Rakovan: Jsou za odchodem Jozefa Kabaně k BMW dvojité lampy? V Mnichově je mají už dlouhá léta…
BMW
Dvojité lampy sem, dvojité lampy tam... Jednomu je asi jedno, jak to které auto vypadá, hlavně že svítí. Tedy pokud ho to nestojí místo.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
BMW
Dvojité lampy sem, dvojité lampy tam... Jednomu je asi jedno, jak to které auto vypadá, hlavně že svítí. Tedy pokud ho to nestojí místo.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
tak aby škoda vypadala jak seat-no to by ještě chybělo!
..celkově vzato se mi design nových Škodovek vůbec nelíbí. První a poslední hezká byla Octavia I. generace – liftback. To do jaké míry opravdu ovlivňuje design slovenský designér je určitá neznámá, protože pevnou ruku, podle mého, nad tím drží Walter de Silva, jakožto šefdesignér celého koncernu a jeho prvotina Alfa 156 byla opravdu podařená. Design Seatu má šmrnc, dynamické linky a s panem redaktorem plně souhlasím. Škoda asi nemá, z úhlu pohledu koncernu, vypadat tak dobře, protože se i tak dobře prodává (Kodiaq ale zatím na silnicích tolik vidět není – dle mého zase další disproporční Škodovka a o faceliftu Octavie ani radši nemluvě, to je čistá hrůza).
Co se týká designu modelů BMW posl. generace, tak to nestojí taky za nic, holt indický nádech se jim nezapře a to jak všichni před tím odsuzovali Bangleův styl, který po letech a s odstupem času má aspoň něco do sebe. S panem Kabaněm to zase nejspíš nevyhráli.
A to značku BMW miluji, především jejich staré šestiválcové benzíny, jeden vlastním, už mi slouží mnoho let a určitě i pobavil mnoho kolemjdoucích při mém blbnutí na kruhových objezdech.
Zdravím redakci Autowebu, ať to i nadále šlape!
Roomster ješte nedesignoval on jen ho dokončil. A proto si nomohl dovolit ho moc kritizovat. Jo a osobní názor škoda je škoda a seat je seat tak ať se to nemíchá.
No já na Kabaně nemám jednoznačný názor. Na jednu stranu nový Superb se myslím opravdu povedl, Kodiaq taky nevypadá vůbec špatně, těším se, až ho uvidím naživo. Ale s tím faceliftem Oct. III. to vyloženě pos…, bylo to docela hezké auto, i když nejsem zrovna příznivcem ostrých hran, ale ten FL, to je hnus fialovej, takhle zprznit klíčový model Škody – nemám slov! FL Oct. II se podle mě povedl, dodal nudnému autu modernější šmrnc, ale toto…A na rozdíl od pana autora tak trochu vím, jak to v automotive chodí, protože v něm dělám. Finální design auta nejen že schvaluje i hlavní designér koncernu, ale i nejvyšší vedení koncernu a konečné slovo má předseda představenstva. A že mohlo tolik lidí schválit takové zvěrstvo, to už není normální. Případá mi to spíš jako pomsta Škodě za to, že Octavia se tak dobře prodává i na Západě a představuje vážnou konkurenci Golfu a jiným koncernovým vozům. Ono totiž, jestli má reálně uvažující člověk kopit auto se stejnou technikou pod kastlí, ale jedno je o 50 tis. levnější než to druhé (se znakem W), tak které si asi vybere? Dřív jsem považoval akvizici Škody Volkswagenem za dobrý krok, ale čím dál víc o tom začínám pochybovat…