Range Rover Evoque, co není pro slečinky
3 fotografieBMW
Geniální tvary Range Roveru Evoque jsou pryč. Teď je ale o dost drsnější a schopnější, navíc původní motor vytřídal šestiválec od BMW.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
3 fotografieBMW
Geniální tvary Range Roveru Evoque jsou pryč. Teď je ale o dost drsnější a schopnější, navíc původní motor vytřídal šestiválec od BMW.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
pane lillingu, pominu-li to, ze znacka newttonmetru ma mit mezi n a m tecku, pak je to zase dalsi vyplod vasi bezprehe namachromavanosti… zdvojene jsou predevsim tlumici jednotky, ne pruzici, coz v clanku sam dokladate poctem tlumicu, ne poctem pruzin… nejak jste zcela opomenul, ze auto je trubkove chasis, na nemz je oblecena karoserie a minimalne reseni strechy vas mohlo trknout, ze se opravdu pod kapotou odehraly velke zmeny, protoze pod ni nic neni, motor je totiz uprostred. nejak vam tam vypadlo slovo pneuamtiky atd. s kazdym vasim textem mne presvedcujete o vasi naproste nekompetentnosti vykonavat funkci redaktora motoristickeho media.
,,Z původních 58 litrů narostla palivová nádrž, která nyní pojme rovných 260 litrů a dokáže auto uživit až na cestu dlouhou 1200 kilometrů.,,.
No tak to je opravdu slušný kalibr. 8 Kč za kilometr v benzínu.