autoweb.cz > Peugeot > PSA Peugeot Citroën končí…
PSA Peugeot Citroën končí…
Tak tedy rovnou k věci. Ze skupiny PSA Peugeot Citroën se stává Skupina PSA, jako „symbol transformace, která se opírá o plán Push to Pass, společnost představuje nový název Skupina PSA a nové logo.“
Strategický plán Push to Pass otevírá nové stránky v historii skupiny. Kromě strategických os a přesně určených cílů představuje první krok k naplnění vize skupiny, jež vychází ze 2 hlavních cílů, být preferovanou globální automobilkou stojící na špici z hlediska výkonnosti a stát se oblíbeným dodavatelem služeb mobility a udržovat se svými zákazníky dlouhodobý kontakt.
Nová identita skupiny, ta předchozí „PSA Peugeot Citroën“ pocházela z roku 1991, je reakcí na vývoj obchodního modelu směrem k rozšíření aktivit. Cílem tohoto vývoje je reagovat na optimalizaci stávající zákaznické základny a současně ji, zejména díky digitalizaci, výrazně rozšířit. Nová identita „je symbolem dynamiky 3 výrazných automobilových značek, Peugeot, Citroën a DS, a všech dalších současných i budoucích aktivit skupiny.“ Nicméně dvě hlavní značky z názvu skupiny jako takového mizí, jak je patrné i z loga.
K tomu, tedy k tomu novému logu, Šéfdesignér Jean-Pierre Ploué uvedl: „Nové čisté a elegantní logo se otevírá novým horizontům: doprovází vývoj skupiny a rozšíření jejich aktivit směrem k novým službám mobility. Sytě modrá střízlivá barva je připomínkou našeho historického odkazu.“