profiauto-1-2-352x198.jpg

První servis ojetiny: Co je třeba udělat hned po koupi ojetého auta?

autoservis

Hned po koupi ojetiny by měl následovat první servis a s ním spojené nezbytné investice. Často tak lze předejít daleko větším nákladům.

Diskuze

86 komentářů

    hubic

    kabinový filtr je filtr pYlový 😉

    co je treba udelat?co nejrychleji se ji zbavit a bezet pro nove ojete=prodelecny podnik

    krosnic

    🙂 To určitě…zrovna včera jsem náhodou koukal na Toyotu Avensis…Nová stála 770 000,- teď po 4 letech (r.v. 2006) stojí cca do 300 000,- a to se bavíme o kousku s minimálním nájezdem km (do 80 000,-) a celkově v perfektním stavu. Je to pořád moderní a bezpečný vůz, na kterém s přehledem najedete minimálně 100 000,- km bez větších investic. V čem tedy je, ptám se, ten \“prodělečný podnik\“…:)

    tt

    typujem ze pojde o avensis s dieslom vsak? ako inak?
    Zeby turbo? ze by trysky? rozvody? stabilizatory? ramena? tlmice?
    Prave okolo tejto kilometraze zacinaju problemy s niektorymi autami. Sam mam auto od novoty. Do cca 75000km uplne bez problemu ale teraz zacinaju prkotiny, ale celkom aj drahe ked sa to spocita

    Míra.S

    Autor asi myslí, že když kabinový tak filtr na pilníčky na nehty.

    gadžo z tamadz

    Ta ty ši gadžo! Naco to rečuješ! Nehaj ho tak! Kupi, priplaci 100 tyšic v serviše a furt budze mac staru šunku. A teraz co ja zrobim z mojim?
    Mam ho takisto od nova, 3 roky, a už mam 75000 km. A už dumam nad servisom, bo už tam coškaj herka, tam coškaj nejdze jak ma, gumy už konča, hamuľce budze treba menic, klimu dopolnic, tu coškaj doľac, vymenic. Tak by som to takemu predal, priplacil a mal by som zo zaruku na cca pejc abo šedzom roky zaruku, abo na 80-100-150 tyšic kilometre a koňec. A zaš še budzem šmjac.

    ruler

    Ja som za tri roky do mojej astry dal ai 900 eur na bezne opravy. Jedna sa o 10 rocne auto a kupil som ho za nejakych 7000 eur. Nova stala vtedy 15000 eur. V com som to prerobil mi povedz? Ked si to porovnam s novym autom tak som zatial vo vyhode..

    turbo

    …ze západu si v převážný většině případů dovezete mnohem zachovalejší auto …další rada je – nehledat mezi nejlevnějšíma kusama, ale popojít trochu dál …já můžu maximálně doporučit tzv. Jahreswageny …v Německu je celkem běžná věc, že po několika měsících provozu si majitel novýho auta uvědomí, že mu nevyhovuje, tak ho vymění za jiný …výhody? pořídíte tak akorát zajetou ojetinu (pokud se tomu vůbec v našich končinách ojetina dá říkat, když to má najeto pár tisíc km a tady se běžně za ojetiny považujou auta/vraky s 250.000 km), na kterou často od prodejce dostanete ještě plnou záruku, ale hlavně – auto, který původně stálo např. 55.000 EUR pak stojí téměř polovinu a to se sakra vyplatí, když víte, že tady byste za ty peníze sehnali tak sotva základní model nejnižší třídy …a asi nemusim říkat, že v Německu prodávaný auta vyšší střední třídy maji většinou i plnou výbavu, že ne?

    krosnic

    Je vidět že se moc v otázce spolehlivosti neorientujete…Samozřejmě, pokud si koupíte šunku od značky co vyrábí šunky, tak je jasný, že co nevidět s ní budou problémy..Dnešní moderní auta ale vydrží už hodně a velké kilometrové nájezdy. Prostě auto které si vezete nové domů, okamžitě ztrácí cca 10-15% svojí hodnoty což je těžko poměr ztráty kvality nebo celkově stavu vozu. Cca polovinu hodnoty ztratí po prvních cca 3 letech, to mi chcete říct, že po 3 letech má auto za sebou taky polovinu životnosti??? Ale no tak…Buďte prosím soudní a vytáhněte nějaké pádné argumenty a ne plané kecy! Na to se ani nedá pomalu reagovat. A mimochodem – jedno auto máme 11let a kromě spotřebních věcí (brzdy, atd.) se tam měnila jedna věc za cca 500,- Takže tak…

    krosnic

    Naprosto souhlasím.
    I u nás se dají koupit referenční vozy, atd..ale je fakt že v Německu jsou i kvalitnější silnice, takže auta jsou celkově v lepším stavu.

    presne tak :-), dovezly sme uz 3auta 1svycar, 2nemci. za ty penize sme se tady tem zlodejum akorat tak vysmaly! o 20k drazsi auto u nas totalne na rozpadnuti a v nemecku krasny auto po prohlidce v servisu jen vymena oleje a treba nefungoval klakson tot vse, a navic, servisni knizka jasne rika ze bylo servisovany co 60t km, u nas se moc servisni knizky nevedou radeji :D, a kdyz uz tam je tak to je dalsich 15k navic 🙂

    Wolodyjowski

    Možná se vám potají taky vysmálY ti Turci, co vám prodalY ty supr káry po důchodcích se zaručeně pravejma servisníma knížkama :-))))))

    Jarda

    Hhele nevim, jak u vas, ale ja mam doma najezdy do garaze tak 50cm plus sirka chodniku. Kilometrove najezdy jsou snad nekde u dalnic, ale ani tam to neni prilis bezne.

    Petr

    Turbo, trysky, rozvody… podelat se muze leccos, jenže taky nemusi. Nafta je risk, ale porad se ojeta vyplati ve srovnani s novym autem – mluvime o znackach jako Toyota, drahou Skodovku nechme stranou. A pokud koupim toyotu v hodnote 770000 Kc (i kdyz pouzitou) za 300000, tak se mi to jen tezko nevyplati – myslis ze hrozi servisni naklady 470000? Tezko. Ve skutecnosti se muze sotva stat neco co by stalo jenom 100000.
    Nechci tvrdit ze avensis \“zatrista\“ je dobra volba. Jenom myslim ze ojetina neni tak spatnej obchod jak se nam nekteri snazi namluvit. Pokud mate na novou Toyotu, utikejte si ji koupit, rad ji po vas za tri roky za polovicni cenu prevezmu.

    Martin

    Ale něco na tom bude, kamarád sháněl Focus RS a v čechách nenabouranej asi ani neni. Dovezl jeden za půl milionu ze Švýcar a narostá spokojenost. Navíc mu hned týden na to nějaký kolemjdoucí (v Praze) nabídnul za auto 600 000 korun…

    Martin

    Nemusim asi říkat, že neprodal.

    dan

    Také není od věci auto vzít do autorizovaného servisu a nechat si prověřit diagnostikou stav elektrosoustavy. Z řídící jedntoky se také dozvíte docela \“zajímavé\“ věci.

    Pepa Moos

    Najít optimální kompromis mezi výší investice a následnou spolehlivostí je problém. Pokud dvakrát tolik za servis. Jenže čím levnější auto, tím víc je servis potřeba. Někdy se prostě vyplatí zariskovat a kontrolu nedělat. V případě komplikací je pak ovšem nejlepší nechat auto zlikvidovat (případně ho zkusit prodat, je-li to jen trochu možné) a koupit jiné.
    Třeba u těch brzd ale samozřejmě souhlasím, že nějaká forma kontroly je naprosto nezbytná. Nemohl bych jezdit autem, kterému nevěřím.

    Pepa Moos

    Najít optimální kompromis mezi výší investice a následnou spolehlivostí je problém. Pokud dvakrát tolik za servis. Jenže čím levnější auto, tím víc je servis potřeba. Někdy se prostě vyplatí zariskovat a kontrolu nedělat. V případě komplikací je pak ovšem nejlepší nechat auto zlikvidovat (případně ho zkusit prodat, je-li to jen trochu možné) a koupit jiné.
    Třeba u těch brzd ale samozřejmě souhlasím, že nějaká forma kontroly je naprosto nezbytná. Nemohl bych jezdit autem, kterému nevěřím.

    Integrale

    Často slýchám, že někdo chce jen nové auto, protože má obavy, že ojetý automobil bude náročný na servis. Paradoxem dnešní doby je, že tomu bývá přesně opačně!
    Automobily z let 1995-2000 byly stavěny pro emisní normu Euro2, která byla \“rozumná\“, tedy omezovala škodlivé sloučeniny SOx a NOx, které jsou prokazatelně karcinogenní. Motormanagement takového vozu samozřejmě pracuje ve zcela jiném rozpětí hodnot, než u normy Euro5, která v SOx a NOx nepřináší téměř žádné citelné změny, zato výrazněš redukuje CO2. Aby výrobci vyhověli této normě, musí ochudit směs ve středním pásmu otáček – zkráceně, totožný motor s Euro4 nebo 5 nejede a chlastá proti Euro2. Navíc žádný benzin s třícestným funkčním řízeným katalyzátorem není pro životní prostředí takovou zátěží jako nový nafťák Euro4 (tedy pokud nejsme na hlavu padlí, chodili jsme do školy a dávali při fyzice pozor a tudíž nevěříme ideologii o globálním oteplování). Navíc staré motory MPI jsou opravdu nenáročné a za ty roky vychytané natolik, že pravděpodobnost poruchy je u moderního přímovstřikového vysokotlakého motoru mnohem vyšší. Pravda, v první fázi je řešena v záruce, ale ona i cesta na dovolenou autem a zpět vlakem nebývá nejpříjemnější zážitek, jak potvrdí snad každý majitel Audi.
    U současných automobilů je většina částí sdružena, takže např, porucha jediného tranzistoru ŘJ ABS znamená výměnu celého ABS v ceně kolem 30-35 000 Kč, zatímco na 10letém autě se vymění deska za 1700 Kč a jedeme dál. Podobné je to ostatních částí – alternátorů, klimatizace, atd. To samé se týká rozvodů – dnes máme integrovaný rozvod, při jehož výměně se mění půlka motoru (nezřídka plastových dílů), zatímco u 10letého auta se hliníková vodní pumpa prostě mění, až když začne dělat hluk. Nová auta velmi často trpí vleklými poruchami elektriky a elektroniky, které se obvykle nedaří úspěšně řešit na \“první dobrou\“, ale zpravidla se odstraňují zdlouhavě – pokud vůbec. Výpis z paměti závad ŘJ většinou u závady čidel a akčních členů nemá žádný smysl, protože ŘJ nikdy nezjistí, že data, která jsou na vstupu nebo naopak úplném výstupu řetězce jsou naprosto nesmyslná. Žádnou jinou diagnostiku v ČR v tzv. \“značkových servisech\“ rozhodně nečekejte, protože není v jejich zájmu odstranit příčinu, ale měnit co nejrozsáhlejší a nejdražší celky. Rozhlédněte se tam – z něčeho se ta kvanta lidí a obrovské haly musí zaplatit, nemyslíte?
    Cena ramene na 10 let staré auto se pohybuje kolem 2000 Kč, u nového kolem 5000 Kč, protože je hliníkové a nikoli ocelové a protože má pružné uložení vulkanizované přímo v těle a nikoli přišroubovaný silentblok jako ta stařešina. Tyčky stabilizátoru mají plastové zátky kloubů, aby náhodou nevydržely moc dlouho. Obecně – ocel a hliník jsou stále více nahrazovány plasty. Důvod je jednoduchý – s klesající hrubou marží prodeje automobilů (srovnejte auto za 500 000 Kč v roce 1995 s dnešním automobilem za 500 000 Kč, a to nehovořme o tom, že tehdy mělo 500 000 Kč zcela jinou hodnotu než dnes) se přesouvá marže do servisu. Je to logické, někde ty prachy musí automobilky dostat zpět. Nebo si myslíte, že vyrábí auta jen proto, abyste měli v čem jezdit do práce a na nákup?
    Nové auto zpravidla představuje past, do níž je zákazník vlákán, aby platil, platil a platil. Koupí nové auto, které má nějakou záruku, během níž on neplatí většinu servisních úkonů. Jenže jakmile záruka padne, servis auta začne být natolik drahý, že zákazník dojde k závěru, že nejlepší bude se auta za jakoukoli cenu zbavit a koupit zase nové. Zbaví se tedy auta za jakoukoli cenu,m aby následně mohl utratit velmi tučné peníze za automobil nový. Že dal najednou mnohem víc peněz, ho tak moc nezajímá, vždyť kdo by to počítel, že? A tak stále dokola. Přitom z tohoto kruhu je celkem snadná cesta – nákupem kvalitního ojetého automobilu staršího 10 let, který je v perfektním technickém stavu, někde zhruba v polovině až třetině své životnosti za směšný peníz na jihu Evropy (bezsolný provoz,mírné klima a zejména zimy) a minimálními investicemi do jeho technického stavu (náplně, rozvody, brzdy, uložení podvozku a odpružení, výfuk apod.) získá auto na dalších 10 let. Nebude krásné, nebude in, ale bude sloužit stejně jako to nové při třetinových výdajích.
    Zákazník nového auta prostě platí téměř výhradně za design a falešný pocit, že \“nové je nové\“.

    Karel

    Hrozný…Nechápu jak si někdo může koupit ojeté auto. To musí být buď chudák nebo velký šetřílek. Jezdili v tom před ním třeba tzv. nepřizpůsobivý a museli to prodat aby zaplatili exekuci. To se pozná na první pohled že má někdo ojetinu. Podle stáří auta a SPZ. A ještě podobný majitel machruje a přitom vypadá trapně…má jenom ojetinu.

    Karel

    Pěkně jsi si zdůvodnil, že na na nové auto nemáš nebo jsi ubohý šetřílek, která kupuje \“odpadky\“ po těch bohatých.

    Karel

    Dokonce si myslím, že když napíšeš takhle dlouhý článek, tak máš nějaký psychické problémy z toho, že máš ojetinu

    Zdeněk

    Nechápu, jak někdo může řešit v dnešní době stejně jako ty problém spotřebního zboží jako je auto. Prostě si koupím nové auto a jezdím. Mám záruku několik let a jezdím bez starostí po celé Evropě. S ojetinou jsou jenom problémy. Možná jsi v důchodu a řešíš jenom problém ojetiny. Už jenom když na toto téma napíšeš takhle dlouhý příspěvek. Já prostě mám nové auto pět let a pak ho dám protiúčtem za nové. A to staré si koupí nějaký ubohý šetřílek jako jsi ty.

    Gale

    Ne každý vnímá auto jen jako spotřební zboží.
    I tak jsou ale výhody nového jen iluze, zvlášť pro ty kteří mají nějaké ponětí o fyzice a nevyznávají globálně otepleneckou víru.

    Gale

    Číst paměť závad a další základní údaje z řídící jednotky až PO koupi je holé šílenství. Kdyby se snad někdy někdo zdráhal umožnit to v rámci předkupní prohlídky, je to jeden z nejlepších důvodů proč se mu vyhnout co největším obloukem.

    Martin Krejza

    Kupovat nový auto se vyplatí jen tomu, kdo opravdu hodně jezdí.
    Pro běžného českýho řidiče který ročně najede kolem 10 tisíc km naprosto stačí tříletá nebo čtyřletá ojetina po prvním majiteli.
    Ale určitě jenom z těch bazarů, který už se dneska nebojí písemně garantovat tachometry.

    Martin B.

    Jak to tady tak čtu, všichni asi musí mít stovky tisíc na nové auto, když se tu řada lidí vysmívá šetřílkům. Někdo na to holt nemá, nebo je donucen přemýšlet nad tím, co se víc vyplatí. Přeci jen nové auto je dost drahé na to, aby jej mohla většina populace brát jako spotřební zboží. je nepopiratelný fakt, že za statut \“nové auto\“ je nezanedbatelná přirážka a nejvíce hodnoty ztatí v době, kdy se sotva zajíždí, takže koupit mírně ojeté auto v téměř novém stavu za zlomek ceny je velmi rozumné. Navíc, a už to tu někým bylo naznačeno, nová auta jsou bohužel opravdu vyráběna jako spotřební zboží a nelze od nich očekávat o moc vyšší spolehlivost než u dobře postaveného auta z 90. let. Je to jak s mobily a vším ostatním, dříve vám vydržel několik let, dnes tak dva roky, protože se počítá s tím, že si každé ty dva roky koupíte nový model. U aut je to, a hrozně mě to mrzí, v poslední době stejné. Člověk si prostě nemůže koupit auto na 10 let, je nucen obměňovat.

    pk202

    A co takhle třeba pánové rovnou v první opravně odevzdat 20000 Kč. A bylo by to bez keců…..
    Zcela jistě nebudu kroutit brzdovejma hadičkama u 5 let starýho auta..rpoč taky kdybych ho měl od začátku taky bych to neudělal….výměna a servis bude v servisní knížce … bez ní auto taky nebudu kupovat.
    No prostě tyhle hraběcí rady jsou tak akurát k hounu !

    Kuban

    Ano, všechno to vymění a bude zase dalších sto tisíc km jezdit dál než se znovuu neopotřebují… Pořád to pokryje náklady za koupi dalšího \“nového\“ avensise za 700tisíc….

    přesněji tak 700-250(za prdej toho starého….

    jsme tedy na 450tisícech vícenákladu za avensis co prodám zase za 4 roky až najedu 100tisíc před výměnou všech výše zmíněných komponent… Za to ten kdo si ho od tebe za 300 tisíc koupí, investuje 100 a vesele dal 4 roky jezdí

    Kuban

    Kdyby jenom nucen oným stářím vozu jako takovým, ale do toho tě masíruje stát, kdy po tobě chce tisícové položky při koupi starého vozu nesplňující směšné EURO normy.

    punmpičkář

    Nevim jestli je to jenom otázka financí, pokud najedu 10tis.ročně \“kolem komína\“ a nepotřebuju auto vyloženě k práci tak nemám důvod si kupovat auto nové. Stačí nekoupit úplnej vrak, nastudovat si problémy vyhlídnutého modelu, nespěchat a poradit se svým servisákem. Nelejt do toho nebohého vozidla úplne sračky a nejezdit jako prase.
    Vyměna rozvodů, kapalin a filtrů, stejně jako kontrola brzd je naprostý standart i když je to třeba 1/3 z ceny vozidla.
    Kdo chce ať si kupuje nové auto kdo ne tak ojetinu, nikdo si nemusí nic závidět:) Peněz do toho nasypou všichni dost.

    Martin B.

    K tomu se musím připojit. Znám například lidi, co si koupili nový Avensis první generace, najeli s tím za cca 10 let ne moc přes 50 tisíc km a prodali za 50 000 Kč. Připravit se o tolik peněz kvůli najetí padesáti tisíc kilometrů fakt nedává smysl. Pokud s tím někdo plánuje za 5 let najet 200 000 km, pak je nové auto rozumná volba, ale vysmívat se tu lidem, co kupují ojetiny, protože o tom třeba přemýšlí, mi přijde zcestné.

    Carlos

    To jsou keci o chudácích a šetřílcích.
    Když si chceš povozit zadek v luxusní káře tak je ideál kupovat ojetiny. Pro mě jsou naopak blázni co si koupí auto za 1,5 nebo 2 mil. a pak ho za 5 let prodají za zlomek ceny. Když si pak tohle auto koupíš za cenu nové ubohé nižší střední třídy tak si užiješ mnohem víc než ti machři co tady píšou jen o koupi nového auta. Vsadím se že jezdí ve fabiích, focusech a jiných šlupkách a opájí se pocitem nového auta. Rozhodně lepší 5 letý luxus než nový aušus za stejný prachy.

    Driver

    Hele ty chytráku, ty hadičky můžou být načaté i dřív než za pět let! A servisní knížka? Nenech se vysmát, ty se dnes falšují běžně!

    davk

    vůbec se nedivím, že AAA doporučují výměnu a kontrolu všeho. doporučuji opravdu dlouhou a zevrubnou kontrolu před koupí!!! jak člověk podepíše smlouvu je auto vaše, i když se třeba po 1 km rozpadne!!! a že jsou to teda občas vraky!!!

    Tomek

    proč se vytahujete, že máte na nové ? Podle nového auta se nepozná co je člověk zač, stejně jako podle starého … já mám stále stejné 11 let staré auto a díky tomu také téměř splacenou hypotéku. Kolegové v podobné situaci jezdí v novém, budou ale splácet ještě řadu let a přeplatí zbytečně hodně peněz. Nepřipadám si jako socka …

    adlem

    Radši šetřílek, než si na něco hrát a upsat se k nehoráznýmu úvěru kde přeplatim deseti-sta tisíce… Jen tak mimo řečí,troufám si tvrdit, že většina místních diskutujích boháčů jezdí v nový Fábii v HTP nebo jak píšu si rvali vlasy, když si spočetly na kolik je novej Passat vyjde po zaplacení…

    jirka

    Tyhle clanky jsou porad stejne,recyklovane.. Vsichni kdo ctou autoweb nebo jiny vse moc dobre vi. Co treba clanek s velkou fotogalerii kontroly auta pred koupi. Auto kupuji s automechanikem a zatim spokojenost. Ale sam bych rad poznal opotrebene dily(napr. kotouce apod.).

    Petr Koza

    Já když jsem minulý měsíc kupoval auto v AAA tak jsem počítal s tím, že ho rovnou odvezu do svýho servisu a když tak jim ho vrátím: http://www.aaaauto.cz/cz/zaruka-7-dnu-na-vymenu-vozu/text.html?id=253
    Naštěstí vrácení nebylo třeba, auto bylo ok a v servisu měnili jenom preventivně olej 🙂

    Vácha Milan

    Nejen cena servisu ve značkovém sevisu je problém ale hlavní je v mechanicích.Takový lempli jsem v životě nežil.Hlavě elektronika-pokus omyl to nejde.Šikovný elektrikář v garáži už má dneskaPC a program. Tam rád zaplatím.Kdyby jste četli dikuse na netu –Začkový servia-ani náhodou.

    st

    Pán není jak ho nazýváte ubohý šetřílek, ale někdo kdo to má v hlavě naprosto srovnané. Osobně mám Škodu Octavii 1,9 TDI z roku 2002 jelikož se jedná o 10 let staré auto přemýšlím o případné výměně s tím, že bych si koupil 3-4 leté auto. Když jsem si zjišťoval servisní náklady na dvojkovou oktávku nebo Mondeo, byl jsem docela rád, že mám svou starou dobrou Oktávku. O spotřebě ani nemluvě. 1,9 TDI jezdí za 6 a 2,0 TDI za 7.
    Opravdu zatím není nic co by mě vedlo k výměně vozu. A kdo moc nejezdí, tak je pro něj optimální volbou starší \“potivý\“ vůz s atmosferickým motorem.

    Xavier

    Mrkněte se na reportáž ZDF-Frontal 21.Již min.10 let je díky kvalitě motor.olejů a konstrukci motorů výměna oleje nadbytečná.Jedná se o to, že výrobci maziv a servisy (potažmo i výrobci automobilů a jejich značková servisní síť) by přišly o ohromný bussines.Díky tomu, že se auto častěji dostane do servisu na \“Ölwechsel\“ se provede i celá řada jiných úkonů a zákazník platí a platí za zbytečnosti.V reportáži jsou řidiči jezdící přes 100 000 km bez výměny.

    Hang Wire

    Koupil jsem před pár týdny Fiat Doblo (z nutnosti), a to rovnou v AAA – když už se mám nechat obrat, tak od profesionálů. Byl to dovoz pětileté ojetiny z Holandska.

    Zkontroloval jsem si ho podle VIN na Googlu (našel předchozí inzerci na prodej) a na Autotracer.cz, nechal udělat výměnu provozních kapalin a běžně opotřebovávaných dílů a zatím to šlape dobře.

    Obchodní metody AAA nejsou ovšem ani teď úplně košer – při předání vozu mi ke kupní smlouvě přibyl nečekaný papír s alibistickým rozpisem závad, podle něhož nefunguje na autě vlastně nic (přestože funguje). Jelikož jsem při podepisování smlouvy tohle neviděl a tím pádem ani neparafoval, je to z právního hlediska jen cár papíru. Ale i tak mně to naštvalo a asi bych už u nich hnedka nenakupoval.

    Taky zjevná snaha prodejců vyvolat ve mně nakupovací euforii mi nijak zvlášť neimponovala.

    Šel jsem totiž kupovat ojeté auto s pesimismem, že tak jako tak je to loupež, a že můžu být leda tak příjemně překvapen. Což se vcelku splnilo 8)

    Wikidy

    Autor: Petr Koza
    13. 2. 2012 (140) (146)
    moje zkušenost s koupí ojetiny v AAA
    Já když jsem minulý měsíc kupoval auto v AAA tak jsem počítal s tím, že ho rovnou odvezu do svýho servisu a když tak jim ho vrátím: http://www.aaaauto.cz/cz/zaruka-7-dnu-na-vymenu-vozu/text.html?id=253 Naštěstí vrácení nebylo třeba, auto bylo ok a v servisu měnili jenom preventivně olej 🙂

    další komentář z PR oddělení společnosti AAA… toto dělají zcela běžně, píšou do diskuzí a vychvalují nákup ojetiny v AAA

    Wikidy

    100% souhlas, emisní normy dusí motory, motor splňující Euro2/3 bude pocitově živější a s lepší odezvu na plyn než motor stejného objemu a výkonu splňující Euro 5/6… o kvalitě materiálů nemluvě, v honbě za snižováním výrobních nákladů se ošizují takové věci, jako kabelové svazky, materiál na výrobu šroubů a v součtu je to tisíce drobných maličkostí, které z dnešních vozidel dělají šroty, co nic nevydrží…

    geniuskouba

    Velmi se mi líbí, jak v různých médiích vystupuje společnost AAA Auto. Kde vykupují šroty a dělají z nich provozuschopné vozy. Nechal jsem si dovézt z Čech jistý typ vozu, nechápu, že jim to za to stálo, každá pneu jiná, motor běžel občas i na 3 válce a nebyla to Fobie 1,2 HTP. a bourané to „samozřejmě taky nebylo

    Kuban

    áčka hájit nehodlám, ale pořád a jen prodávají to, co k nim dovezeš ty 😉 …. to že mají svou servisní, m vyblákyrnickou a klempířskou síť je věc jiná, ale z druhého úhlu pohledu to není zrovna špatně… Auta auta si tprostě bourají nárazníky praskaj, bourané auto neznamená auto s prasklým nárazníkem ale jeblou a deformovanou šasi…. Dobře opravené blatníky a nárazníky ignoruju. Mě na áčkách sere jejich MARKETING… jejich vlezdoprdelsví slizkost a obchodní triky a zákazníky…
    nejvíc mě serou jejich akční nabídky..Velkým tučným akční cena, miniaturním písmem jen na úvěr, a ještě menším písmem hotově o 30% dráž… Jak debil si to prohlížíš jevíš o to zájem a pak si toho náhle všimneš… No musel jsem jim něco říct, že pěkně plýtvají mým časem!!!!
    v áčkách je výběr, auta si tam prostě vybereš pokud chces škodofku nebo VW. Ale ten jejich marketing a PR triky jsou k zblití!!!

    Kuban

    tvému vozu přeji mnoho stastnych kilometru

    ST

    Ještě bych u starších vozů pro jistotu vyměnil olej v převodovce a zkontroloval i stav oleje v posilovači řízení. Nezapomněl bych na kontrolu klimatizace, její vyčištění a také i doplnění média. Také tlumiče nemusí být v 100% stavu, stejně jako některé díly podvozku. Každopádně se vyplatí takto zainvestovat do auta, člověk si pak ušetří spoustu peněz nervů i problémů.

    ST

    Pán má naprostou pravdu. Znám případy lidí, kteří plni nadšení si koupili dvojkovou oktávii a z důvodu drahého servisu šli zpět do jedničkové.
    Navíc nechápu proč platit více za auto, které má větší spotřebu a nižší spolehlivost jen proto, že je novější.

    Wikidy

    Odborníci z AAA zde vystupují, protože je to součástí propagace značky AAA… už jsem psal autowebu, proč nemají ve svém portfoliu odborníků nějaký solidní neznačkový autoservis, bohužel nikdo neodpověděl, asi víme proč… v takovém servisu by za rady odborníka museli něco zaplatit, AAA zaplatí jim za to, že jejich „odborník“ bude zmíněn v článku, auto z jejich bazaru bude zapůjčeno k testo ojetiny atd atd. Co může nějaký managíre s obchodní akademií z výkupu vědět o servisu a opravách vozidel??? anebo si myslíte že „odborník“ z AAA někdy studovol na automechanika???

    Wikidy

    Základem je olej, rozvody, brzdy, gumy, médium do klimy, chladící kapalina, brzdovka a olej v převodovce. A pak řešit, co se postupně objeví. Musíme si uvědomit jednu základní věc – KOUPIL JSEM OJETINU ZA ZLOMEK CENY NOVÉHO VOZU!!! pokuď se mi nelíbí, že do něj musím něco investovat, tak jedině zajít na salon a koupit vůz nový. Uvedu příklad – 6 let stará fabia v bazaru za cca 100-120 tisíc. cena nového vozu cca 250-300 tisíc. 130-180 tisíc rozdíl… i kdyby první servis stál 10-15, tak 100-150 tisíc zůstalo doma… jsou to velice jednoduché počty…

    Daniel Novota

    Mám stejnou zkušenost. Koupil jsem ojeté auto se kterým jsem doteď spokojený, ale značkový servis nebrat to co tampředvedli, že mi nalili olej i do svíček to byla teda síla. Kdybych to neviděl na vlastní oči tak bych tomu ani nevěřil.

    Luk

    Stejně vás to čeká všechny.Protože uběhne dalších 5-10let a budete muset kupovat ty vaše (udajně nepovedý) auta ,který teď pomlouváte.

    Lucius

    Koupil jsem v AAA ojetý mercedes C-320i 4.matic z r.v. 2004. Jeho cena byla 13krát menší než puvodně nový vuz nabízený v roce 2004 v autosalonu MB. Výbava avantgarde což je ta nej.možná. Vuz byl ve výborném stavu a měl uplnou servisní hystorii. Pouze bylo nutné vyměnit olej,filtr a doplnit náplně na zimní provoz. Cena cca 3500kč. Vuz je jako nový a za takovou cenu a v tomto stavu super koupě. Ještě doplním pruměrnou spotřebu tohoto 3,2automatu. – 8,91l na 100km.

    kolťák

    Kchárle,představ si,že jedna z mých ojetin je dokonce 34 let nová.A protože je to současník Š100,je to opravitelné kdekoliv.Jo a žere to jen 5,5 a na zvýšených otáčkách je lambda 1,007.Na karbec motor to jde.

    Georg

    Tak až pojedeš okolo áček tak mi tam vem taky jeden mercedes, a nebo rovnou dva ! Za Tři tisíce pět set se to vyplatí !!!

    Zdeněk

    Chtěl bych vědět,jak často provádět výměnu rozvodů,rozvodového řemenu a kladek u vozidla Ford Fiesta, 1,25 ZETEC.Myslím tím po kolika km,děkuji.

    roman

    Nechci být ten kdo odsuzuje nová auta ani ojeté ale já osobně si koupím starší peugeot 106 nebo 206 nebo starého golfa než něco nového když to vezmu z finančního hlediska tak koupím třeba 106ku GTI motor 1,6l za 30 tisíc dám do auta cca dalších 30 tisíc a mám auto co vydrží vše znám kluka co si u nás koupil vysněné auto fiat coupé motor 2l s 20v technikou a turbem koupil ho s 265tisici na tachometru za cca 15 000,- dal za opravy-úpravy 40 000,- a jezdí je spokojen a co jen na autě dělá je že vyměňuje olej a chledící kapalinu nic víc a pán co si u nás koupil nového golfa ho dal za půl roku pryč protože v 50 000 km měnit spojku ložiska tlumiče atd.? to je nějaké divné ne? Sám se přiznám jezdím v Audi S4 rok 2000 motor 2.7 bi-turbo teď má najeto 270 000 km v 250 000 se dělaly rozvody olej atd prostě investice cca 10-11 tisic a stále jezdí vše je původní turba motor spojka i převodovka tlumiče ani poloosy neodešly a dnes? se to auto sype už v tom showroomu

    bimmer

    bravo,souhlas

    maarty.88

    No jo…předevšim nemít peníze na nový auto neni žádná ostuda a navíc mi přijde ještě větší ostuda to někomu pejorativním způsobem házet na hlavu. A co je úplně největší ostuda?? Koupit si dneska nový auto!!! (pominu-li kvalitní přes milion kč). Podělaný hjondé za pár tisíc, co se vám začne po 150 tis. km rozpadat způsobem „..no jó, pané, to máte v háji spojku a dodělává vám čerpadloo! ..to bude tak za 40 000,- bez práce…“ :-/ Do ojetiny se vrazej díly z vrakáče a hotovo a navíc mnohé motory udělaj přes půl milionu km raz dva. To sice třeba to hjondé udělá taky, ale zaplatíte navíc stejnou, né-li vyšší částku za výměny dílů, jako stálo nový. Fujjjtajxl..!!

    Paja

    A teď si představ, že by tito „ubohý šetřílci“ nebyli! Komu by jsi potom to své ubohé auto prodal?!

    Novák

    Mám Toyotu Avensis 10let. Za tu dobu žádná závada, kromě běžné údržby v servisu. Kupní cena tohoto vozu byla 650 000.Závady, jako u vozů Škoda ani náhodou. Ne nadarmo jsou vozy Toyota hodnoceny ve spolehlivosti na předních místech. Je jasné, že nemáte v předmětné věci přesné informace.

    Chvaty

    tady samej frajer, co o má beztak na lízačku 😀 Mám starý auto a jsem přesvědčenej, že tady půlce těch vašich novejch natře prdel. Pritom v tom odvezu i 4 další lidi a doveze mě všude.

    jirka

    v sobotu jsem koupil jetinu dvacet let starou. Nekdo namitne bezpecnost atd. Bezpecnost je u hondy accord vysoka. Vyzkouseno z jinych modelu z teto dekady.
    Preventivne jsem se objednal do servisu vymena oleje v motoru, vymena oleje v prevodovce, vymena kapaliny v chladici, vymena servo kapaliny, vymena brzdove kapaliny, vymena svicek, vymena prednich brzdovych desticek, dvakrat proplach motoru. Cena sedm a půl tisice odhadem.
    Geou je ok a podvozek taky. Do zimy oprava lemu a jezdim a jezdim.

    vals

    Mě by zajímalo jak to dělaj že maj takovej výběr. Že by dobrý výkupní ceny? Nebo lidi kupujou na protiúčet?

    Zdenek

    no osobně si myslím, že každý, kdo koupí auto v autobazaru by si ho měl nechat prohlédnout už v tom autobazaru, nevím, zda to nabízí všechny, ale vím, že ty kvalitnější ano, ja jsem auto nakupoval zatim v aaa a s automechanikem jsem ho dukladně prohlédli….

    Mordys

    hele myslim, že to bude tak, že mají obrovský trh a auta si můžou i svym způsobem vybírat, proto jich pak mají tolik a vzhledem k tomu, že jsou největší v ČR, tak k nim i hodne lidi svá auta doveze, vim o sposte mých známých, kteří tak učinili a pochvalovali si to…

    Mordys

    Tak ono neznamená, že když je něco starý, tak to musí být špatný, žj 🙂 ale je fakt, že si také raději koupím starší auto a za nějaký čas ho v bazaru vyměnim za jiné „méně“ staré 🙂 a jsem tak pořád spokojený 🙂

    Rob

    no to je nadpis – První servis ojetiny – co je třeba udělat 😀 no tak tj preci ruzny,ne? zalezi na tom, jakou ojetinu jste si poridili, treba nemusite delat vůbec nic a radovat se ze super auta za super penize 🙂

    jirka

    asi tak, vzdycky kdyz si koupim auto, jedu s nim rovnou k technikovi, aby se mi na to kouknul…vetsinou to auto teda kupujem spolu, jelikoz je to muj dobrej znamej, ale stejne…myslim, ze o je celkem bezna praxe…ale jsou lidi co toto nepraktikujou a pak se divi, ze jim to nejede 😀

    jay samuel

    Dobrý deň, pán / Vážená pani,
    Ak budete potrebovať naliehavú prácu nadviazať úver, alebo budete potrebovať pôžičku splatiť
    váš dlh, budete potrebovať refinancovať úver? Potrebujete úver na nákup automobilu alebo A
    dom? Áno, ak máte starosti teraz, ponúkame všetky druhy pôžičiek bez úveru
    skontrolovať s vhodným úrokovej sadzby !!! Kontaktujte nás ešte dnes prostredníctvom e-mailu. (
    sterlingunicornfunds@gmail.com) pre viac informácií
    Ďakujem

    Doktor

    Jenom blb může napsat,nebo říct,že se nemusí měnit olej v motoru!!!!!!

    Frodo

    dovolim si oponovat, prave originál servisi dost casto stoji za *** . V jednom nejmenovaným jsem byl se svym Fordikem ze mi cas od casu spadne do nouzaku.
    1. V oficiálním servse me zkasly o 1200,- a rekli ze diagnosticka jim nic neukazala. „Trošku divny“
    2. Me kroky zamirily ke znamemu garazovemu fanoušku Ford. Jeho slova ktera rekl a nazorne pak dokazal podložit znela jasne „pitomci umi jen menit kus za kus“ a ze „hele vynechava ti jeden valec“ na tlaku se ukazalo ktery. A na diagnostice vyskocila chyba ERG ventilu kterou zpusobovala nespalena nafta… Tak to vse k oficiálním servisum

    naháňka servisům,???

    Radomír

    já s ojetinou od áček zatím první servis nepotřeboval, auto kvalitní jako nový

    Aleš89

    Hlavně tyhle věci nepodceňovat. Já na si na to neudělal čas a pak se mi to vymstilo v tu nejmíň vhodnou dobu, hlavně co se týče peněz. Musel jsem si na opravu nakonec půjčit, a tak jsem šel na tyhle stránky – https://www.letakomat.cz/finance/pujcky-bez-nahlizeni-do-registru – aby mi alespoň našli takovou, kde zbytečně moc nepřeplatím. Když tak určitě doporučuju 🙂

    Denis

    S tímhle jsem byl strašně spokojený, když jsem kupoval auto v autobazaru AAA auto, že mi jejich mechanik řekl vše co je potřeba hned udělat, aby pak auto jezdilo. Poradil mi výměnu oleje, rozvodů a brzdové destičky. Vše jsem udělal, a auto mi šlape už dva roky bez potíží.

    Tomáš Kolář

    Doma už se nám vystřídalo více aut, snažím se je po 3 letech měnit, letos jsem koupil první ojeté auto v AAA bazaru, a musím uznat že tam mají opravdu dobrý prodejní servis, myslí na vše, dokonce se postarají i o přepis auta, takže to nezůstává na zákazníkovi.

    Gábina

    Dlouho jsem šetřila na své auto, protože už mne nebavilo si ho pořád půjčovat od rodičů, a pořídila jsem si Octávii jedničkové řady na plyn. Nejsem v tomhle zkušená, ale kupovala jsem ho u AAA Brno, kde za mne pak bylo vše zařízeno co se týče přepisu auta na mě, a také pojištění.

    Milan.surek

    Počítal jsem náklady na dovoz ojetiny ze zahraničí, a když jsem zjistil kolik se toho musí zařídit, a také kolik bych zaplatil jen za to, abych dostal auto na české papíry, tak jsem raději vzal svých našetřených 150 tisíc, a jel do autobazaru AAA auto, kde jsem během dvou hodin vybral auto a mohl s ním odjet. Auto jsem měl dokonce přímo z bazaru pojištěné.

    Navratil

    Tak to já jsem byl taky na vše upozorněný přímo v autobazaru AAA auto, co by bylo dobré na ojetém autě udělat. Ono bylo i vidět, když jsem tam prodával své staré auto, tak že na tom kontrolují opravdu vše, takže mají o každém autě přehled, kde je co potřeba poopravit.

    Daniel Navrátil

    Autům moc nerozumím, a proto jsem si vzal s sebou pro výběr auta automechanika do autobazaru AAA auto, kde jejich prodavač byl velice ochotný s autem nám najel i na zvedák.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist