Rakovan: Potřebuje Hyundai prodávat auta na slevomatu?

2 fotografieHyundai

Ptát se vás, jestli znáte slevové portály, by bylo asi stejné, jako se dotazovat na znalost večerníčku o králících z klobouku kouzelníka Pokustóna.

Diskuze

27 komentářů

    Petr K.

    Souhlas, nabízet auto na Slevomatu je blbost a koupit ho tam ještě větší. Obecně je blbost na Slevomatu nakupovat cokoliv. Pokud někdo nabízí něco se slevou 50% a více procent, buď říká že do teď měl absurdní marži a nikdo o to zboží (službu) nestál, nabo říká, že je těsně před krachem a potřebuje prodat poslední zásoby aby zaplatil aspoň účet vodárně. Ani v jednom případě nechci mít s takovou firmou a nabídkou nic společného.
    Pokud jde o Hyundai, v dnešní době \“blokové výjimky\“ bohužel nemá výrobce nebo zástupce pro ČR moc šancí s takovým chováním dealera něco dělat. Pokud je to nějaký šedý dovoz, tak jsou už docela mimo hru (např. výprodej skladu nějakého příhraničního dealera). Ano, můžou hrozit, že jestli se dotyčný nezačne chovat \“slušně\“, napříště se s ním bavit nebudou, ale to je tak všechno.

    AAA

    a bylo by to uprimnejsi nez sahodlouhe fabulace o rostene, navic silne pusobici dojmem prani otcem myslenky.

    Tomek

    no oktávka tam už taky byla …

    Lukáš

    Dobrý den,
    některé názory mám podobné jako vy, některé zcela opačné, ale pod tento článek bych zcela bezvýhradně přidal i svůj podpis. Nemám, co bych dodal, jen bych opakoval napsané.

    Evžen

    jeho pointa bude devalvována, až se v nabídce Slevomatu objeví vozy nejprodávanější značky u nás. A toho bohdá (a brzy) bude.

    Evžen

    Ano, ale to byla ojedinělá akce na Primu.

    Honza B.

    nedá se nic jiného, než souhlasit. Taky když to vysvětluji, říkám podobné né-li stejné věci. A lidi koukají a vrtí hlavou…. 🙂

    Martin

    Tohle je totiž akce Hyundai-Fischer. Fungl nový \“exkluzivní\“ autosalon. Pan Fischer měl velké oči, autům vůbec nerozumí a utopil v tom miliony. A ted se snaží ty peníze nějak dostat zpět a vymýšlí tyhle kraviny.

    Drtikol

    Pokud myslíte značku s prostřelenou slepicí ve znaku a pokud je to opravdu pravda, také tam vidím jedno ALE. Dám totiž ruku do ohně za to, že se tam neobjeví modely představené v tomto týdnu a v posledních pár měsících, ale právě třeba ty modely, které díky nim už pomalu dosluhují. Výprodej je výprodej.

    Drtikol

    Pokud myslíte značku s prostřelenou slepicí ve znaku a pokud je to opravdu pravda, také tam vidím jedno ALE. Dám totiž ruku do ohně za to, že se tam neobjeví modely představené v tomto týdnu a v posledních pár měsících, ale právě třeba ty modely, které díky nim už pomalu dosluhují. Výprodej je výprodej.

    Motorista

    Myslím,že češi jsou plní předsudků.
    Černé auto v kombíku? Nikdy,to je jak pohřebák!
    Auta v supermarketu? Ne,to bude nějaký podvod,auta se musí prodávat v salonu.
    Auta na Slevomatu? Ne,to nemá nikdo zapotřebí!
    Atd…
    Předsudky,značky,image?
    Směšné.
    Všechno je jen BYZNYS.
    Čím dřív to pochopíme,tím lépe.
    Nebo máte pocit,že cokoliv kolem Vás funguje jen tak,aby se Vám lépe žilo,a někdo na tom prodělává? Ne,vše je jen byznys,od jeslí,školek,škol,dopravních podniků,kin,hospod,až po pohřební služby. (neziskové projekty fungují jen proto,že jsou dotovány,a s tím jeho provozovatelé počítají,jak jinak.)
    A zrovna auta jsou jen soubor 10.000 součástek,které lidi kupují díky tomu,že potřebují dopravní prostředek,nebo iluzi svobody v nějakém krásném autě.
    Dnes už na předsudky není prostor.
    Jsou tak brutální daně a krize,že uživit se je malý zázrak a to,jakými prostředky toho kdo dosáhne,nikoho nezajímá. Práce je jen obživa a soukromý život je to,co je podstatné.
    A kdo žije v iluzi kvality značek nebo nějaké úrovně či image? Pivo Plzeň z Polska,Mercedes z Maďarska,Sony z Číny,nebo Hyundai ze Slevomatu?
    Kde je něco,co by se dalo označit za absurdní?
    Absurdní je pouze to,že autor článku si neumí představit,že někdo neplní finanční plán,nestíhá splácet úvěr,a zvyšuje prodeje jakkoliv to jde,bez ohledu na image.
    Koliduje tady ono Image Značka a jakási psychologická úroveň.
    Autor je odborník,to víme,a asi si jen neuvědomil,že byť automobilky neustále preszentují,jak zvyšují prodeje tam či onde,tak v globálním měřítku prodeje padají prudce dolů,padají i ceny a výrobci šetří jak mohou. Mercedes má dokonce dceřinnou společnost,která od Mercedesu auta kupuje,aby auta šla lépe na odbyt,ta společnost je pronajímá a pak prodává jako ojetiny. Plán prodejů je spolněn. Má tohle Mercedes zapotřebí? Nemá ale je to lepší než krach,propouštění,nezaměstnanost,atd…
    Prodeje celkově hodně falšují různé reimporty a to tak,že jedno auto je prodáno defacto papírově na dvou trzích.Na trhu pro který se vyrobí a doveze a poté se reimportuje jinam.
    Započítá se ošem oboje.
    Je to vše jen byznys,a nedivme se,až budou auta k prodeji i u prodejce bot.

    Peťan

    Asi budu vypadat jako tydýt, ale může někdo poslat odkaz na tu akci na slevomatu??
    Nějak se mi to nepodařilo najít.
    Díky

    xyz

    Staci zadat do googlu \“slevomat octavia\“, taky podle toho budu soudit skodovku? Myslim ze ne. Jedna se jen o akce prodejce Hyundai/Skoda. Clanek je hodne zavadejici.

    Anton Fischer

    Vážený pán Martin, pre mňa ste za svoje nepravdivé a zavádzajúce keci o mojej osobe obyčajný úbožiak. Ak máte gule, príďte mi to povedať osobne. Sedím na ulici \“U Staré Trati 1733/5 v Č.B.\“. Rád sa s Vami stretnem.

    Anton Fischer
    774 666 471
    anton.fischer@hyundai-fischer.cz

    Anton Fischer

    Vážený pán Martin, pre mňa ste za svoje nepravdivé a zavádzajúce keci o mojej osobe obyčajný úbožiak. Ak máte gule, príďte mi to povedať osobne. Sedím na ulici \“U Staré Trati 1733/5 v Č.B.\“. Rád sa s Vami stretnem.

    Anton Fischer
    774 666 471
    anton.fischer@hyundai-fischer.cz

    David

    Osobnĕ si myslím že nemáte pravdu, já sem u hyundai fischer kupoval auto a je to uplnĕ nĕco jiného než ostatní prodejci, příjemný personál a krásné prostředí . A vůbec pan Fischer že má málo penĕz ?? Maj tam nadupané počítače od samsungu a vĕtšina zamĕstnanců má nejnovĕjší mobili a k tome tam mají furt plno takže penĕz má pan Fischer opravdu určitĕ dost…
    Radši přemýšlejte co píšete ať se aspoň nestrapnujete! .
    David Kochran

    David

    Osobnĕ si myslím že nemáte pravdu, já sem u hyundai fischer kupoval auto a je to uplnĕ nĕco jiného než ostatní prodejci, příjemný personál a krásné prostředí . A vůbec pan Fischer že má málo penĕz ?? Maj tam nadupané počítače od samsungu a vĕtšina zamĕstnanců má nejnovĕjší mobili a k tome tam mají furt plno takže penĕz má pan Fischer opravdu určitĕ dost…
    Radši přemýšlejte co píšete ať se aspoň nestrapnujete! .
    David Kochran

    Petr Vyroubal

    Proč Hyundai na Slevomatu? Odpověď je jednoduchá,proč ne. Nikdo z nás, kdo prodává značku Hyundai nepovažuje za hřích dostat se k zákazníkům,ke kterým se Hyundai ještě nedostala. Myslím, že žádný obchodník, dobrý obchodník, nebude prodávat zboží, kterému sám nevěří. Náš salon Hyundai Fischer CZ, samozřejmě v kvalitu vozů Hyundai 100% věří, staví se za ní a je otevřen novým možnostem nabídek a podpor prodeje. V rám ci obchodní i morální slušnosti. nechci jmenovat žádné značky ani zboží, které se prodává různým způsobem, někdy až podvodným, ale my to nejsme.Potřebujeme to? Ano, protože kdo zná filozofii Hyundai Fischer CZ s.r.o. , pochopí, že je založena na osobním, netradiční přístupu k zákazníkům. A prostřednictvím Slevomatu je to právě ten jeden netradiční přístup. V komentářích se objevují informace typu, že pan Fischer musí dohánět výdělek právě touto cestou, ale pokud prodáváte malé, levné auto, nedá se zbohatnout. Takže se to vylučuje. Je to jen o individuálním přístupu. A mnoha lidem to pomůže ke splnění snu, potřeb, nebo udělají radost někomu druhému.

    Karel

    Koupě nového auto, hlavně pro lidi co nemá mnoho peněz, je takový malý svátek, obřad. Přijít do toho autosalonu, vybírat, nechat se obskakovat prodejcem, vybrat si SVOJE nové auto. Je to událost na mnoho let. Proto se neujali auta v supermarketech a proto nevidím budoucnost ani ve slevomatu.

    Tomek

    na druhou stranu tento človíček neví jak to chodí, že ceníková cena není totožná se skladovou a o kolik se to dá ještě ukecat na cílovku. Když se pak taková cílovka objeví na slevomatu, tak se po tom rádi skočí… ostatně o tom jsou veškeré masové slevové akce … a nikde skutečnou slevu nedostanete.

    punmpičkář

    Souhlas s autorem článku.
    Značka se nebuduje cenou, ta je sice velmi, velmi, velmi důležitá, ale v momentě kdy obchodník neví co je síla značky a jak jí podpořit tak je konec. Je možné pomocí slevy vydělat, ale co se dějě po zkončení akce? S tím už se nikdo moc nechlubí.
    Slev je tolik, že zákaznící, kteří pasou jenom po super ceně doslova odtáhnou okamžitě jinam za další skandální nabídkou:). Samozřejmě spouta lidí je v ohromném tlaku aby měla alespoň trochu slušnej plat z provizí atd., ale jenom důraz na cenu a prodej, který je pod úrovní značky je cesta nikam. Obchod je nyní velmi těžkej job a tlak ohromnej. Jenže jakmile si něco koupím za \“půlku\“ tak jako zákazník nevim proč bych měl platit plnou (pro obchodníka ziskovou) cenu v budoucnu. Problém je, že ochodník může doslova vyžrat značku skandálníma nabídkama, kdy mu všichni tleskají a čísla rostou (zisk tolik ne), co se děje další rok je už jedno, ale shora zase přijde další tlak na zvyšování prodeje (byť jsou třeba čísla zcestná a o reálném uspěchu neříkají nic). Nojono, ale pokud obchodník nepříjde na nic lepšího než srážet ceny na 0,00% marži a nevidí co zlepšit jinýho je to problém. Blbý je, že se to blbě napravuje:).

    Deina

    Dobrý den,chtěla bych reagovat na negativní reakce pisatelů,co se týká nákupu na slevových portálech, kde poměrně často objednávám a jsem velice spokojená.Příklad – v klenotech stojí hodinky Diesel 3500,00 ,já je koupila za 1750,00,zaslané v originální krabičce a se záručním listem.Po dodání jsem zašla do klenot,kde mi potvrdili originalitu výrobku.Takhle nakupuji většinou šperky a oblečení,boty pro celou rodinu,proč neušetřit?Ale samozřejmě,že mám vytipované portály,kde objednávám.U těch spolehlivých máte možnost si přečíst i názory jiných zákazníků se zkušenostmi o danném výrobku a podle toho si vybírám.Tak proč nekoupit třeba auto?Je to jenom byznys a kdyby se to firmám nevyplatilo,tak asi nebudou prodávat výrobky tímto způsobem a spokojeni jsou i zákazníci.

    ten kdo umi cist

    to auto prodavany na slevomatu zadnou specialni cenu nema, tahle akce totiz plati jen pro uver ci leasing a tam jsou slevy 50tis proti platbe v cashi u kia a hyundaie bezne nabizene i prodejci nejen na slevomatu… behem toho financovani jim to totiz moula co si to poridi bohate vrati

    takze to nakonec je docela chytrej trik , blb na to skoci, zaplati 10t slevomatu a pak kdyz na nej vytasi nevyhodnej uver, blb uz couvnout nechce neb dal 10 takze sam sebe presvedci ze nic delat nemuze a ze je to vlastne vyhodny…navic je to na vybaveni inclusive ktery je pekne omasteny proti zakladu a skoro nikdo ho normalne nekupuje

    chce to ale umet cist a myslet…nejen psat

    Patt

    Pan Rakovan asi dobře zná weby a orientuje se ve slevomatech, je možné taky že dobře zná výrobu a prodej brýlí a je odborníkem na gastronomii. Co ale nezná, jsou auta, no a pak je jeho článek na autowebu diletantský a zbytečný. Nebo ví a zná, pak je článek tendenční a fabulující. Tak nevím co je horší, redaktor který píše o autech na auto webu a nic o tom neví. Nebo redaktor, který zná problematiku, ale dle toho kdo zaplatí, napíše i nesmysl. Jak jsem viděl v komentářích pod článkem, škodovka měla v slevomatu taky auta, nebo Octavia II není auto??? Já se v slevomatech moc neorientuji, ale vím, že na webu se ve slevách auta prodávají. Na AUTOMODUL-u jsou slevy na auta proti ceníku celkem běžné. Taky si myslím, že to není jediný web tohoto druhu. A co jiného AUTOMODUL je, než slevomat na auta? Já v tom rozdíl nevidím. Jo a jsou tam taky škodovky RAPID!!!!

    i idiot 10,20,30,atd.

    Idiot je zastaralé označení pro člověka postiženého těžkou mentální retardací, tj. s narušenými psychickými funkcemi. Možnosti vzdělávání při takto silném postižení jsou většinou silně omezené.

    Čer

    Nové auta od Hyundai mají 2 x TP a 2x spz
    Prej reexport co to má znamenat?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist