Range Rover 3.6 TDV8

17 fotografiíLand Rover Range Rover

Luxusní terénní koráb dostal nový přeplňovaný osmiválec. Jenže tentokrát tankuje naftu…

Diskuze

13 komentářů

    Mikes

    Tak to jste mě mooc potěšili, Range Rover je jedno z mých nejoblíbenějších aut. Hlavně po tom, co jsem měl možnost ho řídit a to rovnou ve verzi 4,2 Supercharged HSE.. 🙂

    Škoda, že není video.. :/

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Když jsem nadhodil, že pojedu o svátcích natáčet, pohrozila mi rodina vyděděním. Snad příští Range Rover vyjde do běžného týdne… 😉

    Elsin

    Nejvíc jsi mě potěšil s tou zmínkou o první jízdě s automatem…mně se to povedlo hned dvakrát v rozmezí 1 vteřiny…vůbec sem nechápal co se děje a tak jsem "spojku vyšlápl" ještě jednou. To sme si s tátou furt povídali o tý převodovce, jízdě a najednou na mě vyjel:,,Vyřaď!‘ No a já byl zpitomělej hlukem,tak sem vyřadil:)…ještě, že za mnou nic nejelo

    Mikes

    Safra, už aby to bylo. Já bych klidně poskytnul azyl, aspoň na přechodnou dobu, za video Range Rovera určitě.. 😉

    Jen mi přijde škoda, že na něj nedávají tu super "diamantovou" mřížku jako na 4,2SC. S tím vypadá RR ještě o třídu líp, ale zase chápu, že to je jenom pro skutečnou vlajkovou loď..

    Radek

    Ta diamantová mřížka chladiče je jako cool jo, ale ty žábry co maj všechny ostatní modely (dřív byly jen 2, teď už jsou 3), můžou bejt chromovaný a to je potom ještě hezčí… Akorát ta maska chladiče mno, ale tak na Sporta taky dělaj sportovní paket, s kterym je mřížka chladiče hezčí, tak třeba se něčeho takovýho dočká i Range. Nebo zkusit u nějakýho tuningovýho specialisty, třeba Overfinch nebo Hamann 😉

    Jo a to video by fakt bodlo…!

    Nick

    Tak to je dobrý!!!To vás omlouvám :)))))))))

    Radek

    Hele Honzo, sim Tě, jak může TDV8 být konstrukčně shodná s TD6, když osmiválec má uspořádání do V a šestiválec je v tomto případku řadový…? Nebo se pletu? Radek

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Minulý nafťák v Range Roveru byl skutečně řadový, byl to třílitr převzatý od BMW. Jenže já jsem mluvil o motoru TDV6 o objemu 2,7 litru, který pohání např. Discovery a dieselové Jaguary. Je ale pravda, že "prosté přidání dvou válců" není úplně nejšťastnější obrat – ten motor je zbrusu nový, jen využívá některé díly z TDV6, například písty… Raději to v článku změním.

    Radek

    Mno vidíš, já úplně zapomněl, že do Sportu a Disca se dává TDV6… je taky v S-typu akorát s vyšším výkonem a malinko nižším krouťákem, viď? No jinak jsi mi testem RR TDV8 udělal ohromnou radost, pač už jednou jsem Ti řikal, že se chystáme něco takového pořídit, ale ještě se na to nedostalo… Mno ale letos je to už jistý, jen mi teď celkem zamotala hlavu Q7 V12 TDi… Kdyby tak ta V12 byla v tom Rangei. Ještě připadá v úvahu Maserati Kubang (jestli ho budou vyrábět, ale taky kdo ví kdy), Bentley a Lamborghini SUV, i když o těch platí to samý, nehledě na to, že už asi budou mimo rozpočet a ňákej ten Cayenne atd. Co si o nich myslíš a co bys bral Ty? Jde hlavně o styl a myslim, že žádné dosud vyráběné SUV ho nemá tolik jako Range, ale co ty koncepty… vyplatí se čekat? Několik týdnů mi trvalo jen rozhodnutí esli RR nebo RR Sport, takže snad chápeš v jaký těžký a dilematický jsem situaci 😉 Ještě by mě zajímala dodací lhůta Range…

    Kdyžtak jestli chceš tak mi můžeš napsat na ICQ 239-777-776

    P.S.: Co řikáš na R8?

    Dejv

    Range Rover nebo Disco 3 jsou jediný teréňáky, o kterej bych uvažoval, kdybych nějakej chtěl. Zvlášť Range Rover se mi vzhledově hrozně líbí a ten krásnej interiér – Mercedes a spol. se můžou jít bodnout.

    Nevim, jestli nebylo lepší dát do tohoto Range spíš nějaký výkonnější 6ti válec, tenhle 8válec nemá zas tak velkej výkon, na to, že to je 8V.

    The GRINCH

    a proč má kua vomík na dvě kila/h ?? 🙁

    Johny.Rico

    U Tuaregu…17/město..to nemůže být pravda..

    Honza Koubek

    Přesněji řečeno, 17,9 l/100 km. Je to pravda a co víc – je to oficiální údaj výrobce. Takže reálná spotřeba je ještě o kousek vyšší. Co bychom také od pětilitrového biturbo desetiválce čekali?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist