radosti-a-starosti-tydne-zlovule-uradu.jpg

Radosti a starosti týdne: Zlovůle úřadů

Caterham

Jeden sporťák zřejmě skončí, druhý zase vznikne. K čemu nám to ale bude, když nám úřady opět připravují další omezení?

Diskuze

4 komentáře

    Paco Mexicano

    Když jsem začal číst článek, měl jsem jasno: tohle jsou rozumné názory. Pak jsem ale začal trochu déle přemýšlet o uzavření Smetanova nábřeží… On ten argument, že je to nesystémové opatření, a že je potřeba počkat na dokončení toho a pak ještě tamtoho, to je už ohraný kolovrátek. Jednoduše: tyto argumenty jsou na stole už hodně dlouho a stejně se nic neděje. Okruh kolem prahy je zprovozněn ani ne z poloviny, a jeho dostavba je v nedohlednu (nejsou peníze ani akční zákon o vyvlastnění [a s tím zákonem, tak to je dobře]).
    Pokud by se čekalo se zklidněním částí centra na dostavbu okruhu, zemřelo by v mezičase spoustu lidí a) smogem, b) nehodami, c) hlukem atd. A zklidnění by nenastalo ani do mé smrti, pravděpodobně (a realisticky vzato).
    Naproti tomu, úpravy dopravního režimu jsou v centrech velkých měst sice ne na denním, ale na ročním pořádku. A motoristé si zvykají…Zatím nedošlo ke kolapsu dopravy ani kvůli zpomalení magistrály, ani kvůli nedostavění okruhu vnitřního, ani kvůli nedokončení okruhu vnějšího.
    Možná budu za demagoga, ale pomalu se přece jen přesouvám do pozic ve prospěch chodců, cyklistů (rekreačních i profesionálních) a ve prospěch každého nového kousku upraveného a klidného centra města. I když jsem motorista do morku kostí. Přece jen, to že nejsou cyklisté zdaněni tak jako motoristé, má přece svůj důvod, svou logiku! nebo ne, autore???

    punmpičkář

    Nevim jestli jsou cyklisté nějak zvyhodněni při platbě daní, jestli ano bude tu do roka cyklistů víc než v holandsku:).

    Tvalé zavření nábřeží mi připadá jako nesmysl, jeden den v týdnu v sobotu s tím problém nemam.

    Pokud vyloženě nemusím jezdit do centra autem tak to nedělám, jasně jsou hodiny a místa kdy se to dá v pohodě, ale většinou je to otrava.

    Pitomostí je v Praze víc, například modré zony nebo případné omezení jizdy starších vozu do centra (jasně chlapík co prodáva zeleninu by si prostě měl koupit každejch 5 let koupit novou dodávku a sousedka co najede tak 5tis km ročně vyhodit svojí opečovávanou 205).

    Martx

    Co tohle je za podivnou informaci? \“Ne však za cenu životně důležitých tepen, ke kterým neexistuje vhodná alternativa vinou nesystematického plánování dob minulých.\“
    To je pan autor tak mladý či zhlouplý, aby si nezjistil/nezeptal, že v minulé době se plánovalo naopak všechno a všude (až moc)? Jenže v tehdejší koncepci rozvoje dopravy bylo plánováno s lineárním nárůstem vozidel a ne s bombou, která tu po r. 89 vybuchla. Na to měli ti polistopadovci reagovat, ale jak vidíte skoro čtvrt století je v tahu a alternativy onoho problému nejsou.

    punmpičkář

    Nevim jestli jsou cyklisté nějak zvyhodněni při platbě daní, jestli ano bude tu do roka cyklistů víc než v holandsku:).

    Tvalé zavření nábřeží mi připadá jako nesmysl, jeden den v týdnu v sobotu s tím problém nemam.

    Pokud vyloženě nemusím jezdit do centra autem tak to nedělám, jasně jsou hodiny a místa kdy se to dá v pohodě, ale většinou je to otrava.

    Pitomostí je v Praze víc, například modré zony nebo případné omezení jizdy starších vozu do centra (jasně chlapík co prodáva zeleninu by si prostě měl koupit každejch 5 let koupit novou dodávku a sousedka co najede tak 5tis km ročně vyhodit svojí opečovávanou 205).

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist