PSA plánuje tříválec s emisemi pod 100 g/km
autosalon
Postaví pro něj dvě nové továrny, z nichž jedna by mohla být i v České republice.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
autosalon
Postaví pro něj dvě nové továrny, z nichž jedna by mohla být i v České republice.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No nejsem si jist, jestli je 100 koní pro C1 či 107 nebo Aygo zrovna ideální motorizace. Něco takového by se užilo klidně i o kategorii výš = malé vozy ne mini…….
taky nevím zda lze z motoru s emisemi pod 100g co2/km vydolovat 100koní – prostě v benzínu je ukryto určité množství energie a když chci víc tak ho musím také víc spálit, a to znamená víc oxidu (kterého je v benzínu ukryto také určité množdtví). Mohou zlepšit účinnost – ale to jsou jednotky procent a toto je skok o 20- 30%…
Thank God! Someone with bairns speaks!