První vodíkový náklaďák míří do komerčního provozu. Jezdit bude ve Švýcarsku
Hyundai
Hyundai představuje prvních deset vozidel XCIENT Fuel Cell poháněných vodíkovými palivovými články.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Hyundai
Hyundai představuje prvních deset vozidel XCIENT Fuel Cell poháněných vodíkovými palivovými články.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Čo sa týka nákladnej dopravy, držím tomu palce a dúfam že sa to rozšíri aj do zvyšku EÚ.
S náklaďákem teda už sice nejezdím, ale podobným konceptům rozhodně fandím. Právě za volantem náklaďáku jsem strávil podstatnou část svého života. Měl jsem dokonce svého vlastního DAFa. Šetřil jsem na něj dlouho, ale ta investice se mi určitě vyplatila. S ježděním jsem přestal před dvěma lety. S DAFem jsem se těžce loučil. Jeden výkup nakladnich vozidel mi za něj ale nabídl dost slušnou částku. Byl v hodně dobrém stavu, takže věřím, že pokud ho koupil někdo další, tak určitě ještě slouží.