Rakovan: Virtuální realita už je nedílnou součástí aut. Bohužel.
Subaru Impreza
Že se imaginární svět jedniček a nul prolne za pár let s tím skutečným? Za pár let? Do vymyšleného světa se za volantem přenesete už dnes.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Subaru Impreza
Že se imaginární svět jedniček a nul prolne za pár let s tím skutečným? Za pár let? Do vymyšleného světa se za volantem přenesete už dnes.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Proste je to buducnost, staci si pozriet recenzie kde je vynasana do nebies, jedina vec co mi vadi je vaha. Treba sa s tym zmierit, Bmw je uspesne s tym co robi a ze zopar zaslepenych fanatikov je proti im moze byt uprimne jedno (tipujem ze keby ste sa narodil v dobe karburatorova prislo by elektricke vstrekovanie vznikol by podobny clanok).
Ano starsie auta su surovejsie a povezme menej pretechnizovane ale staci sa pozriet na predaje a je kazdemu jasne ze bmw sa rozhodlo spravne.
Apropo nove 328i robi stovku za 6,max 250 a spotreba do 6, aj ked to nie je atmosfericky motor tie cisla hovoria sami za seba.
A teď tu o Popelce jo. Zkuste si s tim autem párkrát urobit stovku za šest a projet se s ním 250km/h a na konci cesty mi přijeďte ukázat těch 6 litrů spotřeby. Právě jste se ukázal jako dokonalá oběť současné doby. \“čísla hovoří sami za sebe\“ Hihi! Článek má naprostou pravdu. Moderní auta jsou totálně impotentní díky všem regulacím. Promiňte, ale srovnávat pokrok z karburátoru na přímý vstřik s tim, že mi do auta teď musej namontovat generátor zvuku motoru, to je fakt ujetý. Já osobně se svýho desetiletýho auta s poctivým benzinovým R6 nezbavim, dokud se mi nerozpadne pod rukama. A moc rád poctivě přiznám průměrnou spotřebu 8,7L, protože vim, že se pod ní zádnej z těhdle foukanejch dvoulitříků v reálnym provozu nedostane.
Pravda. Na M3 E46 je vtipné to, že podle EU spotřebuje 12 litrů na 100 km, ale v reálném provozu jezdí za 10,5 litru. Nová M3 bude mít sice normovanou spotřebu 6 litrů, ale pojede za 14. A snad ani nemusím popisovat, jaké \“koule\“ má řadový šestiválec v M3 E46. Ten generátor umělého zvuku rozhodně nepotřebuje. 🙂
Souhlas. Dnešní Focus 1,6 optimalizovaný na měření podle EHK mi na dálnici bere víc, než před 15ti lety Mondeo 1,8 optimalizované pro kvalitní ježdění (pro objektivitu – ve městě se to otáčí významně ve prospěch toho Focusu).
Problém je, že to je budoucnost vnucovaná, bez možnosti volby.
\“už vidím davy lidí, jak se hromadně kroutí v rytmu nejnovějších singlů, ovšem na parketu je ticho, protože každý tanečník má dráty v uších a za páskem malý port pro příjem hudby vysílané od dýdžeje přes Bluetooth\“
mimochodem..tohle už se na některých akcích provozuje 🙂
Přesně tak. Mám starší Hondu Civic v automatu a i mně se zvuk, (byť jen 4-cylinder) při zrychlování líbí. Všichni kdo potřebují systémy typu čtění značek, prevence kolize atd., nemají za volantem co dělat. To, že dobře udělaná atmosféra \“žere\“ v podstatě totéž co turbomotory je známá věc, ale my si prostě budeme hrát na to, že lední medvěd má přežít o 3 měsíce déle. Směřování BMW se mi taky vůbec nelíbí, ale je to prostě tak, že si nesmysly typu X6 žádá trh a je nesmysl proti tomu bojovat.
Na stranu druhou je pravdou, že díky tomu jak se prodává Cayenne, můžeme skvělou 911 stále vídat na silnicích. Nebýt Cayenne, bůhví, jak by Porsche dopadlo. Zdůrazňuji že to je jen MÉ vidění světa, ale připravovanou M5 v dieselu nechápu. Já bych si koupil 335xd s tím, že na to financovat skvělou M5 prostě nemám. Mně prostě spojení diesel a sportovní moc neladí, ale chápu, že někdo to má jinak. Ke generátoru zvuku, který si zákazník má pouštět do uší, nemám slov, musel bych být vulgární, a to nechci. Závěrem chci říci, že až na zmíněné modely M3 a M5 se opravdu zdá, že ze své filozofie aut pro řidiče BMW ustupuje. Naštěstí je tu zmíněné Porsche, nebo z neprémiových značek např. Mazda, Honda, Mitsubishi nebo Lotus.
samozrejme pri normalnej jazde … keby si svoju R6 drtil tiez nemas 8.7l
Ano provozuje jmenuje se to Silent disco a funguje to v Brně i Praze
http://en.wikipedia.org/wiki/Silent_disco
Čtete to někdy po sobě? Vím moc dobře, kolik překlepů člověk při psaní dokáže vypotit, ale proboha – shoda podmětu s přísudkem? Ty patvarované přívlastky a předměty podivně měnící rod a číslo? Kdyby to bylo jednu, neřeknu ani popel, ale poslední dobou to tady čtu v každém druhém článku a někdy to fakt trhá oči…
Jinak k výše zmíněnému říkám, že si za to částečně můžeme sami. Z regulací a nesmyslných byrokratických rozhodnutí mi sice naskakuje kopřivka a už začínám pomalu organizovat vyhlídkové lety do Belgie spojené se chcaním na Brusel, ale kupci stále kupují tento změkčený mainstream. Pokud se objeví nějaké \“anachronické\“ auto, většinou stojí na okraji zájmu.
Petrolheadi jsou bohužel z velké části jen na internetu a nepředstavují reálnou kupní sílu…
Chápu že se auta zatlumují, osobně bych asi také sáhl po tišším stroji než po \“káře s hustým zvukem\“ – nemám na to pořídit si dvě auta – na zábavu a na cesty, takže dám přednost pohodlí na cestách.
Ale pouštět si do repráků V10.mp3 – tak to bych si připadal fakt jako debil…