Průzkum: Lidé s kabriolety jezdí raději s nataženou střechou
Mercedes-Benz
Do hledáčku se dostaly kabriolety, tedy především způsob, jak je majitelé užívají. Jak často jezdí se střechou či bez, a co je k tomu především vede.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Mercedes-Benz
Do hledáčku se dostaly kabriolety, tedy především způsob, jak je majitelé užívají. Jak často jezdí se střechou či bez, a co je k tomu především vede.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pokud je nad 14 stupňů a neprší, tak jezdím bez střechy – kdy ale střechu většinou nechávám je jízda do práce – ráno v provozu si raději užívám relativního klidu a nějakou hudbu. Naopak, když je hezky, je cesta z práce (mimo hlavní tahy) nejlepším uklidňovadlem a popracovním čističem hlavy.
Koupit si roadster a jezdit se střechou – nechápu.
Pokud je nad 10 stupnu (do te teploty trpi vice slida v zadnim okne a pak praska) a pokud jedu vic jak 3 km, tak strechu sundam. Taky nechapu proc mit kabrio a jezdit se strechou.