rakovan-formule-1-a-wrc-jsou-nudne-a-mohou-za-to-penize.jpg

Rakovan: Formule 1 a WRC jsou nudné. A mohou za to peníze.

rally

Nuda, nuda a jedním slovem nuda. Mám důvod dívat se na další závody F1 a rally? Ne, opravdu ne.

Diskuze

11 komentářů

    Marek

    Financie v F1 určite udávajú smer, ale napr Mercedes a Ferrari tiež netrpí nedostatkom financií a nevedia sa dotiahnuť na Red Bull. Myslím, že je skôr hanba ako malý tím ako Lotus dokáže ponaháňať samotné Ferrari. V tomto prípade si skôr myslím, že je chyba v ľuďoch ako peniazoch.

    XXX

    Tím samozřejmě nechci tvrdit že by peníze neměli vliv, samozřejmě mají a velký. Ale není to všechno.
    Ne nenarážím na jezdecké umění vítězného závodníka, je prostě kvalitní (a jestli je nejlepší nikdy nebudeme vědět jistě dokud bude jezdit každý jezdec na jiném autě. Je prostě jako ostatní ti co měli zrovna kliku na „lepší“ stáj, stejně jako třeba Šumi.
    Ale zpět k penězům, svého času Toyota několik sezon vrhala do seriálu obrovské investice a její výkony??????? nic moc, že. Tedy tvrdím že na vyhrávání je toho potřeba víc, především schopné a nadšené lidi.

    Jánoš

    Já bych dal docela důraz na to, že v rally je stále na co se dívat. Šampionát WRC je skutečně letos hotový moc brzo a jednoznačně, ale na rozdíl od F1 tam zůstává základní atraktivita toho sportu jako takového. Každá sekunda rychlostní zkoušky nabízí dechberoucí podívanou. To už o F1 za sucha neplatí dlouho, a ani v děšti to není nic moc.

    wolff

    Zásadní problém F1 a Red Bullu je to, že se snažili udělat promotéři formuli jedna atraktivnější na úkor Ferrari a MCLarenu svého času. Tak přišli s békarnou, zvanou zapečetění motorů atd…

    Výsledek? Redbull švindluje, udělal nějaký zásah do motoru, do mapování motoru, takže je schopen nahradit zakázanou kontrolu trakce a potom (ono je to i vidět) Vettel jezdí jako by jezdil s autíčkem na autodráze. Weber je také dobrý jezdec, ale tam si to už neljazli a nevychytali to. Taky šlo mimochodem němcům zase jen o to aby vítězil Němec. Tak to prostě je.

    Takže… Příští sezóna buď bude startem nové éry, případně musím to říct, to bude pro mne poslední sezóna, kterou budu sledovat (asi po 25 letech). Na nefér a nečisté závody se prostě nehodlám dívat.

    P.S: Pokud by někdo chtěl napadat neoprávněnost mého názoru, dovolím si připomenout, že to byl právě Red Bull, kterému již byly odečítány body, byl penalizován atd… za nedovolené prvky na autě. Bohužel díky zapečetění motorů se jim pravděpodobně podařilo na auto propašovat něco, co jiní nemají (u Vettlova auta).

    A ještě jeden důkaz…. DOjde-li k nějaké kolizi, ve které se ocitne Vettle, málo kdy to jeho auto poškodí. To auto je daleko víc pevné než ostatní auta a přes to, zajíždí úplně jinou třídu… i s ohledem na pneumatiky (jezdí rychleji,ale přesto mu pneumatiky vydrží víc než ostatním – kontrola trakce).

    Na Markýze už o tom mluvili, ale bohužel to ukončili slovy… všichni ví, že tam něco je, ale nikdo neví co…

    POslední poznámka… Pane Rakovjan… Já si za to RedBullu a převážně Vettla fakt nevážím a nestydím se to napsat. Vettla znám a vím, že je to fajn kluk, bohužel v tomto jede s vedením týmu a je to prostě nefér.

    milan

    Latvalla ma uplne stejne auto jako Ogier a presto ma stezi polovinu bodu. Nebude to take nahodou rukama?! Netesi me one man show ale uplne stejna byla i za dob Loeba. Co se tyce penez, VW svolilo zakonzervovat vozy na dalsi roky a to presto ze melo pripravenou homologaci pro pristi rok. To zda je F1 jen o penezich nam nazorne predvedli Toyota a BMW, firmy ktere leta sbirali uspechy v jinych odvetvich motorismu dopadli jako ti sedlaci u Chlumce
    S timto nahledem na vec lze podobny model aplikovat na vicero sportu, Usain Bolt ma podobou statistiku proher jako Vettel, takze pocitam ze na atletiku se take nedivate. Proc koukat na zapasy Barcelony nebo Bayernu kdyz ti stejne vse vyhrajou, nuda a zase nuda.

    Johny

    Hm, něco na tom bude, ale víte jistě, že Ogier má stejné auto jako Latvala, že má stejnou podporu týmu? Ogier auto ladil sám na sebe a podle sebe, ti ostatní už ne, ale že je Ogier výborný jezdec to bez debat. Ale p.Rakovan taky má v něčem pravdu – vždyť kdo v minulosti byl jako Loeb tolikrát po sobě mistrem – a když se podíváme tak to byla zvučná jména. A nebo opravdu se za těch 9 let neurodil nikdo kdo by byl podobný?
    V závěru s Váma souhlasím, myslím, že potom se nemusíe dívat na nic – auto, fotbal, cyklo….

    Bubák

    … na ten skleněnej cecek vůbec nekoukat a raději vzít švihadlo a mídu a potrápit vlastní tělo?

    Majšter

    No to určitě. Ale prvně bys měl jít do školy. Pak můžeš ven.

    Doktor - ten s tečkou

    Chápu Vás Filipe. Je to nuda, když vyhrávají pokaždé jen ti samí, naši neoblíbení. Ještě k tomu umí a pokud technika je nejlepší, tak s tím nikdo nic neudělá.
    Ono se to nezdá, ale blíží se konec roku. Za ten rok se toho nasbírá někomu méně a někomu více. Jsme jenom lidé Filipe. Je to věc obvyklá, že ke konci roku na nás více než kdy jindy, útočí různé melancholie a deprese. Doporučuji Vám proto v tomto období zvýšit přísun vitamínu C, konat delší procházky na čerstvém vzduchu a zaměřit se na volnočasové aktivity, směřované na manuální zručnost. Přeji brzkou lepší náladu. Doktor.

    :)

    Ja nesleduju F1 jen kvuli tomu, abych videl, jestli zas vyhraje Vettel nebo nekdo jinej.
    Ja ji sleduju, protoze me fascinuje, jak v neskutecnejch rychlostech projizdeji zatacky, jsou schopni zabrzdit z 250ti km/h na 100 na nekolika metrech…. a porad tak dokola, celej zavod, zrychlit, zabrzdit, trefit zatacku, apex, plyn, kers, drs …. Takze hodinu a pul cumim na zavod a rikam si, ty kravo, to je neuveritelny, to jsou frajeri, do jednoho.
    Podobne je to s rally, i kdyz popravde to me tolik nebere, protoze nedochazi k primy konfrontaci na draze….
    BTW: reci o tom, ze dej jinymu jeho auto a uvidis nejsou podle me uplne spravny. Pokud ho das nekomu, kdo po svy chybe nedojede tri zavody z peti, muzes mit auto z rise snu a bude ti to k nicemu….

    Bubák

    ??? Tady asi někdo nezná klasiku 😛

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist