Range Rover Evoque na českém trhu

Nejmenší Range Rover dorazil do tuzemských showroomů ve dvou karosářských verzích a třech výbavách. Ceny jsou hluboko pod milionem!

O Range Roveru Evoque už toho bylo napsáno vážně dost, v postatě kromě jednoho detailu o něm víme absolutně všechno. Sledovali jsme postupné odhalování, zaregistrovali jsme jeho sportovní ambice i rozšíření nabídky co se týká karoserie a počtu dveří. Co bylo až donedávna velkou neznámou bylo datum uvedení na český trh a tuzemské ceny. Poslední dílek do jinak kompletní skládačky konečně zapadl. Oficiální ceníky nabízejí jak třídveřovou verzi (jazykem značky nazývanou Coupe), tak variantu s pěti dveřmi, čtveřici motorů, dva druhy typu pohonu a tři stupně výbavy.

Základní specifikace Pure nabízí k obvyklým samozřejmostem takové záležitosti jako airbagy, tempomat, vyhřívané zadní okno, parkovací senzory, sadu elektronických asistentů (od stabilizace pro přívěs až po regulaci brzdění v zatáčkách), osmdesátiwatové audio s přehrávačem CD a barevnou obrazovkou, multifunkční volant nebo třeba sluneční clony.

Dynamic a Prestige vycházejí z Pure a povyšují Evoque na slušně vybavený vůz se sportovním nebo stylovým nádechem – máme tady různě typy aerodynamických prvků, detailů karoserie, velká kola, křiklavé nápisy. Ale také sklopná zpětná zrcátka, chromované lišty, čalouění perforovanou kůží xenony a LED diody pro denní svícení, interiérové dekorace nebo palubní multimediální centrum.V případě Range Roveru Evoque zapomeňme na drtivě silný osmiválec, nejnižším stupněm v hierarchii řady je naftový čtyřválec 2.2 eD4 (agregát má výkon 150 koní a točivý moment 380 Nm) s manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem předních kol. Je to nejlevnější Evoque, který můžete mít, stojí 803 772 Kč v pětidvéřové verzi, za alternativu s menším počtem vstupů si připlatíte nějakých pětadvacet tisíc, shodně naspecifikované Coupe totiž stojí 829 033 Kč. Nejdostupnější čtyřkola má pod kapotou 2.2 TD4 (150 koní a  400 Nm) a přímo řazenou šestistupňovou převodovku. Za automat je třeba přihodit padesát tisíc navrch.Nejsilnější diesel nabídky, 2.2 SD4, disponuje 190 koni a 420 Nm, benzínový dvoulitr 2.0 Si4 vládne potenciálem 240 koní a 340 Nm a oba ve výbavě Pure nestojí ani milion.

O sedmiciferné částky se začne jednat v případě specifikací Dynamic a Prestige, tam přijde nejlevnější exemplář na 1 003 566 Kč, nejlépe vybavené Coupe s benzínovým čtyřválcem, šestistupňovým automatem a pohonem všech kol je pak oceněno na 1 206 175 Kč.

autoweb.cz

10.10.2011 10:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist