Radosti a starosti týdne: Samé dobré zprávy

Nebývá tak časté, aby se v týdnu neurodily nějaké události, které nás nepotěšily. Tento týden se okem automobilového fanouška prostě povedl.

Radost první: Porsche 911 GT2 RS a GT3 RS již testují na Nordschleife
Porsche 911 v generaci 991 možná tak trochu vyměklo, ale tvrdit to zejména o okruhové verzi GT3 by bylo poněkud troufalé, ačkoliv ztratila manuální převodovku. V reálu to pořád bude auto, za jehož chvilkové řízení bychom byli ochotni zbavit se i ledviny. Existuje snad nějaký automobilový fanoušek, který by se na Renn Sport modely netěšil?

Radost druhá: Jaguar C-X75 – vývoj hybridní kočky jde do finále
Pokud mají hybridy nějaké skutečně chvályhodné uplatnění, tak potom v supersportech. Ačkoliv to nemusí vonět každému, trojlístek hypersportů Ferrari LaFerrari, Mclaren P1 a Porsche 918 Spyder dokazuje, že hybridní pohon svůj smysl má i tam, kde by ho člověk nečekal. A supersport jezdící třeba na kořalku, komu by to nevonělo, že? Bohužel, Jaguar C-X75 o svoji plynovou turbínu schopnou spalovat cokoliv přišel, včetně plánů na sériovou výrobu. Alespoň však auto vznikne a do světa se dostane pětice prototypů.Radost třetí: Kia možná rozšíří paletu verzí GT
Kdo by to byl před jedním desetiletím řekl, že automobilka Kia bude vyrábět solidní a technologiemi nabitá auta. A napadlo by snad někoho v té době, že vyrobí i hothatch? Zatím má pouze jediný, ale pokud bude úspěšný, další rychlé modely budou následovat.

Radost čtvrtá: Monte Carlo Rascasse – Ferrari z Monaka má srdce BMW
Zase někdo, kdo si myslí, že umí vyrobit supersport lépe než Ferrari? Ale kdepak, malosériová manufaktura Monte Carlo funguje již 30 let. Nyní si k narozeninám nadělila nový model Rascasse, který nejenže dobře vypadá, ale s 500 koňmi by také mohl dobře jezdit. Aby také ne, když jezdí na pořádně výbušnou směs vodíku a LPG! Zkuste tohle někomu vyprávět v monackém kasinu u rulety…

Radost pátá: Nová Mazda 3 (2014) kompletně odhalena
Nová Mazda 3 kombinuje atmosférické motory zabalené do kompaktní sexy karoserie. Na to se dá říct pouze jediné: bez urážky, ale ještě pořád někdo sní o Volkswagenu Golf?

30.6.2013 5:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist