Radical SR3 SL: silniční test
31 fotografiíRadical SR3
Edice modelové řady SL homologovaná do běžného provozu. Takže jsme nasadili rukavice a přilbu a na veřejné silnice jsme s ním vyrazili.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
31 fotografiíRadical SR3
Edice modelové řady SL homologovaná do běžného provozu. Takže jsme nasadili rukavice a přilbu a na veřejné silnice jsme s ním vyrazili.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Už slyším Čechy: \“Kolik to žere? Kde to má kufr? Vejde se tam dětská sedačka?\“ 😀
Úplně chápu postoj autora, že by si spíš koupil závodní verzi a k tomu plato a něco za čím by to tahal po silnici. Má za sebou tříletou zkušenost s každodenním používáním Mazdy 6 MPS s průměrem 100km za den. Auto to je sice výkonově a i jinak neporovnatelné s Radicalem, ale přesto je to sporťák. Tedy to má tvrdé pérování, tuhou spojku, relativně ostré reakce na plyn atp. To z toho auta dělá ne příliš vychovaného společníka do města. Popojíždění v koloně, stání na semaforech a jiné každodenní radovánky jsou prostě nepříjemné. Dá se na to do jisté míry zvyknout, ale když jednoho začne bolet levé koleno z tý tuhý spojky, je to už otrava veliká. Jízda po D1 s takto tuhým podvozkem je pak vyslovená nirvána pro masochisty. A to tyhle efekty budou v Radicalu ještě silnější, navíc vítr, déšť, zima. Extrémní auto, extrémní zážitek pro extrémní povahy.