rakovan-hyundai-urcena-pro-policejni-praci-v-terenu-jsou-pry-terenne-neschopna-352x198.jpg

Rakovan: Hyundai určená pro policejní práci v terénu jsou (prý) terénně neschopná?!

Hyundai

Jak tomu máme rozumět? Výstražné zařízené "skryté" pro "lepší viditelnost" a auta do terénu, která ze své podstaty nejsou terénní. No nic, vždyť to jde jenom z naší kapsy.

Diskuze

18 komentářů

    mz

    Možná by tedy bylo lepší obě tyto flotily prohodit, škůdky maj „4×4“ a hnůjdeje zas polepy 😉

    XXX

    Je to fakt už prdel, jak se tu totální amatéři, bez náznaku zkušeností a bohužel i snahy získat nějaké skutečné informace o tom jak probíhá policejní práce a kde všude a při jakých situacích je nevhodné použít „barevné“ auto. Ale což, Ti méně inteligentní vám to všechno odkejvou. Neustále dokola bláboly o prevenci, ale nikdo nevysvětlí jak by ta účinná a funkční prevence měla vypadat. Bláboly o tom, jaká je prevence barevný auto a jak má právo každej vidět, jestli je nějakej policajt kolem. Stejně by mohli řičet kapsáři, jaký je to svinstvo, že policajti co jsou na ně zaměřený, nechoděj v uniformách ale v civilu. Přece před uniformou by kapsy nedělali, no nééé? Vono je vůbec fakt nelidský, že policajti používaj neoznačený auta třeba při sledování, vždyť sledovat s barevným je tak fér. A hned je žalovat když při sledování udělají s civilním autem přestupek, to se přece nesmí, co na tom že sledují třeba vraha, nebo člena mafie, ať mají pěkně barevný auto, protože tak je to správný. A takových příkladů jsou tisíce, stačí jen přemýšlet. A nakonec i ta doprava, když vám nestačí jezdit do kila mimo obec a do 150 na dálnic (protože v těchto limitech na vás každej kašle) tak holt trpte, když vám vadí že vás najednou někdo uvidí a natočí při prasárnách na silnici, tak si trpte.

    Doktor - ten stečkou

    Přeji dobrý den Filipe, jsem docela zvědavý, když píšete: Chtěl bych ale volat k odpovědnosti ty kompetentní osoby, které rozhodnutím koupit tyto vozy utratily z našich společných peněz miliony, a to zcela nekorektním a nehospodárným způsobem. Jak to provedete? To mne zajímá. Doktor.

    milan

    Tohle už dávno není web o autech ale blog ublížených uplakánků kterým státní správa kdysi šlápla na kuří oko a oni se přes to nejsou schopni přenést. Stačí se podívat do diskuzí k jednotlivým článkům kdy ty „normální“ často zejou prázdnotou protože opravdový motorističtí fandové už sem nechodí. Takže nezbývá než se zaměřit na sortu věčných stěžovatelů kteří si do něčeho či někoho rádi „kopnou“ za každé situace. Byli doby kdy sem tuto stránku navštěvoval každý den, tvůrcům se uspěšně podařilo mě od toho odradit.

    .mn.,n.

    Ty si fakt blbec.
    Mozes dat prosim JEDINY pripad, ked cajti prichytili vreckara pri cine???
    JEDEN JEDINY priklad!

    Samozrejme, ze ho nemas a nedas. Lebo nie je. Cajti chodia VZDY az po cine. Po vrazde, po lupezi, po kradezi, po buracke.. VZDY AZ POTOM.

    XXX

    Vida ani jsi nečekal na odpověď a odpověděl sis sám a…..samozřejmě špatně. Kdy poldové chytnou kapsáře se dozvím jen z televize a nebo z tisku, čas času to máš dokonce celou situaci zdokumentovanou v běžném zpravodajství. Tak pokud netrpíš alespoň televizní negramotností a nemáš kebuli totálně vychlastanou, jak se s hospodskejma kamarádama vzájemně ubezpečujete vo svejch pravdách, tak si něco takovýho můžeš i dohledat. A pokud netrpíš negramotností, tak si můžeš dohledat i konkretní výsledky. Mluvím samozřejmě o výsledcích v Čechách. A taky si můžeš dohledat i výsledky přímo z ulice a zjistíš že ta hospodská fáma, že cajti jezdí vždycky po, je taky klasickej žvást, je to stejný jako tvrdit že doktoři jsou tak blbí že začnou léčit, až když je člověk nemocnej, to je divný, viď.

    R

    Souhlas se článkem.

    Thanantos

    Jen počkejte jak budete mluvit až vás tajná oktávka zastaví v noci na dálnici a zezadu to do vás napere jiné auto, protože přes to vaše nevidělo policejní maják. To že jsou nové oktávky určené jen na měření rychlosti a hlídání platností STK je obecně známo. To že umístění jejich majáků může být fatálně nebezpečné už ale považuju za problém který by v zájmu kasírování řidičů opravdo neměl být přehlížen. Já vím že je to šance 1:100000 že se něco takového může stát, ale pokud se to stane, ale zvýšené riziko nehody v případě zastavení by mělo být ze strany PČR vnímáno jako PŘEKÁŽKA nasazení takových aut. (tím hůř kdy příslušníci PČR v 70% případů NEVÍ jak vypadá bezpečné a předpisové zastavení pachatele přestupku)

    XXX

    Vás někdy zastavili v noci na dálnici a zastavili vepředu???? Celkem pochybuju.

    Petr

    Tohle je prostě typické, nějaký debil na úřadě se nezamyslí a je to. Nějaký úředník prostě vybírá vozidlo pro policii a všichni víme podle jakých kritérií se úředníci rozhodují. Vždy jde jen o cenu. Pod tu zakázku se někdo podepsal, někdo musel vybrat a někdo musel rozhodnout. tu kurvu prohnilou čapnout a vyhodit (ne ho přesunout na pozici kde třeba by udělal méně škod) a možná by to chtělo nějakou pokutku ještě na chuť. já udělat botu v soukromé firmě několikamilionovou tak letím

    Petr K.

    Už toho mám naježděno hodně a „policejní stíhačky“ v akci (zastavování jiného) jsem viděl několikrát. Jednou, kdysi dávno, stavěli i mě. Vždy to dělají tak, že rozsvítí blikačky, displej a odvedou si vás na odpočivadlo nebo sjezd. Pokud někdy vidíte stát auto s majáky vedle dalšího v odstavném, není to kvůli tomu, že ho zastavili, ale protože řeší, proč tam zastavil on a jak ho odtamtud co nejrychleji dostat. Nejdřívě si něco o policejní práci (a to uznávám, že v Česku není zdaleka dokonalá) zjistěte, než začnete kritizovat. To se pak nedivte, když se tu píše o amatérech…

    Lojzik

    Opravdu jsou oba tendry tak strašně hrozné? Já za sebe nevidím nic až tak zajímavého na těch stíhacích oktávkách, který nejsou k rozeznání od civilních aut. Pokud je policii vidět zdaleka, všichi zpomalí na cca předpisovou rychlost a jakmile jsou z dohledu, zas zrychlí. Protože policie nemůže být všude (to bychom totiž páni redaktoři nezaplatili), přijde mi jako rozumné, aby policie sledovala reálné chování na silnic a ne to, co předvádíme jako divadýlko, když víme o sledování. S těma iX35 nevím. Je to sice výběhový typ, ale pokud to dostalo servis a záruku, problém v tom nevidím. Navíc policii pravděpodobně nejde o úplně terénní auto. Určitě bylo zadání takové, že auta budou trávit většinu času na silnici a sem tam vyjedou k nějaké chatě do lesa či na kopec. To je docela přesná definice podstaty SUV, že? Samozřejmě že nevím, jestli je tendr cinknutý či ne, ale nevěřím, že by ty iX35 nebyly schopné posloužit k tomu, co mají dělat.

    Wifi

    hm a co se zamyslet, autore článku.
    Co když je skryté, lépe viditelné řešení myšleno tak, že je skryté, dokud není v činnosti. A když je v činnosti, je lépe viditelné než běžné ?

    aha

    trochu v tom tápu – můžete mi objasnit, jakým prevenčním způsobem působí neoznačené policejní auto? Umím si představit, že označené auto skutečně probudí v mnoha řidičích určitý respekt. Můžete mi též prozradit, proč má být při sledování „vraha nebo třeba mafie“ použito auto vybavené zejména radarem pro měření rychlosti zepředu, zezadu, z boku, z protisměru a systémem pro čtení RZ? Uměl bych si představit dodávku neoznačených aut vybavených zejména zvýšenou odolností, možností uložení výzbroje, apod a zejména a hlavně nepublikovaných v mediích – to by byla utajená auta. Můžete mi též prozradit, jak se zachová vrah nebo mafie, když se spolujezdec otočí a uvidí tu „bradavici radaru“ pod kapotou auta? Tedy předkládám proti tomu vašemu vysvětlení svou myšlenku – nákup oktávek je přesný odraz myšlení našich policejních orgánů, které uvažují naustále stejně – tedy hlavně zabukařit, hlavně pěkně skrytě a zezadu „pomáhají a chrání“. Oktávky budou z drtivé části svých motohodin využity k měření rychlosti a to nejlépe na usecích bezpečných pro provoz a „bezpečných“ pro výdělky fízlů. Pro pronásledování vrahů a mafie jsou krajně nebezpečné, protože při tom budou porušovat předpisy a nejlepším poznávacím znakem pro ostatní pak je právě to barevné označení a maják na střeše. Pronásledovat totiž „skrytě“ prostě nejde.

    Doktor - ten s tečkou

    Víc to nešlo do plusu, bolel mne prst :=)

    gofry

    Mňa už zastavili na diaľnici (v ČR) a nenamáhali sa ma nikam do bezpečia odprevadiť. Nejakých 20 minút som stál v odstavnom pruhu, policajti predo mnou.

    Tomek

    prevence může podle mě spočívat v tom, že „nikdy nevíš které auto jsou cajti“ a proto jedeš opatrněji..

    (w)

    Ale že to funguje, co? 😀

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist