Qoros: oficiální fotografie
5 fotografiíQoros
Nová čínská automobilka nejprve debutovala skicami, teď zde máme konečně oficiální fotografickou prezentaci.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
5 fotografiíQoros
Nová čínská automobilka nejprve debutovala skicami, teď zde máme konečně oficiální fotografickou prezentaci.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To som jediny (jasne, teraz nejaky chytrak napise, ano jsi) ktory to nepovazuje za taku hruzu? Osobne nechcem aby sa automobilkam z chiny darilo, lebo potom uz netusim co bude europa, hlavne SR a CR vyrabat a kvalita, bezpecnost nebude nalepsia ale odsudzovat to podla par fotiek?
no podívej, s číňanama to máš zkrátka tak. Oblečení vyrábějí už dlooouho (čistě čínské značky, čínská kvalita) a že by se o jejich výrobky nějak někdo pral – tedy vážně až na ty, co opravdu nemají z čeho brát. Bundu z číny mi můžeš nabízet klidně za padesát korun, ale stejně to pro mě nikdy nebude market, kam bych se šel poohlídnout, protože si cením jiné hodnoty, než \“je to levné!\“ – například kvalita materiálu, provedení, střih atd… Oukej, přidej všechny tyhle požadavky, no a budeš s tim všim ne o moc levnější, než evropské značky, u kterých tu kvalitu seženeš už delší čas. No a to samé máš s automobily – na pohled možná dobrý, ale průmyslový smrad lepidla, plastů, kvalita jízdy, motor, akcelerace, pohodlí atd., to je souhrn požadavků, kterými mě osobně ty auta vábit nikdy nebudou. Znovu, podívej se na korejce – levná auta do doby, dokud to z nějakého důvodu byly nekvalitní šmejdy, teď jsou korejská !dobrá! auta ne až o tolik levnější oproti dobré evropské konkurenci. Ten důvod je jediný – ty můžeš ušetřit leda za cenu lidské práce (ne na materiálu, kčním řešení, vývoji samotném) v celém cyklu vývoje a stavby automobilu, jenže to už evropské automobilky dělají DÁVNO… takže čína jako konkurence pro evropu – ano, v tom nejlevnějším lowsegmentu, který ale viditelně většina trhu zdatně ignoruje.
Dobry den, tiez by som rad zareagoval. Tento vas clanok (skorej je to iba taka poznamka) je nabity lacnym stereotypom, ze vsetko co je z ciny je zle. Zli su bohuzial nasi automobiolovy novinari. Keby ste si spomenuli ako zacali japonske automobilky. Vyrabat lacne (oproti tym americkym) a celkom dobre auta. Postupne pridavali kvalitu (a aj ceny) a dominovali sektor vyroby aut. Teraz to podobne robia korejci a preco nie v buducnosti cinania? Ja nie som ziadny cinofil a jazdim audi A6 avant, ale takuto predpojatost si ako novinovy server dovolit nemozete. Cinsky stanok by ste v Zeneve mali navstivit ako prvi. S pozdravom. Tomas Zahradnik
Dobrý den, já si rovněž myslím, že odsoudit něco podle fotografie a že je to z Číny jke holý nesmysl ,zejména v souvislosti s tím, že tato automobilka si stáhla k sobě docela známé a uznávan é kapacity z Evropy.Protože se tlačí na evropský trh tak bych vyčkal až testů dle metodiky .V případě jejich úspěchu a ceny, která bude asi příznivá bude některým automobilkám dost horko.