První jízda: Ford Fiesta ST na testovacím polygonu

33 fotografiíFord Fiesta

Mezi ostré hatchbacky dnes patří jak velmi rychlá auta, tak také kompakty s drsným vzhledem, ale nenaplněným očekáváním. Fiesta ST patří do první skupiny.

Diskuze

4 komentáře

    MartinJ

    Zajímal by mne zvuk motoru vevnitř při „provozních“ podmínkách – ve městě, při zrychlování a na dálnici. V jiné recenzi jsem četl, že na dálnici už i v českých rychlostech může být díky přívodu zvuku motoru do kabiny hluk až nepříjemný. Prověříte? 🙂

    MartinJ

    Zajímal by mne zvuk motoru vevnitř při „provozních“ podmínkách – ve městě, při zrychlování a na dálnici. V jiné recenzi jsem četl, že na dálnici už i v českých rychlostech může být díky přívodu zvuku motoru do kabiny hluk až nepříjemný. Prověříte? 🙂

    BorekB

    Fiestou ST jsem jel cca před 14 dní trasu z centra Prahy po dálnici cca k Odeleně Vodě a po souběžné okresce zpět a zvuk je při vyšších rychlostech skutečně trochu problém – je ho v kabině zbytečně moc a není nikterak hezký / charakterní. Pro srovnání nové Clio R.S., taky čtyřválcová 1.6 s turbem, zní dle mého názoru o dost lépe, a navíc se mi zdálo, jako by do určitých otáček byl projev záměrně kultivovaný a až v druhé polovině otáčkoměru se začaly dít věci. Možná to závisí i na zvoleném jízdním režimu (Fiesta má jen jeden), nevím, ale Clio každopádně působilo jako komfortní GT při poklidné jízdě a současně jako ďáblík ve stylu Fiesty ST, když na to člověk začal šlapat.

    BorekB

    Fiestou ST jsem jel cca před 14 dní trasu z centra Prahy po dálnici cca k Odeleně Vodě a po souběžné okresce zpět a zvuk je při vyšších rychlostech skutečně trochu problém – je ho v kabině zbytečně moc a není nikterak hezký / charakterní. Pro srovnání nové Clio R.S., taky čtyřválcová 1.6 s turbem, zní dle mého názoru o dost lépe, a navíc se mi zdálo, jako by do určitých otáček byl projev záměrně kultivovaný a až v druhé polovině otáčkoměru se začaly dít věci. Možná to závisí i na zvoleném jízdním režimu (Fiesta má jen jeden), nevím, ale Clio každopádně působilo jako komfortní GT při poklidné jízdě a současně jako ďáblík ve stylu Fiesty ST, když na to člověk začal šlapat.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist