Radical SR3 SL: silniční test

31 fotografiíRadical SR3

Edice modelové řady SL homologovaná do běžného provozu. Takže jsme nasadili rukavice a přilbu a na veřejné silnice jsme s ním vyrazili.

Diskuze

2 komentáře

    vzteklej pes

    Už slyším Čechy: \“Kolik to žere? Kde to má kufr? Vejde se tam dětská sedačka?\“ 😀

    Pepík ze Lhoty

    Úplně chápu postoj autora, že by si spíš koupil závodní verzi a k tomu plato a něco za čím by to tahal po silnici. Má za sebou tříletou zkušenost s každodenním používáním Mazdy 6 MPS s průměrem 100km za den. Auto to je sice výkonově a i jinak neporovnatelné s Radicalem, ale přesto je to sporťák. Tedy to má tvrdé pérování, tuhou spojku, relativně ostré reakce na plyn atp. To z toho auta dělá ne příliš vychovaného společníka do města. Popojíždění v koloně, stání na semaforech a jiné každodenní radovánky jsou prostě nepříjemné. Dá se na to do jisté míry zvyknout, ale když jednoho začne bolet levé koleno z tý tuhý spojky, je to už otrava veliká. Jízda po D1 s takto tuhým podvozkem je pak vyslovená nirvána pro masochisty. A to tyhle efekty budou v Radicalu ještě silnější, navíc vítr, déšť, zima. Extrémní auto, extrémní zážitek pro extrémní povahy.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist