskuzanie
Inak, tentokrat ste tusim nedali to toho clanku tolko casu ako byva dobrym zvykom. [XKR, 3MPS, X3sd a ine hraju inu ligu]
Vela zdaru.
i bez samosvoru a na mokru je stim sranda:-D v praci mame dodavku s nahonem na zadek a je sni sranda:D (vetsi nez v passatu)
ono, TDI s velkym turbom [velka turbodiera, a potom cela sila v rozmedzi 500ot] a LSD a pomale riadenie znamena, ze zadok sa utrhne naraz a bez varovania [bez pretocenia vnutorneho kolesa], …a clovek toci kormidlom ako o zivot 🙂
to ja tocim jak dabel, hlavne když se utrhne na trojku 😀 to pak tam tim kormidlem doraz hledam rychle 😀 a vubec nejlepsi je když ten diferak nevi co ma delat:-D ale jeste jsem to nepretocil:-D
Vážení,ten kdo v GL neujel nejméně 5000 km,nemůže tento vůz hodnotit.Projel jsem už hodně aut a GL není co vyčítat…Je starou pravdou,že k Mercedesu musí člověk dospět,jak rozumem,tak finančně.A v neposlednířadě si uvědomte,že když dojedete na jakoukoli vrátnici a podobně v různých podnicích,tak vrátný Vás slušně pozdraví a z okínka zvedne,bez dotazu závoru.U ostatních \“dobrých značek\“ vysedáte a jdete se zapsat do knihy,to je odskoušeno:-)Ale ty ostatní auta nejou také špatna,to neříkám…
No autor předchozího komentáře asi nebyl v Utahu a okolí, kde mají mormonské rodiny běžně 6-7 členů a taky často jezdí společně, navíc asfaltové cesty jsou jen ty hlavní, takže 7mi místné SUV zde má zcela jasné opodstatnění.