Range Rover (2017) modernizuje, dostal V6 s kompresorem, vrcholem je pak SVA Dynamic

Špičkový model britské značky Land Rover má za sebou menší mezigenerační facelift, který se soustředí především na změny v technice, než úpravu designu.
range-rover-2017-modernizuje-dostal-v6-s-kompresorem-vrcholem-je-sva-dynamic-1100x618.jpgCelá galerie 18 Zdroj: archiv redakce

Čtvrtá generace Range Roveru je na trhu od konce roku 2012, a tudíž by se mohlo zdát, že britský luxusní offroad aktuálně potřebuje rozsáhlejší facelift. Jestli tomu tak je, asi nejlépe vědí přímo v automobilce, pravdou ale je, že uskupení JLR má ve zvyku modernizovat svá auta v relativně větším rozsahu průběžně s příchodem nového modelového roku. Ne jinak je tomu i v případě verze 2017.

Asi nejdůležitější novinkou je v tomto případě instalace třílitrového vidlicového šestiválce přeplňovaného mechanicky poháněným kompresorem, který najdete i pod kapotami některých Jaguarů. V6 zde nabízí maximální výkon 340 koňských sil, nejvyšší točivý moment 450 newtonmetrů a ve spojení s osmistupňovou automatickou převodovkou umí akcelerovat z místa na stoku za 7,1 sekundy.

Dalším novým provedením je Range Rover SVAutobiography Dynamic navazující na typ SVAutobiography. Tato varianta má mezi předními koly kompresorovou V8 o výkonu 550 koní a točivém momentu 680 Nm a kromě stovky za 5,4 s umí jezdit maximálních 250 km/h. Auto dostalo brzdy Brembo, oproti výchozímu modelu má o 8 mm snížený podvozek a kromě toho dostanete specificky tvarovaná kola o průměru 20, respektive 21 palců.

Těch nových detailů modelového roku 2017 je pochopitelně mnohem více, z těch nejdůležitějších bychom proto mohli zmínit třeba 19 nových odstínů laku karoserie či rozhraní InControl Touch Pro, díky kterému lze pomocí aplikace v mobilním telefonu ovládat na dálku klimatizaci, vyhřívání sedadel, deaktivovat alarm či startovat motor.

11.8.2016 5:00| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist