První dojmy: Peugeot 208 GTi
65 fotografiíreportáž
Partu letos představených hothatchů doplňuje Peugeot 208 GTi, který si právě odbyl tuzemskou premiéru. Jak si poradil se závodním okruhem v Hradci Králové?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
65 fotografiíreportáž
Partu letos představených hothatchů doplňuje Peugeot 208 GTi, který si právě odbyl tuzemskou premiéru. Jak si poradil se závodním okruhem v Hradci Králové?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Peugeot zdá se je z5 ne jen co se týče sportovních verzí. To mě samozřejmě těší nejvíc, nakonec proto jsem si pořídil RCZ, ale už 508 ukáza, že si Peugeot asi uvědomil přešlapy doby nedávné. Navíc jak RCZ, tak 208GTi mají plně vypínatelné esp, což se taky málokdy vidí. Co se mi dál líbí, tak že mají jeden režim, jedno naladění a žádné přepínatelné režimy jízdy. Stejně kdo si takové auto koupí, nechá přdpokládám soudě podle sebe aktivovaný nejostřejší režim. Další věcí která je neooddiskutovatelná je ta, že Peugeot stejně jako Renault umí postavit výborný podvozek i s relativně „obyčejnou“ zadní nápravou. Pokud to takhle půjde dál, tak věřím i v lepší prodeje Peugeotu a možná přijde z5 doba, kdy se Peugeotu říkalo francouzský Mercedes.
Peugeot zdá se je z5 ne jen co se týče sportovních verzí. To mě samozřejmě těší nejvíc, nakonec proto jsem si pořídil RCZ, ale už 508 ukáza, že si Peugeot asi uvědomil přešlapy doby nedávné. Navíc jak RCZ, tak 208GTi mají plně vypínatelné esp, což se taky málokdy vidí. Co se mi dál líbí, tak že mají jeden režim, jedno naladění a žádné přepínatelné režimy jízdy. Stejně kdo si takové auto koupí, nechá přdpokládám soudě podle sebe aktivovaný nejostřejší režim. Další věcí která je neooddiskutovatelná je ta, že Peugeot stejně jako Renault umí postavit výborný podvozek i s relativně „obyčejnou“ zadní nápravou. Pokud to takhle půjde dál, tak věřím i v lepší prodeje Peugeotu a možná přijde z5 doba, kdy se Peugeotu říkalo francouzský Mercedes.