PSA Peugeot Citroën končí…

Život je život a když něco končí, něco jiného zase začíná. Jaká je strategie s výhledem na blízkou i delší budoucnost optikou francouzské produkce aut?

Tak tedy rovnou k věci. Ze skupiny PSA Peugeot Citroën se stává Skupina PSA, jako „symbol transformace, která se opírá o plán Push to Pass, společnost představuje nový název Skupina PSA a nové logo.“

Strategický plán Push to Pass otevírá nové stránky v historii skupiny. Kromě strategických os a přesně určených cílů představuje první krok k naplnění vize skupiny, jež vychází ze 2 hlavních cílů, být preferovanou globální automobilkou stojící na špici z hlediska výkonnosti a stát se oblíbeným dodavatelem služeb mobility a udržovat se svými zákazníky dlouhodobý kontakt.

Nová identita skupiny, ta předchozí „PSA Peugeot Citroën“ pocházela z roku 1991, je reakcí na vývoj obchodního modelu směrem k rozšíření aktivit. Cílem tohoto vývoje je reagovat na optimalizaci stávající zákaznické základny a současně ji, zejména díky digitalizaci, výrazně rozšířit. Nová identita „je symbolem dynamiky 3 výrazných automobilových značek, Peugeot, Citroën a DS, a všech dalších současných i budoucích aktivit skupiny.“ Nicméně dvě hlavní značky z názvu skupiny jako takového mizí, jak je patrné i z loga.

K tomu, tedy k tomu novému logu,  Šéfdesignér Jean-Pierre Ploué uvedl: „Nové čisté a elegantní logo se otevírá novým horizontům: doprovází vývoj skupiny a rozšíření jejich aktivit směrem k novým službám mobility. Sytě modrá střízlivá barva je připomínkou našeho historického odkazu.“

6.4.2016 10:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist