Range Rover Evoque (2016): LED světla, ale hlavně nové motory Ingenium a spotřeba 4,2 l
autoweb.cz > Land Rover > Range Rover Evoque Cabrio (2016): nutné to asi není, přesto trénuje na Nordschleife
Range Rover Evoque Cabrio (2016): nutné to asi není, přesto trénuje na Nordschleife
Britsko-indické uskupení Jaguar-Land Rover představilo studii kabrioletu postaveného na bázi třídveřového Range Roveru Evoque na ženevském autosalonu v roce 2012. Výroby se vůz dočká o čtyři roky později, je proto nasnadě, že automobilka v tuto chvíli finalizuje testování předprodukčních prototypů.
Pokud si myslíte, že by to novince slušelo na plážích francouzské riviéry, v zásadě bychom s vámi souhlasili, každopádně v Land Roveru to vidí poněkud jinak. Kabriolet s plátěnou střechou „vyhnali“ na Severní smyčku Nürburgringu k doladění podvozku a nepochybně i jiných konstrukčních celků.
Jestli to bylo nutné, nám asi hodnotit nepřináleží, každopádně máme za to, že crossover bez pevné střechy pokoušející se o sportovní jízdu na závodním okruhu vypadá poněkud divně.
Technické podrobnosti k novému modelu nám momentálně chybí, předpokládá se však, že Range Rover Evoque Cabrio přebere benzínové i dieselové motory i převodovky svých sourozenců a stejně tak bude k mání s pohonem předních, respektive za příplatek všech kol.