První jízda: Ford Fiesta ST na testovacím polygonu

33 fotografiíFord Fiesta

Mezi ostré hatchbacky dnes patří jak velmi rychlá auta, tak také kompakty s drsným vzhledem, ale nenaplněným očekáváním. Fiesta ST patří do první skupiny.

Diskuze

4 komentáře

    MartinJ

    Zajímal by mne zvuk motoru vevnitř při „provozních“ podmínkách – ve městě, při zrychlování a na dálnici. V jiné recenzi jsem četl, že na dálnici už i v českých rychlostech může být díky přívodu zvuku motoru do kabiny hluk až nepříjemný. Prověříte? 🙂

    MartinJ

    Zajímal by mne zvuk motoru vevnitř při „provozních“ podmínkách – ve městě, při zrychlování a na dálnici. V jiné recenzi jsem četl, že na dálnici už i v českých rychlostech může být díky přívodu zvuku motoru do kabiny hluk až nepříjemný. Prověříte? 🙂

    BorekB

    Fiestou ST jsem jel cca před 14 dní trasu z centra Prahy po dálnici cca k Odeleně Vodě a po souběžné okresce zpět a zvuk je při vyšších rychlostech skutečně trochu problém – je ho v kabině zbytečně moc a není nikterak hezký / charakterní. Pro srovnání nové Clio R.S., taky čtyřválcová 1.6 s turbem, zní dle mého názoru o dost lépe, a navíc se mi zdálo, jako by do určitých otáček byl projev záměrně kultivovaný a až v druhé polovině otáčkoměru se začaly dít věci. Možná to závisí i na zvoleném jízdním režimu (Fiesta má jen jeden), nevím, ale Clio každopádně působilo jako komfortní GT při poklidné jízdě a současně jako ďáblík ve stylu Fiesty ST, když na to člověk začal šlapat.

    BorekB

    Fiestou ST jsem jel cca před 14 dní trasu z centra Prahy po dálnici cca k Odeleně Vodě a po souběžné okresce zpět a zvuk je při vyšších rychlostech skutečně trochu problém – je ho v kabině zbytečně moc a není nikterak hezký / charakterní. Pro srovnání nové Clio R.S., taky čtyřválcová 1.6 s turbem, zní dle mého názoru o dost lépe, a navíc se mi zdálo, jako by do určitých otáček byl projev záměrně kultivovaný a až v druhé polovině otáčkoměru se začaly dít věci. Možná to závisí i na zvoleném jízdním režimu (Fiesta má jen jeden), nevím, ale Clio každopádně působilo jako komfortní GT při poklidné jízdě a současně jako ďáblík ve stylu Fiesty ST, když na to člověk začal šlapat.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist