První „test“ Alfy Romeo 4C nešetří superlativy

Za volant Alfy Romeo 4C usedli první šťastlivci. Zatím to vypadá, že jde o opravdu vynikající sportovní auto.

V posledních dnech se o Alfě Romeo 4C hodně mluví, především v souvislosti se startem prodeje, který je v Evropě naplánován na listopad. Auto už ale nějakou dobu sjíždí z výrobní linky, což zároveň znamená, že už ji několik lidí dostalo příležitost řídit.

Alfa Romeo 4C velká fotogalerie

Alfa Romeo 4C fotogalerie

Jako jeden z prvních usedl za volant testovací jezdec Scuderia Ferrari, Giancarlo Fisichella. Nejde ale o test v pravém slova smyslu, se všemi negativy a pozitivy, je třeba vzít v potaz, že Fisichella je úzce spjat s automobilkou, takže jeho názor nemusí být zcela objektivní. A upřímně, ani moc není, negativa ve videu zkrátka vůbec nezazněla.

Co si ale závodní jezdec velmi pochvaloval, byla bezvadná pozice za volantem, fantastická ovladatelnost nebo precizní, rychlé řízení, díky kterému není potřeba na závodním okruhu vůbec přehmatávat. Díky hmotnosti pod jednou tunou dokáže auto velmi razantně zpomalovat, což potvrzuje i Fisichella, dokonce prý nejsou cítit zásahy ABS. A zbytek? Na ten už se podívejte sami ve videu, v hlavičce článku.

K současnému humbuku okolo Alfy Romeo 4C se váže ještě jedna podstatná zpráva, v rámci evropských prezentací automobilka zveřejnila čas na Nürburgringu. Italská kráska dokázala pohoří Eifel zdolat v čase 8 minut a 4 sekund, což ji řadí vedle Porsche Cayman S pilotovaným Walterem Röhrlem, Audi R8 V8 a o sekundu překonává odcházející BMW M3 E92.

19.9.2013 12:34| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist