Radosti a starosti týdne: Samé překvapení

Náhled do budoucnosti naší automobilky, přiznání chyby jiné, odchod zajímavého auta nebo nečekaný návrat hypersportu - to všechno se tento týden událo.

Velká radost: Pagani Zonda Revolucion má 800 koní a 1070 kg
Tohle je možná úplně poslední Pagani Zonda. Vážně! Nevěříte? Ale vždyť to už nám říkali o tolika předchozích Zondách… Vzhledem k tomu, že už se nějaký čas nevyrábí a dostala svého plnohodnotného nástupce, je příchod edice Revolucion velmi nečekaný. Kolik „zaručeně posledních“ speciálních edic Pagani Zonda ale ještě může přijít? Navzdory existenci úžasného Pagani Huayra doufejme, že hodně!

Radost: Gordini jsme oživili nešťastně,“ přiznává Renault
Poněkud nešťastné použití slavného jména Gordini na ostrých Renaultech je skutečně promarněnou šancí. Uznání pochybení ze strany automobilky je však ušlechtilé, ovšem jenom pokud se z něj poučí. Při této příležitosti se mi tak do hlavy vtírá odvážná myšlenka – že by šance, jak propašovat do nového Renaultu Clio R.S. manuál?Nezájem: Motorem roku opět tříválec od Fordu
Pamatujete, kdy mezinárodní anketu o motor roku vyhrávalo BMW se svými klenoty nebo Mazda se svým zpátečnickým Wankelem? Ne že by snad bylo chybou, že vyhrál Ford – v minulosti uměl postavit spoustu skvělých motorů. A tříválec EcoBoost bezesporu povedený je, ale co ten downsizing? Kde jsou ty časy, kdy mohl vyhrát pětilitrový desetiválec…Starost: Škoda Rapid Spaceback: Takhle bude vypadat!
Pohledem našeho šikovného ilustrátora Ondry se můžeme podívat do blízké budoucnosti, jak by asi tak mohla vypadat Škoda Rapid Spaceback. Tohle je více než důstojná alternativa k poněkud lacině vyhlížejícímu liftbacku. Pokud se bude alespoň trochu podobat této představě, bude to paráda! Něco nám však říká, že to tak nebude

Velká starost: Volvo C30 se definitivně loučí
Zajímavý švédský hatchback po sedmi letech života končí. S trochu výstřední vizáží, charakterním pětiválcem a inovativními technologiemi se jednalo o vskutku zvláštní alternativu k poněkud uniformnímu Volkswagenu Golf. Navíc koncept od úpravce Polestar je skutečně skvostným dílem. Vlastně to až takové překvapení není a asi nikomu moc chybět nebude, ale přece – bylo to zajímavé auto.

8.6.2013 6:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist