Rakovan: Kůzlátko na přání a Toyota namísto (ne)terénního Hyundai
Hyundai
Proč někdo koupí auta, která nesplňují nějaký konkretní úkol, se dá když ne pochopit, tak domyslet. Proč se ale někdo chce na silnici prezentovat jako mládě kozy?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Hyundai
Proč někdo koupí auta, která nesplňují nějaký konkretní úkol, se dá když ne pochopit, tak domyslet. Proč se ale někdo chce na silnici prezentovat jako mládě kozy?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Souhlasím s tím, že to není pochybení výrobce, ale zákazníka. Proč o správném výběru nerozhodují odborníci ale pochybně vzdělaní úředníci (nemluvím o politicích). Kolik běžných řidičů i profesionálů umí jezdit v běžném nezpevněném terénu. O novinářích nemluvě, možná by tito řidiči mohli porovnat jízdu Hyundai ix35 a Dacií Dastr,rozhodně levnější a srovnatelnější vozidlo do lehkého terénu. Doufám, že zodpovědný úředník, jenž schválil nákup ix35 si o teplém místečku už může nechávat jen zdát. Nebo, že by i v tomto případě platil vzor kabeláže z tunelu Blanka, absence finanční gramotnosti u odpovědných vzdělanců v ČR.
Pokud jsem správně pochopil, SUV ix35 nebylo určeno pro jízdu nezvladatelným terénem, ale když už byly vozy k dispozici, vyrazili v nich policisté na Balkán. Poté, co se neosvědčily, jdou sloužit původnímu účelu (jízda lehkým terénem – předpokládám horské a vesnické služebny). A pro účely balkánské mise se nakoupí Land Cruisery a Amaroky, tedy skutečná terénní auta…