Průzkum: Co hledají Češi v bazaru?
jak vybrat ojeté auto
Internetový portál Sauto.cz přinesl výsledky průzkumu chování zájemců o ojetý automobil. Zde jsou docela zajímavé statistiky.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
jak vybrat ojeté auto
Internetový portál Sauto.cz přinesl výsledky průzkumu chování zájemců o ojetý automobil. Zde jsou docela zajímavé statistiky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Bazírovat na parkovacích senzorech je zbytečné, je to věc, kterou vám včetně montáže namontují skoro všude za cca 2500,-. A ty přední jen tak nějaké auto stejně nemá. Navíc ty se spolu se zdaníma dají taky pořídit za 5000,-, tedy zlomek origo ceny výrobce aut. O navigacích nemluvě, tam je to jasné, proč si lpět na něčem co už bude stejně graficky zastaralé a ještě to akorát láká zloděje.
Jo, vždycky když vidím dodatečně dodělávané senzory, tak to vypadá jak hodně zlý akné… Černý, leze to ven… Není nad originál. Radši si připlatim patnáct dvacet, než abych měl na autě neoriginální humus. Pořád je lepší dát jednou dvacku než každej rok dvacet třicet za nový nárazníky, jak se s tim manželka nevejde. A já taky ne, když je to moc velký.
No, určitě nejsem jediný, kdo si občas ze srandy zadá auta nespadající pod půl milionu s pořádnou atmosférou do roku 1980 a ve skutečnosti se vozím dvanáct let starým Focusem TDDI. 🙂 To pak asi nejsou takové průzkumy příliš objektivní.
navíc externí navigace se nechá snadno demontovat a neláká tak odpad společnosti, když auto někde zaparkuješ
navíc externí navigace se nechá snadno demontovat a neláká tak odpad společnosti, když auto někde zaparkuješ
Také pohled. Někdo kupuje rozumem, někdo pocitem.
Já mám neorigo čínu, namontované s kamarádem v garáži za 500,- + lahvinku vínka za 200,- kamarádovi a lidi se mě na srazech ptají jestli to jsou, nebo nejsou originály. Když stojíme u zadního nárazníku.
Vevnitř ta signalizační část není designový zázrak, ale oproti origu ukazuje kde a jak daleko je překážka od 2m blíže + pípá.
Zatím co origo jen pípá a jinak nic.
Takže neorigo za 700,- má lepší užitnou hodnotu a poskytuje víc informací než více než 20x dražší originál.
Má volba mezi předraženým \“origo\“ taky z Číny low-endem a tím co mám já je jasná.