Range Rover 4.4 TDV8
27 fotografiíLand Rover Range Rover
Každému je jasné, že dieselový model bude dávat v reálném světě mnohem více smyslu. Jenže záleží vůbec u takového auta někomu na spotřebě?
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
27 fotografiíLand Rover Range Rover
Každému je jasné, že dieselový model bude dávat v reálném světě mnohem více smyslu. Jenže záleží vůbec u takového auta někomu na spotřebě?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ze autoweb prohlasi o naftovem mastodontnim suv , ze je to nejlepsi auto na svete …. a co 911 nebyla to nahodou minule (a pro me stale je ) ona ? Az bude rr spolehlivejsi nez prumerny krojec … tak mozna
Dík za test Range, ale co takhle otestovat i Diskošku?
asi ich už prešlo to nekonečné naháňanie sa za
super-extra športovými vlastnosťami, ktoré aj tak
človek nemá kde využiť. Čo sa týka RR, súhlasím,
ja sám nemám rád SUV a iné, zbytočné prerastené autá
na spevnené cesty, ale Range pôsobí fakt peckovo+
je tam kopa miesta, je luxusný a aj v teréne je výborný.Nevravím, že jeho majteľ bude jazdiť po
skalách, ale auto to dokáže, a nieje zbytočne 30cm
nad zemou. Možno keby RR schudol aspoň tak 200kg
(ako napríklad touareg-cayenne), to by bola potom pecka už úplná. Raz si ho budem môcť dovoliť 😀
Tento Range má skutečně něco do sebe a jestli při tomto objemu umí jezdit za 10l/100 km, klobouk dolů, ale i tak bych bral Land Cruiser. Není to sice premiovka jako Range, ale bude na tom lépe co se spolehlivosti týká.
Skvělé bydlení v čisté lokalitě pražské Libuše: http://www.kzpii.cz/Projekty/Dokoncene-projekty/Libussky-Dvur.html
Loni jsem si koupil benzínovou verzi (5,0 Supercharged). Nejsem ropný magnát, uhlobaron ani restituent, jen jsem prostě ochoten utratit vydělané peníze spíš za auto než za nový byt a platit 10 tisíc měsíčně za benzín spíš než za hypotéku. Je to otázka priorit. Ekonomicky dává diesel samozřejmě větší smysl, ale radost z jízdy (což je také hodně subjektivní kategorie) prostě něco stojí a já mám radost každý den.
Též bych se, stejně jako jeden z předchozích komentářů, přimlouval za test Discovery 4 s motorem SDV6. Myslím, že to je vrchol od LR z hlediska poměru nabídka/cena a přece jenom je výrazně dostupnější, než RR. Doufám, že většína otců (jako já) spíše potřebuje SUV na bezpečnou dopravu rodiny, ne na reprezentaci ve stylu anglické královské svatby, kde se to RR jen hemžilo.
Pokud potřebujete finanční pomoc, navštivte prosím webovou stránku http://rychlapujcka-is.com/nebankovni-pujcka-pro-zacinajici-podnikatele.html