První evropská F1
Tak máme za sebou první evropský závod. Na tribuny okruhu Enza a Dina Ferrariových přilákal hromadu fanoušků, a to i z Čech.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Tak máme za sebou první evropský závod. Na tribuny okruhu Enza a Dina Ferrariových přilákal hromadu fanoušků, a to i z Čech.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Už jsem se v tomhle směru vyjádřil v diskusi u článku o VC Malajsie, ale přesto ještě jednou sám za sebe zopakuji, že občasné odbočení od dění na trati a tematický úprk "do zákulisí a do paddocku" mi rozhodně nevadí. Zvlášť v Imole, kde se toho na trati zase tolik nedělo, se mi to zdálo jako vhodné doplnění jinak ne zrovna předjížděním nabitého závodu.