První jízda: Ford Fiesta ST na testovacím polygonu
33 fotografiíFord Fiesta
Mezi ostré hatchbacky dnes patří jak velmi rychlá auta, tak také kompakty s drsným vzhledem, ale nenaplněným očekáváním. Fiesta ST patří do první skupiny.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
33 fotografiíFord Fiesta
Mezi ostré hatchbacky dnes patří jak velmi rychlá auta, tak také kompakty s drsným vzhledem, ale nenaplněným očekáváním. Fiesta ST patří do první skupiny.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zajímal by mne zvuk motoru vevnitř při „provozních“ podmínkách – ve městě, při zrychlování a na dálnici. V jiné recenzi jsem četl, že na dálnici už i v českých rychlostech může být díky přívodu zvuku motoru do kabiny hluk až nepříjemný. Prověříte? 🙂
Zajímal by mne zvuk motoru vevnitř při „provozních“ podmínkách – ve městě, při zrychlování a na dálnici. V jiné recenzi jsem četl, že na dálnici už i v českých rychlostech může být díky přívodu zvuku motoru do kabiny hluk až nepříjemný. Prověříte? 🙂
Fiestou ST jsem jel cca před 14 dní trasu z centra Prahy po dálnici cca k Odeleně Vodě a po souběžné okresce zpět a zvuk je při vyšších rychlostech skutečně trochu problém – je ho v kabině zbytečně moc a není nikterak hezký / charakterní. Pro srovnání nové Clio R.S., taky čtyřválcová 1.6 s turbem, zní dle mého názoru o dost lépe, a navíc se mi zdálo, jako by do určitých otáček byl projev záměrně kultivovaný a až v druhé polovině otáčkoměru se začaly dít věci. Možná to závisí i na zvoleném jízdním režimu (Fiesta má jen jeden), nevím, ale Clio každopádně působilo jako komfortní GT při poklidné jízdě a současně jako ďáblík ve stylu Fiesty ST, když na to člověk začal šlapat.
Fiestou ST jsem jel cca před 14 dní trasu z centra Prahy po dálnici cca k Odeleně Vodě a po souběžné okresce zpět a zvuk je při vyšších rychlostech skutečně trochu problém – je ho v kabině zbytečně moc a není nikterak hezký / charakterní. Pro srovnání nové Clio R.S., taky čtyřválcová 1.6 s turbem, zní dle mého názoru o dost lépe, a navíc se mi zdálo, jako by do určitých otáček byl projev záměrně kultivovaný a až v druhé polovině otáčkoměru se začaly dít věci. Možná to závisí i na zvoleném jízdním režimu (Fiesta má jen jeden), nevím, ale Clio každopádně působilo jako komfortní GT při poklidné jízdě a současně jako ďáblík ve stylu Fiesty ST, když na to člověk začal šlapat.