Range Rover Evoque, co není pro slečinky

3 fotografieBMW

Geniální tvary Range Roveru Evoque jsou pryč. Teď je ale o dost drsnější a schopnější, navíc původní motor vytřídal šestiválec od BMW.

Diskuze

2 komentáře

    brepta

    pane lillingu, pominu-li to, ze znacka newttonmetru ma mit mezi n a m tecku, pak je to zase dalsi vyplod vasi bezprehe namachromavanosti… zdvojene jsou predevsim tlumici jednotky, ne pruzici, coz v clanku sam dokladate poctem tlumicu, ne poctem pruzin… nejak jste zcela opomenul, ze auto je trubkove chasis, na nemz je oblecena karoserie a minimalne reseni strechy vas mohlo trknout, ze se opravdu pod kapotou odehraly velke zmeny, protoze pod ni nic neni, motor je totiz uprostred. nejak vam tam vypadlo slovo pneuamtiky atd. s kazdym vasim textem mne presvedcujete o vasi naproste nekompetentnosti vykonavat funkci redaktora motoristickeho media.

    Gumidos

    ,,Z původních 58 litrů narostla palivová nádrž, která nyní pojme rovných 260 litrů a dokáže auto uživit až na cestu dlouhou 1200 kilometrů.,,.

    No tak to je opravdu slušný kalibr. 8 Kč za kilometr v benzínu.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist