rakovan-hyundai-predstavuje-ve-frankfurtu-tri-novinky-a-mluvi-o-domacim-veletrhu-352x198.jpg

Rakovan: Hyundai představuje ve Frankfurtu tři novinky. A mluví o domácím veletrhu?!

Hyundai

Cílený marketing "na všechny strany" anebo jednoduše diagnostikovatelná schizofrenie? Tak nebo tak, je tady trojice novinek zahrnující akcent na výkon i nové technologie.

Diskuze

4 komentáře

    Lukáš

    Kopírovat Focus a Mazdu 3 jim jde dobře..

    Honza

    Já se divím manažerům korejské centrály že nechají českou pobočku dělat takové prasárny a chovaním českého managementu nechají pošpiňovat značku. Po technické stránce jsou hyundai z posledních 10let dobře navržená a postavená auta, plně srovnatelná se škodovkou(a teď mě klidně sežerte) ale příliš agresivní marketing jim v čr bohužel dost kazí pověst

    Petr Vaněk

    Pane Rakovane, dovolte, abych vám poskytl pár doplňujících informací, abyste se lépe zorientoval:

    1) V žádné reklamě ani jiné marketingové komunikaci značky Hyundai v ČR jste nemohl slyšet, číst ani vidět, že by byl Hyundai uváděn jako česká značka – „nejlepší český kombík Hyundai i30“ odkazuje na význam slova „český“ jako „pocházející z Čech, resp. z České republiky“ a týká se výhradně toho auta, nikoliv značky.

    2) Text tiskové zprávy, zvoucí na „autosalon na domácí půdě“ vznikl v oddělení globálního PR ve vedení společnosti Hyundai Motor Company v Koreji (!!!) a odkazuje zejména na skutečnost, že obchodní centrála Hyundai Motor Europe sídlí v Offenbachu, Technické a designové centrum v Rüsselsheimu a sportovní divize v Alzenau, vše v bezprostředním okolí Frankfurtu. Text byl rozeslán všem zastoupením Hyundai v Evropě se žádostí o překlad a publikaci v místních médiích.

    Hezký den,

    Petr Vaněk
    ředitel PR
    HMMC

    T.

    Pane Rakovane, tady to vidíte – jen nadáváte na to, že existuje v ČR ještě větší póvl, než jste vy, zaprodaní automobiloví novináři – a to marketingoví „PR“ manažeři. Je zjevné, že i tyhle existence musí z něčeho žít a jejich reálný přínos je (stejně jako u Vás) zcela nevyhodnotitelný. Správně jste poukázal na to, že si zjevně o zákaznících tito „PR“ myslí, že jsou to úplní idioti a sežerou všechno – což o to, část zákazníků asi taková je – asi jim tento podíl na trhu stačí.
    Mě se např. takový Tuscon líbí, ale když jsem si letos nové SUV v této kategorii kupoval, vůbec jsem ho ani neuvažoval – protože to je Hnůjdaj, jejíž totálně pitomé reklamy mi tak neskutečně lezou na nervy, že toto jediné mi stačí, jako důvod, abych si vybral auto jiné, byť dražší.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist